eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa 2 szt. projektorów, 2 szt. drukarek laserowych monochromatycznych, 8 szt. komputerów stacjonarnych, 2 szt. monitorów na potrzeby własne ŚCDN z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Kielce: Dostawa 2 szt. projektorów, 2 szt. drukarek laserowych monochromatycznych, 8 szt. komputerów stacjonarnych, 2 szt. monitorów na potrzeby własne ŚCDN z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
Numer ogłoszenia: 521506 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Marsz. J. Piłsudskiego 42, 25-431 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3624548, faks 041 3624899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scdn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 szt. projektorów, 2 szt. drukarek laserowych monochromatycznych, 8 szt. komputerów stacjonarnych, 2 szt. monitorów na potrzeby własne ŚCDN z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje:dostawę 8 szt. komputerów z systemem operacyjnym, dostawę 2 szt. projektorów, dostawę 2 szt. drukarek laserowych monochromatycznych, rozruch technologiczny i wykonanie prób, wykonywanie serwisu gwarancyjnego. Warunki realizacji dostaw: 1.Dostarczone komputery, monitory, projektory, drukarki muszą być sprzętem fabrycznie nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż 2013r. i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 2.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia wraz z osprzętem, który zaproponował w złożonej ofercie, spełniający wymogi SIWZ.3.Przedmiot zamówienia wraz z osprzętem winien być dostarczony do siedziby ŚCDN w Kielcach, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42. 4.Wykonawca ponosi ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem, rozruchem do czasu podpisania protokołu odbioru sprzętu. 5.Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady jakościowe, Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na nowy, wolny od wad lub usunie wady w drodze naprawy, w zależności od wyboru Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych, Wykonawca uzupełni braki w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze. 6.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym następujących dokumentów:1)przykładowo wypełniony protokół odbioru 2)wykaz sprzętu, oprogramowania i związanej z nim dokumentacji; 3)informację dotyczącą sposobu świadczenia usług serwisowych i gwarancyjnych oraz sposobu zgłaszania awarii wraz ze zbiorową kartą gwarancyjną. Po uzgodnieniu ww. dokumentów staną się one załącznikami nr 2,3,4 do umowy. 2. Gwarancja jakości i reklamacje 1.Wykonawca udzieli gwarancji minimum na:Komputery minimum 3 lata, Monitor minimum 3 lata, Projektor minimum 3 lata, Drukarka minimum 2 lata, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 2.Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków gwarancyjnych ponosi Wykonawca. 3.W przypadku konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę, ryzyko utraty sprzętu lub jego uszkodzenia ponosi Wykonawca do czasu ponownego dostarczenia do właściwej lokalizacji. 4.W okresie gwarancyjnym Wykonawca przystąpi do usunięcia wad jakościowych przedmiotu zamówienia w ciągu trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia. 5.Zamawiający wymaga, aby czas usunięcia wad w ramach gwarancji nie przekraczał 10 dni roboczych. Jeżeli wykonawca nie będzie w stanie usunąć usterek w ww. terminie, zobowiązany będzie do czasu usunięcia wad, dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych parametrach i kompatybilny z zamontowanym zestawem, w ciągu trzech dni roboczych od powzięcia informacji o niemożliwości dotrzymania terminu naprawy. 6.Zamawiający, w okresie gwarancji, zastrzega sobie prawo żądania wymiany na nowy, gdy po 3 naprawach gwarancyjnych - niezależnie od tego, czy będą dotyczyły tej samej czy różnych wad - ww. sprzęt nadal będzie wykazywał wady. W takim przypadku Wykonawca dokona wymiany sprzętu w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia takiego żądania przez Zamawiającego.7.Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do składania reklamacji i żądania wymiany sprzętu jest Anna Trawka 8.Datą rozpoczęcia okresu gwarancyjnego jest data podpisania protokołu odbioru końcowego. 9.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz certyfikowanych przez producenta punktów serwisowych w Polsce w zakresie naprawy: - oferowanych komputerów, - oferowanych monitorów, - oferowanych projektorów, - oferowanych drukarek..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.12.50 - 30.23.12.50 38.65.21.00 - Projektory 30.23.32.31 - 30.23.32.31 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 800,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 30 000 PLN każda dostawa. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się realizacją co najmniej: jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 30 000 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 Pzp, w tym: 1)oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenie i informacje wymienione w rozdziale VII SIWZ. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wskazanego w rozdziale VII ust. 1 i 2 SIWZ, 2)w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy w postępowaniu. W związku z powyższym niezbędne jest załączenie do oferty dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację, 3)w stosunku do spółki cywilnej, Zamawiający na zasadzie art. 25 Pzp, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika, 4)w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, podlegają sumowaniu, 5)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem, na każdej stronie zawierającej treść. W przypadku załączania do oferty zobowiązania (załącznik nr 6), o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 4) i 5) SIWZ, wymagana jest forma pisemna zobowiązania, co oznacza obowiązek przedłożenia takiego zobowiązania wyłącznie w oryginale. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, na każdej stronie zawierającej treść.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty w przypadku niedostępności na termin realizacji dostaw sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, na skutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia przez wykonawcę, tj. wycofania z rynku zaoferowanych produktów lub wprowadzenia zmian technologicznych zaoferowanych produktów. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w takim przypadku, że oferowany produkt posiada parametry tożsame lub lepsze od tych przedstawionych w ofercie, poprzez przedłożenie dokumentów potwierdzonych przez producenta lub upoważnionego przez producenta dystrybutora. 2.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy oraz załączników mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scdn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, 25-431 Kielce, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, 25-431 Kielce, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42, pokój nr 37.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.