eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › wykonanie usługi projektowania wraz z przygotowaniem i druku raportów, oraz materiałów promocyjnych w ramach projektu Gildia Aniołów Biznesu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Łódź: wykonanie usługi projektowania wraz z przygotowaniem i druku raportów, oraz materiałów promocyjnych w ramach projektu Gildia Aniołów Biznesu.
Numer ogłoszenia: 520800 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124725 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Tuwima 22/26, 90-002 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6643751, faks 0-42 6643750.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi projektowania wraz z przygotowaniem i druku raportów, oraz materiałów promocyjnych w ramach projektu Gildia Aniołów Biznesu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi projektowania wraz z przygotowaniem i druku raportów, oraz materiałów promocyjnych w ramach projektu Gildia Aniołów Biznesu, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 3.3 Tworzenie systemu ułatwiającego inwestowanie w MŚP Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, w tym: 1 projektowanie wraz z przygotowaniem i druk raportów: a Raport 1: tytuł: Zewnętrzne źródła finansowania. Aktualizacja raportu; b Raport 2: tytuł: Poradnik dobrych praktyk - optymalne zasady inwestowania. Aktualizacja raportu, 2 dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 3 wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych: segregatorów, teczek kartonowych, kartek notatnikowych i długopisów, na potrzeby szkoleń realizowanych w ramach projektu Gildia Aniołów Biznesu, w tym: a przygotowanie do druku segregatorów, teczek kartonowych, kartek notatnikowych i długopisów na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego projektów graficznych, zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia, b wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych: segregatorów, teczek kartonowych, kartek notatnikowych i długopisów. 2.Wykonawca zaprojektuje i przygotuje przedmiot zamówienia określony w pkt 1.1 a i 1 b na podstawie plików tekstowych dostarczonych przez Zamawiającego. 3.Przy przygotowywaniu materiałów do druku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania wytycznych zgodnych z aktualnie obowiązującym Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie, z uwzględnieniem logotypu projektu GAB tj. Gildii Aniołów Biznesu. 4.Dostawy realizowane będą do siedziby Zamawiającego. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmować będzie również koszty związane z dostawą. 5.Wskazanie gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej nazw handlowych lub marek oraz nazw firm należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia. W ofercie dopuszcza się zastosowanie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 3.3 Tworzenie systemu ułatwiającego inwestowanie w MŚP Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grafpol Agnieszka Blicharz - Krupińska, ul. Czarnieckiego 1, 53-650 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43566,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.