eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Radom: Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków
Numer ogłoszenia: 523378 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu , ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, faks 048 3624453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wzmiuw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie całodobowej ochrony mienia należącego do Zamawiającego w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków stałych:
I posterunek, jeden obiekt: Budynek biurowy Oddziału WZMiUW w Radomiu przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem.
II posterunek: Budynek zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie oraz ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi, Wólka Domaniowska 27, gm. Przytyk wraz z przyległym terenem.
W skład drugiego posterunku wchodzą dwa obiekty:
Obiekt nr 1: Budynek Zaplecza Eksploatacyjnego w Domaniowie - część podlegająca wynajmowi oraz ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi wraz z przyległym terenem.
Obiekt nr 2: Budynek Zaplecza Eksploatacyjnego w Domaniowie - część biurowa wraz z przyległym terenem.
III posterunek: Budynek usługowy elektrowni wodnej wraz z urządzeniami melioracji podstawowych, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk.
W skład trzeciego posterunku wchodzą dwa obiekty:
Obiekt nr 1: Elektrownia wodna wraz z budynkiem usługowym elektrowni i przyległym terenem.
Obiekt nr 2: Kompleks wodny Domaniów - urządzenia melioracji podstawowych obejmujący zaporę czołową wraz z budowlą upustowo - przelewową; zapory boczne i stacje pomp Konary i Brudnów; czaszę zbiornika ze szczególnym nadzorem pasa 30m powyżej budowli upustowo - przelewowej w obszarze oznaczonym znakami ostrzegawczymi; pomost cumowniczy wraz z obiektami pływającymi.

Szczegółowy opis zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie całodobowej ochrony mienia należącego do Zamawiającego w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków stałych:
I posterunek obejmujący jeden obiekt przy ul. Wernera 4a w Radomiu:
- jeden stały całodobowy posterunek w obiekcie przez 7 dni w tygodniu
- strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
- patrolowanie całości obiektu,
- dokonywanie kontroli zamknięcia pomieszczeń i okien po godzinach pracy użytkowników oraz wygaszanie zbędnego oświetlenia i sprawdzanie, czy pozostawione zostały w bezpiecznym stanie,
- bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
- zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
- podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
- monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
- natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
- pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
- kontrola wstępu osób i pojazdów wjeżdżających na teren obiektu, otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej,
- prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby oraz ewidencjonowanie wejść i wyjść pracowników urzędu i osób trzecich w godzinach pozaurzędowych tj. od 16:00 do 7:00,
- udzielanie informacji dotyczących miejsca załatwienia sprawy w urzędzie,
- przyjmowanie, wydawanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń biurowych a także przekazywanie korespondencji osobom uprawnionym,
- doręczanie korespondencji do Urzędu Pocztowego w godz. 14:30 - 15:00,
- wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu materiałów,
- utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu (m.in. grabienie liści),
- w okresie letnim koszenie trawy oraz dbanie o zieleń na placu,
- w okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń.
II posterunek: jeden stały, całodobowy posterunek przez 7 dni w tygodniu obejmujący dwa obiekty w Wólce Domaniowskiej 27, gm. Przytyk:
Obiekt nr 1:
- całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
- patrolowanie całości obiektu,
- monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
- zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
- podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
- natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
- pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
- kontrola wstępu osób na teren obiektu,
- utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie w okresie zimowym),
- prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby,
- ewidencjonowanie i wydawanie kluczy do pokoi gościnnych, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego, domków i przyczepy sanitarnej, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem administracyjnym oraz zgodnie z obowiązującymi regulaminami.
Obiekt nr 2:
- całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
- patrolowanie całości obiektu,
- monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w ramach usług świadczonych na obiekcie nr 1,
- zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
- podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
- natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
- pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
- kontrola wstępu osób na teren obiektu,
- utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie w okresie zimowym),
- prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby w ramach usług świadczonych na obiekcie I.
III posterunek: jeden stały, całodobowy posterunek przez 7 dni w tygodniu obejmujący dwa obiekty w Wólce Domaniowskiej 27, gm. Przytyk:
Obiekt nr 1:
- całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
- patrolowanie terenu Zamawiającego poprzez monitoring oraz dokonywanie obchodów. Po godzinie 15:00 szczególnie wzmożone kontrole i obchody przydzielonego terenu, w nieregularnych odstępach czasu,
- monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
- zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
- podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
- natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
- pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
- kontrola wstępu osób na teren objęty zakazem,
- utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie),
- prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby,
Obiekt nr 2:
- patrolowanie terenu Zamawiającego poprzez monitoring oraz dokonywanie obchodów. (Po godzinie 15:00 szczególnie wzmożone kontrole i obchody przydzielonego terenu w nieregularnych odstępach czasu),
- monitorowanie obiektu,
- zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
- podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
- natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
- pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
- prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby.

Podwykonawcy: Z uwagi na charakter obiektów podlegających ochronie Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w wykonywaniu zamówienia.
UWAGA: Ofertę, należy złożyć wraz z jedną kopią. Szczegółowe wymagania dot. formy przygotowania oryginału i kopii oferty zawiera rozdział XIV SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że posiada koncesję wydaną przez Ministra właściwego do Spraw Wewnętrznych na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz.1221 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w rozdziale X. pkt 1b SIWZ oraz w ogłoszeniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca zrealizował co najmniej 1 usługę ochrony mienia trwającą minimum 12 kolejnych miesięcy o wartości co najmniej 140 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza sumowanie zamówień o mniejszej wartości, jednak co najmniej jedno zamówienie musi mieć wartość większą lub równą 70 000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X. pkt 1a SIWZ oraz w ogłoszeniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem, niezbędnym do realizacji zamówienia. W przypadku nie dysponowania takim sprzętem, należy przedstawić w oryginale pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X. pkt 1a SIWZ oraz w ogłoszeniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował min. 1 pracownikiem posiadającym licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia sprawującym nadzór nad pracownikami nie posiadającymi licencji oraz dysponuje zorganizowaną i zmotoryzowaną grupą interwencyjną. W przypadku nie dysponowania takimi osobami, należy przedstawić w oryginale pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganych osób z uprawnieniami. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia szczegółowo określony w rozdziale X. pkt 1c-d SIWZ oraz w ogłoszeniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia powyższego warunku wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000 zł. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego dokumentów, określonych w rozdziale X. pkt 1a SIWZ oraz ogłoszeniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Oświadczenie podmiotu użyczającego zdolności ekonomicznej i finansowej o solidarnej odpowiedzialności, w przypadku konieczności korzystania z tych zasobów w następstwie skutków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.
2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć:
1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, w przypadku zmian organizacyjnych lub administracyjnych w jednostce Zamawiającego,
2) zmiany w zakresie wynagrodzenia części lub całości usług, stosownie do wysokości posiadanych środków finansowych Zamawiającego,
3) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 i 2.
4) zmiany osób wykonujących usługi nadzoru nad pracownikami pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego,
3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązania jest do uzasadnienia zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
4. Zmian postanowień umowy powodujących skutki finansowe można dokonać pod warunkiem zabezpieczenia środków w planie finansowym Zamawiającego zgodnie z ustawą o finansach publicznych.
5. Strony umowy zobowiązują się do niezwłocznego powiadamiania o każdej zmianie adresu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wzmiuw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.