eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć z matematyki, biologii oraz w zakresie doradztwa edukacyjno - zawodowego w ramach projektu "Kreatywni na co dzień"; Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 8.3 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-02-24



Ogłoszenie nr 522758-N-2018 z dnia 2018-02-24 r.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2: Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć z matematyki, biologii oraz w zakresie doradztwa edukacyjno - zawodowego w ramach projektu "Kreatywni na co dzień"; Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 8.3 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt "Kreatywni na co dzień" jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 8.3 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2, krajowy numer identyfikacyjny 18166800000, ul. ul. Łużycka  91 , 74100   Gryfino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 416 25 03, e-mail zsp2.gryfino@wp.pl, faks 91 416 25 03 w. 35.
Adres strony internetowej (URL): www.zsp2gryfino.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.zsp2gryfino.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.zsp2gryfino.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.zsp2gryfino.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć z matematyki, biologii oraz w zakresie doradztwa edukacyjno - zawodowego w ramach projektu "Kreatywni na co dzień"; Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 8.3 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego
Numer referencyjny: ZSP2.275.2.2018.MP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Trzy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych. Zamówienie składa się z 3 części: Część nr 1: Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć z matematyki - ogółem 60 h, Część nr 2: Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć z biologii - ogółem 30 h; Część nr 3: Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego - ogółem 210 h (w tym: indywidualne doradztwo zawodowe - 180 h i grupowe doradztwo zawodowe - 30 h)

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80200000-6
80212000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: dot. części nr 1 zamówienia a) Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualne na czas realizacji części I zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną 30 000,00 złotych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku - inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie - bez wezwania Zamawiającego - dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia. b) Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada obroty za ostatni zamknięty rok obrotowy w wysokości 10 000,00 złotych, a w przypadku podmiotów działających krócej - za cały okres działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające posiadanie obrotów za zamknięty rok obrotowy w wysokości 10 000,00 złotych, a w przypadku podmiotów działających krócej - za cały okres działalności (np. bilans). c) Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości co najmniej 10 000,00 złotych na czas realizacji części I zamówienia. Środki, o których mowa w zdaniu poprzednim nie mogą mieć charakteru środków publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości wyżej wskazanej oraz oświadczenie, że nie mają one charakteru środków publicznych. W toku realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego niezwłocznie przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych niemających charakteru środków publicznych w wysokości wyżej wskazanej. dot. części nr 2 zamówienia a) Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualne na czas realizacji części II zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną 30 000,00 złotych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku - inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie - bez wezwania Zamawiającego - dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia. b) Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada obroty za ostatni zamknięty rok obrotowy w wysokości 5 000,00 złotych, a w przypadku podmiotów działających krócej - za cały okres działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające posiadanie obrotów za zamknięty rok obrotowy w wysokości 5 000,00 złotych, a w przypadku podmiotów działających krócej - za cały okres działalności (np. bilans). c) Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości co najmniej 5 000,00 złotych na czas realizacji części II zamówienia. Środki, o których mowa w zdaniu poprzednim nie mogą mieć charakteru środków publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości wyżej wskazanej oraz oświadczenie, że nie mają one charakteru środków publicznych. W toku realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego niezwłocznie przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych niemających charakteru środków publicznych w wysokości wyżej wskazanej. dot. części nr 3 zamówienia a) Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualne na czas realizacji części III zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną 30 000,00 złotych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku - inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie - bez wezwania Zamawiającego - dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia. b) Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada obroty za ostatni zamknięty rok obrotowy w wysokości 35 000,00 złotych, a w przypadku podmiotów działających krócej - za cały okres działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające posiadanie obrotów za zamknięty rok obrotowy w wysokości 35 000,00 złotych, a w przypadku podmiotów działających krócej - za cały okres działalności (np. bilans). c) Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości co najmniej 40 000,00 złotych na czas realizacji części III zamówienia. Środki, o których mowa w zdaniu poprzednim nie mogą mieć charakteru środków publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości wyżej wskazanej oraz oświadczenie, że nie mają one charakteru środków publicznych. W toku realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego niezwłocznie przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych niemających charakteru środków publicznych w wysokości wyżej wskazanej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dot. części nr 1,2 i 3 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje minimum jedną usługę, której przedmiotem były zajęcia edukacyjne realizowane w ramach jednej usługi dla minimum 30 uczniów szkół prowadzących kształcenie ponadgimnazjalne. