To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-13
Radom: Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków
Numer ogłoszenia: 51404 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 523378 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu, ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, faks 048 3624453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie całodobowej ochrony mienia należącego do Zamawiającego w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków stałych: I posterunek, jeden obiekt: Budynek biurowy Oddziału WZMiUW w Radomiu przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem. II posterunek: Budynek zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie oraz ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi, Wólka Domaniowska 27, gm. Przytyk wraz z przyległym terenem. W skład drugiego posterunku wchodzą dwa obiekty: Obiekt nr 1: Budynek Zaplecza Eksploatacyjnego w Domaniowie - część podlegająca wynajmowi oraz ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi wraz z przyległym terenem. Obiekt nr 2: Budynek Zaplecza Eksploatacyjnego w Domaniowie - część biurowa wraz z przyległym terenem. III posterunek: Budynek usługowy elektrowni wodnej wraz z urządzeniami melioracji podstawowych, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk. W skład trzeciego posterunku wchodzą dwa obiekty: Obiekt nr 1: Elektrownia wodna wraz z budynkiem usługowym elektrowni i przyległym terenem. Obiekt nr 2: Kompleks wodny Domaniów - urządzenia melioracji podstawowych obejmujący zaporę czołową wraz z budowlą upustowo - przelewową; zapory boczne i stacje pomp Konary i Brudnów; czaszę zbiornika ze szczególnym nadzorem pasa 30m powyżej budowli upustowo - przelewowej w obszarze oznaczonym znakami ostrzegawczymi; pomost cumowniczy wraz z obiektami pływającymi. Szczegółowy opis zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie całodobowej ochrony mienia należącego do Zamawiającego w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków stałych: I posterunek obejmujący jeden obiekt przy ul. Wernera 4a w Radomiu: - jeden stały całodobowy posterunek w obiekcie przez 7 dni w tygodniu - strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, - patrolowanie całości obiektu, - dokonywanie kontroli zamknięcia pomieszczeń i okien po godzinach pracy użytkowników oraz wygaszanie zbędnego oświetlenia i sprawdzanie, czy pozostawione zostały w bezpiecznym stanie, - bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej, - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji, - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku, - monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej, - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne, - kontrola wstępu osób i pojazdów wjeżdżających na teren obiektu, otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej, - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby oraz ewidencjonowanie wejść i wyjść pracowników urzędu i osób trzecich w godzinach pozaurzędowych tj. od 16:00 do 7:00, - udzielanie informacji dotyczących miejsca załatwienia sprawy w urzędzie, - przyjmowanie, wydawanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń biurowych a także przekazywanie korespondencji osobom uprawnionym, - doręczanie korespondencji do Urzędu Pocztowego w godz. 14:30 - 15:00, - wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu materiałów, - utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu (m.in. grabienie liści), - w okresie letnim koszenie trawy oraz dbanie o zieleń na placu, - w okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń. II posterunek: jeden stały, całodobowy posterunek przez 7 dni w tygodniu obejmujący dwa obiekty w Wólce Domaniowskiej 27, gm. Przytyk: Obiekt nr 1: - całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, - patrolowanie całości obiektu, - monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej, - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji, - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku, - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne, - kontrola wstępu osób na teren obiektu, - utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie w okresie zimowym), - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby, - ewidencjonowanie i wydawanie kluczy do pokoi gościnnych, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego, domków i przyczepy sanitarnej, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem administracyjnym oraz zgodnie z obowiązującymi regulaminami. Obiekt nr 2: - całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, - patrolowanie całości obiektu, - monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w ramach usług świadczonych na obiekcie nr 1, - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji, - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku, - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne, - kontrola wstępu osób na teren obiektu, - utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie w okresie zimowym), - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby w ramach usług świadczonych na obiekcie I. III posterunek: jeden stały, całodobowy posterunek przez 7 dni w tygodniu obejmujący dwa obiekty w Wólce Domaniowskiej 27, gm. Przytyk: Obiekt nr 1: - całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, - patrolowanie terenu Zamawiającego poprzez monitoring oraz dokonywanie obchodów. Po godzinie 15:00 szczególnie wzmożone kontrole i obchody przydzielonego terenu, w nieregularnych odstępach czasu, - monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej, - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji, - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku, - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne, - kontrola wstępu osób na teren objęty zakazem, - utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie), - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby, Obiekt nr 2: - patrolowanie terenu Zamawiającego poprzez monitoring oraz dokonywanie obchodów. (Po godzinie 15:00 szczególnie wzmożone kontrole i obchody przydzielonego terenu w nieregularnych odstępach czasu), - monitorowanie obiektu, - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji, - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku, - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne, - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby. Podwykonawcy: Z uwagi na charakter obiektów podlegających ochronie Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w wykonywaniu zamówienia. UWAGA: Ofertę, należy złożyć wraz z jedną kopią. Szczegółowe wymagania dot. formy przygotowania oryginału i kopii oferty zawiera rozdział XIV SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KERIM Mirosław Hendel, ul. Dzielna 11, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116493,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 139924,80
Oferta z najniższą ceną: 134760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 309775,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa artykułów spożywczych
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposażenie (.......) i bezpieczeństwa pacjentów"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia MPGK Sp. z o.o. oraz przegląd urządzeń systemów zabezpieczeń
- Świadczenie usługi ochrony w Zakładzie Herbologii i Technik Uprawy Roli IUNG-PIB we Wrocławiu
- DOZÓR BUDYNKÓW I OCHRONĘ MIENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SUWAŁKACH
- Zapewnienie usług ochrony osób i mienia na potrzeby imprez i innych projektów organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynków Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu
- Usługa ochrony obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19 oraz Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości w Sosnowcu przy ul. Piłsudskiego 2
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.