eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa i serwis 12 szt. urządzeń wielofunkcyjnych cyfrowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Kraków: Dostawa i serwis 12 szt. urządzeń wielofunkcyjnych cyfrowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 520548 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 482812 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i serwis 12 szt. urządzeń wielofunkcyjnych cyfrowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 12 szt. wielofunkcyjnych urządzeń cyfrowych przeznaczonych do pracy w nowoczesnych środowiskach biurowych. Urządzenia mają posiadać funkcję kopiarki, drukarki sieciowej oraz skanera sieciowego.1. Dostawa urządzeń. 1)ilość urządzeń - 12 szt.,2)miejsce dostawy: komórki organizacyjne MOPS na terenie Krakowa.3)minimalne parametry techniczne dostarczanych urządzeń:a)szybkość działania: min 31 kopii/stron A4/min., minimum 15 kopii/stron A3/min., b) czas otrzymania pierwszej strony: max. do 5 sekund c)rozdzielczość: skanowanie /drukowanie min. 600 x 600 dpi d)pamięć RAM min. 1,5 GB bez wymogu możliwości rozbudowy,e)zoom: co najmniej w zakresie 25-400 %, co 1% f)kopiowanie ciągłe: co najmniej 1-999 kopii g)rozmiar dokumentów: co najmniej w zakresie od A5 do A3 h)kasety na papier min 2: A4 na co najmniej 500 kartek oraz A3 na co najmniej 500 kartek i)podajnik boczny na co najmniej 100 arkuszy j)dupleksk) automatyczny odwracający podajnik dokumentów l)gramatura papieru: co najmniej w przedziale: 60-157 g/m2 m)czas nagrzewania: do 20 s,n)przystosowane do pracy przy zasilaniu z polskiej sieci energetycznej,o)drukowanie i skanowanie sieciowe, p)skaner kolorowy, możliwość przesłania skanu na adres e-mail lub serwer FTP, formaty skanowanych plików min. PDF i JPG, q)obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP, Vista 7, 8, Server 2003, Server 2008, Server 2012, r)instrukcja w języku polskim,s)wbudowana karta sieciowa 10Base-T/100 Base-TX,t)sieciowe drukowanie z pamięcią min 2 GB z możliwością rozbudowy,u)zdalny panel operacyjny umożliwiający administratorowi zarządzanie, wybieranie i zmianę ustawień oraz wykonywanie poszczególnych zadań (kopiowanie, drukowanie, skanowanie),v)możliwość rozbudowy o dysk twardy min. 250 GB,4)wszystkie urządzenia mają być fabrycznie nowe, kompletne, gotowe do użytku bez konieczności zakupu dodatkowych materiałów i wyposażenia, z kompletem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, 5)wszystkie urządzenia zostaną dostarczone z podstawami umożliwiającymi ich obsługiwanie przez osoby dorosłe, w pozycji wyprostowanej, podstawy w kolorze urządzenia,6)wartość 1 urządzenia nie może przekraczać 500% rocznych kosztów konserwacji przy założeniu 90 tys. kopii w ciągu roku dla 1 urządzenia.7)przekazanie urządzeń nastąpi protokolarnie. Protokół potwierdzający dostawę urządzeń jest wymagany do wypłaty wynagrodzenia za ich dostawę, 2. Serwis urządzeń 1)w zakres czynności serwisowych wchodzi konserwacja, naprawa, wymiana części zużytych lub uszkodzonych (z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika lub będących wynikiem aktów wandalizmu), wymiana materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz serwis gwarancyjny - zgodnie z wymogami producenta, 2)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości pracy urządzeń objętych przedmiotem zamówienia i dokonywania ich napraw oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego,3)Wykonawca ponosi koszty dojazdu do serwisowanych urządzeń, koszt robocizny oraz koszty wymienianych części, 4)Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów ponad te, które wynikają z przelicznika liczba kopii i ceny za kopię. Wykonawca ma zapewnić sprawność urządzeń, bez przerw z zastrzeżeniem terminu niezbędnego dla dokonania naprawy lub wymiany materiałów,5)Wykonawca, po dokonaniu naprawy, konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych albo zużytych lub uszkodzonych części (z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika lub będących wynikiem aktów wandalizmu), zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu protokół serwisowy - załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, w terminie do 3 dni roboczych od wykonania czynności serwisowych,6)Wykonawca, w