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym, tj.: Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego określony w rozdz. III ust. 2 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania ofert wspólnej ww. dokument każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie tj. Dz. U. z 2014 poz. 164 z późn. zm.).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a, ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, dotyczących części 1-3 niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą wykaz usług wykonanych, referencje oraz referencje osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego określony w rozdz. III ust. 2 SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1a-1c do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące niezalegania z opłacaniem podatków i opłat lokalnych stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Oświadczenie dotyczące zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykaz osób stanowiące załącznik nr 7a-7c do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych usług stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.5 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.5. 9. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawione do reprezentowania Wykonawcy. 10. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2014 poz. 164 z późn. zm./). 11. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 12. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 5. 13. Oświadczenie winno być złożone na adres Zamawiającego: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2, ul. Łużycka 91, 74-100 Gryfino 14. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona SIWZ i załączniki, wraz w informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty 50,00
doświadczenie osób oraz kompetencje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00
materiały szkoleniowe10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: - Zamawiający przewiduje zmiany w zapisach umowy dotyczące terminów realizacji oraz wartości umowy w formie aneksu w przypadku zmian we wniosku aplikacyjnym oraz umowie o dofinansowanie projektu nr RPZP.03.03.00-32-K017/16-00 "Kreatywni na co dzień", które wprowadzi Instytucja Zarządzająca (IP), niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy, - w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy, - w przypadku zmian stawki podatku VAT, w trakcie realizacji umowy wysokość wynagrodzenia netto określonego w § 3 ust. 1 umowy nie ulegnie zmianie. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-20, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 8.3 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć z matematyki - ogółem 60 h
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie kół zainteresowań i warsztatów z matematyki dla uczniów klas 1-3 II Liceum Ogólnokształcącego im Bohaterów Powstania Warszawskiego w ZSP nr 2 w Gryfinie. Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie, według ustalonego planu od poniedziałku do niedzieli w okresie - II kwartał 2018 r. (wyłączając okresy feryjne) Ogółem- 60 godzin (2 grupy po 30h). W każdej grupie ok. 10 osób/ łącznie 20 osób. Jedna godzina rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna) realizowana po lekcjach uczestników projektu lub w weekendy. Program zajęć dotyczy rozszerzenia materiału będącego podstawą programową w klasach I, II, III oraz ma uwzględniać potrzeby uczniów oraz zawierać elementy innowacyjności. Wymagane jest by prowadzący posiadał wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do zajmowania stanowiska nauczyciela matematyki w liceach ogólnokształcących zgodne z Załącznikiem do Obwieszczenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 sierpnia 2015 roku (poz.1264) - Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Do obowiązków jednostki szkoleniowej będzie należało m. in.: a) prowadzenie kół zainteresowań i warsztatów (zajęcia w dni powszednie po obowiązkowych lekcjach lub w weekendy w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2018 roku; b) dokumentowanie zajęć (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności); c) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy kół zainteresowań i warsztatów obejmującego harmonogram oraz zakresu zadań dla uczestników i przedstawienie koordynatorowi projektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć; d) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 10 a do SIWZ. Do realizacji zajęć w części nr 1 Wykonawca zobowiązany jest wykazać 2 osoby (zgodnie z wykazem osób stanowiącym załącznik 7a do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty50,00
doświadczenie osób oraz kompetencje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00
materiały szkoleniowe10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Podczas spotkań należy stosować język wrażliwy na płeć oraz materiały szkoleniowe niepowielające negatywnych stereotypów, w tym dotyczących płci oraz niepełnosprawności. Zamawiający zapewnia uczniom materiały dydaktyczne: notes, teczka, długopis. Zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem zasobów Zamawiającego: sale dydaktyczne i sprzęt komputerowy. Wykonawca po zakończeniu zajęć zobowiązany jest do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia przez uczestników projektu.


