eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa i serwis 12 szt. urządzeń wielofunkcyjnych cyfrowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Kraków: Dostawa i serwis 12 szt. urządzeń wielofunkcyjnych cyfrowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 482812 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i serwis 12 szt. urządzeń wielofunkcyjnych cyfrowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 12 szt. wielofunkcyjnych urządzeń cyfrowych przeznaczonych do pracy w nowoczesnych środowiskach biurowych. Urządzenia mają posiadać funkcję kopiarki, drukarki sieciowej oraz skanera sieciowego.1. Dostawa urządzeń. 1)ilość urządzeń - 12 szt.,2)miejsce dostawy: komórki organizacyjne MOPS na terenie Krakowa.3)minimalne parametry techniczne dostarczanych urządzeń:a)szybkość działania: min 31 kopii/stron A4/min., minimum 15 kopii/stron A3/min., b) czas otrzymania pierwszej strony: max. do 5 sekund c)rozdzielczość: skanowanie /drukowanie min. 600 x 600 dpi d)pamięć RAM min. 2 GB z możliwością rozbudowania,e)zoom: co najmniej w zakresie 25-400 %, co 1% f)kopiowanie ciągłe: co najmniej 1-999 kopii g)rozmiar dokumentów: co najmniej w zakresie od A5 do A3 h)kasety na papier min 2: A4 na co najmniej 500 kartek oraz A3 na co najmniej 500 kartek i)podajnik boczny na co najmniej 100 arkuszy j)dupleksk) automatyczny odwracający podajnik dokumentów l)gramatura papieru: co najmniej w przedziale: 60-200 g/m2 m)czas nagrzewania: do 20 s,n)przystosowane do pracy przy zasilaniu z polskiej sieci energetycznej,o)drukowanie i skanowanie sieciowe, p)skaner kolorowy, możliwość przesłania skanu na adres e-mail lub serwer FTP, formaty skanowanych plików min. PDF i JPG, q)obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP, Vista 7, 8, Server 2003, Server 2008, Server 2012, r)instrukcja w języku polskim,s)wbudowana karta sieciowa 10Base-T/100 Base-TX,t)sieciowe drukowanie z pamięcią min 2 GB z możliwością rozbudowy,u)zdalny panel operacyjny umożliwiający administratorowi zarządzanie, wybieranie i zmianę ustawień oraz wykonywanie poszczególnych zadań (kopiowanie, drukowanie, skanowanie),v)możliwość rozbudowy o dysk twardy min. 320 GB,4)wszystkie urządzenia mają być fabrycznie nowe, kompletne, gotowe do użytku bez konieczności zakupu dodatkowych materiałów i wyposażenia, z kompletem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, 5)wszystkie urządzenia zostaną dostarczone z podstawami umożliwiającymi ich obsługiwanie przez osoby dorosłe, w pozycji wyprostowanej, podstawy w kolorze urządzenia,6)wartość 1 urządzenia nie może przekraczać 500% rocznych kosztów konserwacji przy założeniu 90 tys. kopii w ciągu roku dla 1 urządzenia.7)przekazanie urządzeń nastąpi protokolarnie. Protokół potwierdzający dostawę urządzeń jest wymagany do wypłaty wynagrodzenia za ich dostawę, 2. Serwis urządzeń 1)w zakres czynności serwisowych wchodzi konserwacja, naprawa, wymiana części zużytych lub uszkodzonych (z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika lub będących wynikiem aktów wandalizmu), wymiana materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz serwis gwarancyjny - zgodnie z wymogami producenta, 2)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości pracy urządzeń objętych przedmiotem zamówienia i dokonywania ich napraw oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego,3)Wykonawca ponosi koszty dojazdu do serwisowanych urządzeń, koszt robocizny oraz koszty wymienianych części, 4)Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów ponad te, które wynikają z przelicznika liczba kopii i ceny za kopię. Wykonawca ma zapewnić sprawność urządzeń, bez przerw z zastrzeżeniem terminu niezbędnego dla dokonania naprawy lub wymiany materiałów,5)Wykonawca, po dokonaniu naprawy, konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych albo zużytych lub uszkodzonych części (z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika lub będących wynikiem aktów wandalizmu), zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu protokół serwisowy - załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, w terminie do 3 dni roboczych od wykonania czynności serwisowych,6)Wykonawca, w każdym ostatnim dniu roboczym, dokona odczytu liczników urządzeń będących przedmiotem usług serwisowych. Stany liczników mają być potwierdzone przez pracowników komórek