eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup wraz z dostawą zestawów certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dlaI Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Warszawa: Zakup wraz z dostawą zestawów certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 523390 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 470280 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5382245, faks 022 8281645.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą zestawów certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą zestawów certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie Części: Część 1: dostawa maksymalnie 370 zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, zawierających: certyfikat kwalifikowany albo niekwalifikowany wraz z niezbędnymi akcesoriami, tj.: kartą kryptograficzną, czytnikiem kart kryptograficznych z dedykowanym oprogramowaniem. Część 2: dostawa maksymalnie 60 zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, zawierających: certyfikat kwalifikowany oraz niekwalifikowany pozwalający na logowanie się do witryny OGNIVO wraz z niezbędnymi akcesoriami, tj.: kartą kryptograficzną, czytnikiem kart kryptograficznych z dedykowanym oprogramowaniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.21.00 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego 30.16.00.00 - Karty magnetyczne 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 48.22.00.00 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa maksymalnie 370 zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, zawierających: certyfikat kwalifikowany albo niekwalifikowany wraz z niezbędnymi akcesoriami, tj.: kartą kryptograficzną, czytnikiem kart kryptograficznych z dedykowanym oprogramowaniem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENIGMA Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96866,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61118,70

  • Oferta z najniższą ceną: 61118,70 / Oferta z najwyższą ceną: 142520,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa maksymalnie 60 zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, zawierających: certyfikat kwalifikowany oraz niekwalifikowany pozwalający na logowanie się do witryny OGNIVO wraz z niezbędnymi akcesoriami, tj.: kartą kryptograficzną, czytnikiem kart kryptograficznych z dedykowanym oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., ul. rtm. W. Pileckiego 65, 02-781 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20959,20

  • Oferta z najniższą ceną: 20959,20 / Oferta z najwyższą ceną: 20959,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.