eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI TECHNIKA USŁUG KOSMETYCZNYCH, TECHNIKA FARMACEUTYCZNEGO, OPIEKUNA MEDYCZNEGO ORAZ MEBLI.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Łowicz: DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI TECHNIKA USŁUG KOSMETYCZNYCH, TECHNIKA FARMACEUTYCZNEGO, OPIEKUNA MEDYCZNEGO ORAZ MEBLI.
Numer ogłoszenia: 523034 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 496026 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łowickie Centrum Kształcenia Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Łowiczu, ul. Ułańska 2, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8375885, faks 46 8375027.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI TECHNIKA USŁUG KOSMETYCZNYCH, TECHNIKA FARMACEUTYCZNEGO, OPIEKUNA MEDYCZNEGO ORAZ MEBLI..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń, narzędzi, materiałów, zestawów produktów, mebli gotowych oraz usługi wykonania mebli (stanowisk egzaminacyjnych), stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych - technika usług kosmetycznych, technika farmaceutycznego, opiekuna medycznego. Zamówienie będzie realizowane z podziałem na części: Część I - wyposażenie pracowni technika usług kosmetycznych, Cześć II - wyposażenie pracowni technika farmaceutycznego, Część III - wyposażenie pracowni opiekuna medycznego, Część IV - meble. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań został umieszczony w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji 24 miesiące na warunkach określonych w załączniku 7 do SIWZ - karta gwarancyjna. Przedmioty zamówienia muszą posiadać instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy danego rodzaju sprzęcie, winny być wyposażone we wszystkie niezbędne elementy (przewody zasilające, elektrody, rurki) niezbędne do uruchomienia i prawidłowej pracy u zamawiającego do celu którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego. Wszystkie dokumenty, instrukcje obsługi muszą być sporządzone w języku polskim w formie pisemnej/drukowanej. Wykonawca zobowiązany będzie do rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń zamawiającego oraz przeprowadzenia szkolenia z wybranymi typami urządzeń. Wymóg szkolenia na wybranych urządzeniach został odpowiednio zaznaczony dopiskiem szkolenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 33.19.61.00 - Sprzęt dla osób starszych 33.19.11.10 - Autoklawy 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.63.20.00 - Produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 33.72.20.00 - Zestawy do manikiuru i pedikiuru 33.74.00.00 - Produkty do pielęgnacji rąk i paznokci 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Wyposażenie pracowni technika farmaceutycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERAZET, ul. J. Krauthofera 36, 60-203 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11212,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14771,07

  • Oferta z najniższą ceną: 14771,07 / Oferta z najwyższą ceną: 27713,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.