organizacyjnych Zamawiającego, w których znajdują się urządzenia. Sporządzony dokument stanowi podstawę do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy,7)faktura, wraz z dokumentem potwierdzającym stany liczników, zostanie dostarczona Zamawiającemu do piątego dnia roboczego miesiąca następnego po miesiącu, którego dotyczy rozliczenie. Faktura dotycząca rozliczenia usług w miesiącu grudniu, zostanie dostarczona do dnia 15 grudnia,8)Wykonawca w ofercie, oprócz ceny łączne zobowiązany jest do podania ceny jednostkowej za 1000 stron kopii/ wydruków, 9)Rozliczenie dokonywane będzie wg rzeczywistego przebiegu urządzeń, proporcjonalnie, np. przebieg 10 125 kopii - koszt = c.j./1 tys. szt. x 10,125 tys. szt.,10)Zamawiający przewiduje, że urządzenia powinny średnio, w ciągu roku, wykonać ok. 90 tys. kopii/wydruków każe.3. Termin realizacji zamówienia: 1)dostawa urządzeń: w terminie od dnia podpisania umowy do 20.12.2013 r.,2)serwis od dnia 02.01.2014 r. do 31.12.2017 r. lub do czasu wyczerpania środków umownych,3)termin realizacji napraw i wymiany materiałów eksploatacyjnych: do dwóch dni roboczych od daty zgłoszenia (e-mail lub fax).4. Wymagania dodatkowe 1)Zgłoszeń do serwisu mogą dokonywać tylko i wyłącznie przedstawiciele Zamawiającego wskazani w umowie, lub osoby ich zastępujące. 2)Zamawiający dopuszcza stosowanie zarówno części oryginalnych producenta, jak i zamienników. Nie dopuszcza się w żadnym razie stosowania części regenerowanych lub używanych. W przypadku zastosowania części regenerowanej lub używanej Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.3)Zamawiający będzie zlecał wykonywanie usług serwisowych w postaci zleceń częściowych dokonywanych telefonicznie oraz e-mailem. Wykonawca w ofercie ma obowiązek podać nr telefonu oraz adres e-mail, na który będą dokonywane zgłoszenia. W przypadku opóźnienia realizacji usługi serwisowej o więcej niż 1 dzień roboczy, Zamawiający ma prawo zlecić naprawę osobie trzeciej i obciążyć jej kosztami Wykonawcę. Zamawiający ma prawo odliczyć koszty z tym związane od wynagrodzenia należnego wykonawcy za obsługę serwisową. 4)Usługi będą wykonywane w komórkach organizacyjnych Zamawiającego na terenie Krakowa, w godzinach pracy Zamawiającego: pon.- pt. 7:30 - 15:30, w dni robocze. 5)W przypadku braku możliwości naprawy urządzeń w ciągu 4 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca każdorazowo dostarczy urządzenie o parametrach niegorszych, od urządzenia będącego przedmiotem usług serwisowych. Zamiana urządzeń wymaga podpisania protokołu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wykonawca ponosi koszty transportu urządzeń. Urządzenie ma być dostarczone najpóźniej w piątym dniu roboczym od w/w zgłoszenia. 6)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacją przez niego przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się je naprawić w terminie do 7 dni od chwili ich wyrządzenia, w przeciwnym razie Zamawiający zleci usuniecie szkód zastępczo - na koszt Wykonawcy. 7)Serwis urządzeń może być dokonywany wyłącznie przez pracowników Wykonawcy, przeszkolonych przez autoryzowanego przedstawiciela producenta danego rodzaju urządzenia. Lista serwisantów, wraz z oświadczeniem wykonawcy, że wskazane osoby odbyły wymagane szkolenie ma być dołączona do oferty.8)Przedmiot zamówienia dotyczy serwisowania urządzeń w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2017 r. lub do czasu wyczerpania wartości umowy. 9)Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego z załączonymi dokumentami rozliczeniowymi. 10)Warunki gwarancji: zgodnie z danymi producenta, nie mniej jednak niż 24 miesiące lub 300 tys. kopii/ wydruków..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. przeszkolonymi przez autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w zakresie: 1) zmiany lokalizacji urządzeń 2) warunków płatności, 3) wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpią zmiany przepisów podatkowych w zakresie świadczonych usług, których ani Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili sporządzania oferty i zawarcia umowy 4) termin realizacji zamówienia, jeżeli zmiana terminu nie leży po stronie Wykonawcy, 5) podwykonawców i zakresu powierzonych im czynności, 6) waloryzacji wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 003.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.