eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-13

Radom: Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków
Numer ogłoszenia: 51404 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 523378 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu, ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, faks 048 3624453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie całodobowej ochrony mienia należącego do Zamawiającego w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków stałych: I posterunek, jeden obiekt: Budynek biurowy Oddziału WZMiUW w Radomiu przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem. II posterunek: Budynek zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie oraz ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi, Wólka Domaniowska 27, gm. Przytyk wraz z przyległym terenem. W skład drugiego posterunku wchodzą dwa obiekty: Obiekt nr 1: Budynek Zaplecza Eksploatacyjnego w Domaniowie - część podlegająca wynajmowi oraz ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi wraz z przyległym terenem. Obiekt nr 2: Budynek Zaplecza Eksploatacyjnego w Domaniowie - część biurowa wraz z przyległym terenem. III posterunek: Budynek usługowy elektrowni wodnej wraz z urządzeniami melioracji podstawowych, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk. W skład trzeciego posterunku wchodzą dwa obiekty: Obiekt nr 1: Elektrownia wodna wraz z budynkiem usługowym elektrowni i przyległym terenem. Obiekt nr 2: Kompleks wodny Domaniów - urządzenia melioracji podstawowych obejmujący zaporę czołową wraz z budowlą upustowo - przelewową; zapory boczne i stacje pomp Konary i Brudnów; czaszę zbiornika ze szczególnym nadzorem pasa 30m powyżej budowli upustowo - przelewowej w obszarze oznaczonym znakami ostrzegawczymi; pomost cumowniczy wraz z obiektami pływającymi. Szczegółowy opis zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie całodobowej ochrony mienia należącego do Zamawiającego w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków stałych: I posterunek obejmujący jeden obiekt przy ul. Wernera 4a w Radomiu: - jeden stały całodobowy posterunek w obiekcie przez 7 dni w tygodniu - strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, - patrolowanie całości obiektu, - dokonywanie kontroli zamknięcia pomieszczeń i okien po godzinach pracy użytkowników oraz wygaszanie zbędnego oświetlenia i sprawdzanie, czy pozostawione zostały w bezpiecznym stanie, - bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej, - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji, - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku, - monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej, - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne, - kontrola wstępu osób i pojazdów wjeżdżających na teren obiektu, otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej, - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby oraz ewidencjonowanie wejść i wyjść pracowników urzędu i osób trzecich w godzinach pozaurzędowych tj. od 16:00 do 7:00, - udzielanie informacji dotyczących miejsca załatwienia sprawy w urzędzie, - przyjmowanie, wydawanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń biurowych a także przekazywanie korespondencji osobom uprawnionym, - doręczanie korespondencji do Urzędu Pocztowego w godz. 14:30 - 15:00, - wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu materiałów, - utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu (m.in. grabienie liści), - w okresie letnim koszenie trawy oraz dbanie o zieleń na placu, - w okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń. II posterunek: jeden stały, całodobowy posterunek przez 7 dni w tygodniu obejmujący dwa obiekty w Wólce Domaniowskiej 27, gm. Przytyk: Obiekt nr 1: - całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, - patrolowanie całości obiektu, - monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej, - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji, - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku, - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne, - kontrola wstępu osób na teren obiektu, - utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie w okresie zimowym), - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby, - ewidencjonowanie i wydawanie kluczy do pokoi gościnnych, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego, domków i przyczepy sanitarnej, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem administracyjnym oraz zgodnie z obowiązującymi regulaminami. Obiekt nr 2: - całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, - patrolowanie całości obiektu, - monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w ramach usług świadczonych na obiekcie nr 1, - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji, - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku, - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne, - kontrola wstępu osób na teren obiektu, - utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie w okresie zimowym), - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby w ramach usług świadczonych na obiekcie I. III posterunek: jeden stały, całodobowy posterunek przez 7 dni w tygodniu obejmujący dwa obiekty w Wólce Domaniowskiej 27, gm. Przytyk: Obiekt nr 1: - całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, - patrolowanie terenu Zamawiającego poprzez monitoring oraz dokonywanie obchodów. Po godzinie 15:00 szczególnie wzmożone kontrole i obchody przydzielonego terenu, w nieregularnych odstępach czasu, - monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej, - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji, - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku, - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne, - kontrola wstępu osób na teren objęty zakazem, - utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie), - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby, Obiekt nr 2: - patrolowanie terenu Zamawiającego poprzez monitoring oraz dokonywanie obchodów. (Po godzinie 15:00 szczególnie wzmożone kontrole i obchody przydzielonego terenu w nieregularnych odstępach czasu), - monitorowanie obiektu, - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji, - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku, - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne, - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby. Podwykonawcy: Z uwagi na charakter obiektów podlegających ochronie Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w wykonywaniu zamówienia. UWAGA: Ofertę, należy złożyć wraz z jedną kopią. Szczegółowe wymagania dot. formy przygotowania oryginału i kopii oferty zawiera rozdział XIV SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KERIM Mirosław Hendel, ul. Dzielna 11, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116493,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139924,80

  • Oferta z najniższą ceną: 134760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 309775,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.