każdym ostatnim dniu roboczym, dokona odczytu liczników urządzeń będących przedmiotem usług serwisowych. Stany liczników mają być potwierdzone przez pracowników komórek organizacyjnych Zamawiającego, w których znajdują się urządzenia. Sporządzony dokument stanowi podstawę do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy,7)faktura, wraz z dokumentem potwierdzającym stany liczników, zostanie dostarczona Zamawiającemu do piątego dnia roboczego miesiąca następnego po miesiącu, którego dotyczy rozliczenie. Faktura dotycząca rozliczenia usług w miesiącu grudniu, zostanie dostarczona do dnia 15 grudnia,8)Wykonawca w ofercie, oprócz ceny łączne zobowiązany jest do podania ceny jednostkowej za 1000 stron kopii/ wydruków, 9)Rozliczenie dokonywane będzie wg rzeczywistego przebiegu urządzeń, proporcjonalnie, np. przebieg 10 125 kopii - koszt = c.j./1 tys. szt. x 10,125 tys. szt.,10)Zamawiający przewiduje, że urządzenia powinny średnio, w ciągu roku, wykonać ok. 90 tys. kopii/wydruków każe.3. Termin realizacji zamówienia: 1)dostawa urządzeń: w terminie od dnia podpisania umowy do 20.12.2013 r.,2)serwis od dnia 02.01.2014 r. do 31.12.2017 r. lub do czasu wyczerpania środków umownych,3)termin realizacji napraw i wymiany materiałów eksploatacyjnych: do dwóch dni roboczych od daty zgłoszenia (e-mail lub fax).4. Wymagania dodatkowe 1)Zgłoszeń do serwisu mogą dokonywać tylko i wyłącznie przedstawiciele Zamawiającego wskazani w umowie, lub osoby ich zastępujące. 2)Zamawiający dopuszcza stosowanie zarówno części oryginalnych producenta, jak i zamienników. Nie dopuszcza się w żadnym razie stosowania części regenerowanych lub używanych. W przypadku zastosowania części regenerowanej lub używanej Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.3)Zamawiający będzie zlecał wykonywanie usług serwisowych w postaci zleceń częściowych dokonywanych telefonicznie oraz e-mailem. Wykonawca w ofercie ma obowiązek podać nr telefonu oraz adres e-mail, na który będą dokonywane zgłoszenia. W przypadku opóźnienia realizacji usługi serwisowej o więcej niż 1 dzień roboczy, Zamawiający ma prawo zlecić naprawę osobie trzeciej i obciążyć jej kosztami Wykonawcę. Zamawiający ma prawo odliczyć koszty z tym związane od wynagrodzenia należnego wykonawcy za obsługę serwisową. 4)Usługi będą wykonywane w komórkach organizacyjnych Zamawiającego na terenie Krakowa, w godzinach pracy Zamawiającego: pon.- pt. 7:30 - 15:30, w dni robocze. 5)W przypadku braku możliwości naprawy urządzeń w ciągu 4 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca każdorazowo dostarczy urządzenie o parametrach niegorszych, od urządzenia będącego przedmiotem usług serwisowych. Zamiana urządzeń wymaga podpisania protokołu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wykonawca ponosi koszty transportu urządzeń. Urządzenie ma być dostarczone najpóźniej w piątym dniu roboczym od w/w zgłoszenia. 6)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacją przez niego przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się je naprawić w terminie do 7 dni od chwili ich wyrządzenia, w przeciwnym razie Zamawiający zleci usuniecie szkód zastępczo - na koszt Wykonawcy. 7)Serwis urządzeń może być dokonywany wyłącznie przez pracowników Wykonawcy, przeszkolonych przez autoryzowanego przedstawiciela producenta danego rodzaju urządzenia. Lista serwisantów, wraz z oświadczeniem wykonawcy, że wskazane osoby odbyły wymagane szkolenie ma być dołączona do oferty.8)Przedmiot zamówienia dotyczy serwisowania urządzeń w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2017 r. lub do czasu wyczerpania wartości umowy. 9)Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego z załączonymi dokumentami rozliczeniowymi. 10)Warunki gwarancji: zgodnie z danymi producenta, nie mniej jednak niż 24 miesiące lub 300 tys. kopii/ wydruków.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COPYNET Sp. z o.o., Sp. k., ul. Drożyska 15, 31-988 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227004,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 177720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 177720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 262570,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.