Część nr: 2Nazwa: Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć z biologii - ogółem 30 h
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie kół zainteresowań i warsztatów z biologii dla uczniów klas 1-3 II Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w ZSP nr 2 w Gryfinie. Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie, według ustalonego planu od poniedziałku do niedzieli w okresie - II kwartał 2018 r. (wyłączając okresy feryjne) Ogółem- 30 h (1 grupa po 30h). W każdej grupie ok. 10 osób. Jedna godzina rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna) realizowana po lekcjach uczestników projektu lub w weekendy. Zajęcia mają uwzględniać wymogi egzaminu maturalnego na poziomie podstawowym. Program zajęć ma celu rozszerzenie materiału będącego podstawą programową w klasach I, II, III w formie warsztatowo - laboratoryjnej w szkole lub na uczelni wyższej. Program ma uwzględniać potrzeby uczniów oraz zawierać elementy innowacyjności. Wymagane jest by prowadzący posiadał wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do zajmowania stanowiska nauczyciela biologii w liceach ogólnokształcących zgodne z Załącznikiem do Obwieszczenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 sierpnia 2015 roku (poz.1264) - Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Do obowiązków jednostki szkoleniowej będzie należało m. in.: a) prowadzenie kół zainteresowań i warsztatów (zajęcia w dni powszednie po obowiązkowych lekcjach lub w weekendy w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2018 roku. b) dokumentowanie zajęć (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności); c) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy kół zainteresowań i warsztatów obejmującego harmonogram oraz zakresu zadań dla uczestników i przedstawienie koordynatorowi projektu. Program ma uwzględniać potrzeby uczniów oraz zawierać elementy innowacyjności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć; d) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 10 b do SIWZ. Do realizacji zajęć w części nr 2 Wykonawca zobowiązany jest wykazać 1 osobę (zgodnie z wykazem osób stanowiącym załącznik 7 b do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty50,00
doświadczenie osób oraz kompetencje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00
materiały szkoleniowe10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Podczas spotkań należy stosować język wrażliwy na płeć oraz materiały szkoleniowe niepowielające negatywnych stereotypów, w tym dotyczących płci oraz niepełnosprawności. Zamawiający zapewnia uczniom materiały dydaktyczne: notes, teczka, długopis. Zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem zasobów Zamawiającego: sale dydaktyczne i sprzęt komputerowy. Wykonawca po zakończeniu zajęć zobowiązany jest do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia przez uczestników projektu


Część nr: 3Nazwa: Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego - ogółem 210 h
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Indywidulane doradztwo zawodowe dla każdego uczestnika projektu - 180 h Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego - indywidualne doradztwo zawodowe dla uczniów klas 1-3 II Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w ZSP nr 2 w Gryfinie. Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie, według ustalonego planu od poniedziałku do piątku w okresie - II kwartał 2018 r. (wyłączając okresy feryjne) Ogółem- 180 h (45 os. po 4 h/1 os.). Jedna godzina rozumiana jest jako 60 minut realizowana po lekcjach uczestników projektu. Doradztwo indywidualne obejmuje analizę: predyspozycji zawodowych, mocnych i słabych stron charakteru, możliwych ścieżek rozwoju (np. własna działalność, dalsze kształcenie, podjęcie zatrudnienia itp.). W wyniku doradztwa każdy uczestnik projektu otrzyma indywidualny plan rozwoju kariery zawodowej i na tej podstawie będzie mógł dobrać sobie odpowiednie zajęcia dodatkowe w ramach projektu. Wymagane jest by prowadzący posiadał wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do zajmowania stanowiska nauczyciela - doradcy zawodowego w liceach ogólnokształcących zgodne z Załącznikiem do Obwieszczenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 sierpnia 2015 roku (poz.1264) - Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub ukończone studia podyplomowe, szkolenie i/lub kurs zawodowy obejmujący swoim zakresem minimum 150 godzin zajęć przygotowujących do prowadzenia indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego. Do obowiązków jednostki szkoleniowej będzie należało m. in.: a) prowadzenie indywidulanego doradztwa zawodowego (zajęcia w dni powszednie po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2018 roku. b) dokumentowanie zajęć (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności); c) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy kół zainteresowań i warsztatów obejmującego harmonogram oraz zakresu zadań dla uczestników i przedstawienie koordynatorowi projektu. Program ma uwzględniać potrzeby uczniów oraz zawierać elementy innowacyjności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć; d) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 10 c do SIWZ. 2) Grupowe doradztwo zawodowe dla wszystkich uczestników projektu - 30 h Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego - grupowe doradztwo zawodowe dla uczniów klas 1-3 II Liceum Ogólnokształcącego im Bohaterów Powstania Warszawskiego w ZSP nr 2 w Gryfinie. Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie, według ustalonego planu od poniedziałku do niedzieli w okresie II kwartał 2018 r. (wyłączając okresy feryjne). Ogółem- 30 h (5 grup po 6h). W każdej grupie ok. 8-10 os./łącznie ok. 45-50 osób. Jedna godzina rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna) realizowana po lekcjach uczestników projektu lub w weekendy. Program zajęć ma na celu udział m. in. w bezpłatnej grze edukacyjno - diagnostycznej "Tajemnice Aeropolis" wypracowanej w ramach projektu "Talent Game - metodyka i narzędzia badania predyspozycji zawodowych uczniów". Każdy uczestnik w wyniku udziału w niniejszej grze otrzyma raporty nt. predyspozycji, poziomu tzw. kluczowych kompetencji i rekomendacje zawodowe. Dodatkowo podczas zajęć uczestnicy poznają zasady przygotowania CV oraz schematu rozmowy kwalifikacyjnej. Wymagane jest by prowadzący posiadał wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do zajmowania stanowiska nauczyciela - doradcy zawodowego w liceach ogólnokształcących zgodne z Załącznikiem do Obwieszczenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 sierpnia 2015 roku (poz.1264) - Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub ukończone studia podyplomowe, szkolenie i/lub kurs zawodowy obejmujący swoim zakresem minimum 150 godzin zajęć przygotowujących do prowadzenia indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego. Do obowiązków jednostki szkoleniowej będzie należało m. in.: a) prowadzenie grupowego doradztwa zawodowego (zajęcia w dni powszednie po obowiązkowych lekcjach lub w weekendy w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2018 roku. b) dokumentowanie zajęć (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności); c) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy kół zainteresowań i warsztatów obejmującego harmonogram oraz zakresu zadań dla uczestników i przedstawienie koordynatorowi projektu. Program ma uwzględniać potrzeby uczniów oraz zawierać elementy innowacyjności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć; d) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 10 c do SIWZ. Do realizacji zajęć w części nr 3 Wykonawca zobowiązany jest wykazać 4 osoby (zgodnie z wykazem osób stanowiącym załącznik 7 c do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80212000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofert50,00
doświadczenie osób oraz kompetencje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00
materiały szkoleniowe10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Podczas spotkań należy stosować język wrażliwy na płeć oraz materiały szkoleniowe niepowielające negatywnych stereotypów, w tym dotyczących płci oraz niepełnosprawności. Zamawiający zapewnia uczniom materiały dydaktyczne: notes, teczka, długopis. Zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem zasobów Zamawiającego: sale dydaktyczne i sprzęt komputerowy. Wykonawca po zakończeniu zajęć zobowiązany jest do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia przez uczestników projektu






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.