Ogłoszenie z dnia 2019-11-25
Ogłoszenie nr 520254662-N-2019 z dnia 25-11-2019 r.
Kraków: Utworzenie Muzeum Kościuszkowskiego z wystawą stałą pt. " Kościuszko - bohater wciąż potrzebny" w kompleksie Bastionu V w Forcie nr 2 "Kościuszko" oraz trasy edukacyjnej na Kopcu Kościuszki w Krakowie z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Konkurs dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak
Nazwa projektu lub programu: Utworzenie Muzeum Kościuszkowskiego z wystawą stałą pt. " Kościuszko - bohater wciąż potrzebny" w kompleksie Bastionu V w Forcie nr 2 "Kościuszko" oraz trasy edukacyjnej na Kopcu Kościuszki w Krakowie z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Komitet Kopca Kościuszki w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12050634700000,
ul. Al. Waszyngtona
1,
30-204
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 425 11 16, e-mail
info@kopieckosciuszki.pl, faks
12 425 11 16.
Adres strony internetowej (url): http://kopieckosciuszki.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Organizacja pozarządowa - stowarzyszenie
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Organizacja pozarządowa - stowarzyszenie
I.4) KOMUNIKACJA
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z konkursu, w tym regulaminu konkursu, można uzyskać pod adresem(URL):
http://kopieckosciuszki.pl/pl/zamowienia
Wymagane jest przesłanie wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie/prac konkursowych w inny sposób:
Forma pisemna
pod adres: al. Waszyngtona 1, 30-204 Kraków
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego:"Otwarty, jednoetapowy konkurs na opracowanie koncepcji kampanii promocyjnej Kopca Kościuszki wraz z kompleksem Bastionu V w Forcie nr 2 "Kościuszko" poprzez wystawę stałą oraz trasę edukacyjną"
Numer referencyjny: KKK/342/2019
II.2) Określenie przedmiotu konkursu:
Przedmiotem konkursu jest opracowanie koncepcji kampanii promocyjnej Kopca Kościuszki wraz z kompleksem Bastionu V w Forcie nr 2 "Kościuszko" poprzez wystawę stałą "Kościuszko - bohater wciąż potrzebny" oraz trasę edukacyjną planowanych do uruchomienia w miesiącu czerwiec 2020 r. Wymagane jest przedstawienie wskazanych opracowań wraz z kosztorysem szacunkowym zgodnie z zamieszczonym poniżej opisem i pozostałymi informacjami zawartymi w niniejszym Regulaminie oraz w Załączniku nr 1: Projekt techniczny (wykonawczy) wystawy. Praca konkursowa składa się z: 1) Prezentacji propozycji logo Kopca Kościuszki z wystawą stałą oraz trasą edukacyjną oraz materiałów marketingowych jako elementów systemu identyfikacji wizualnej - koncepcja logotypu i materiałów marketingowych winna nawiązywać do stylu, kolorystyki oraz motywów użytych przy realizacji wystawy stałej oraz obecnego motywu używanego w logotypie Komitetu Kopca Kościuszki, 2) Layaut strony internetowej Kopca Kościuszki - użyte narzędzia i sposób tworzenia strony, możliwe funkcjonalności wraz z ich opisem, koncepcja plastyczna (graficzna) z uwzględnieniem muzeum, wystawy stałej oraz ścieżki edukacyjnej, przedstawienie układu, nawigacji, sposobu prezentacji treści, w tym multimedialnych, interakcji z użytkownikiem, 3) Propozycję kampanii promocyjnej wraz z jej scenariuszem oraz planowanymi formami - Ogólny plan kampanii: określenie mediów, grup docelowych, dobór form przekazu, metody realizacji, przedstawienie sposobu pomiaru rezultatów. Główne założenia merytoryczne. Prace konkursową należy sporządzić w języku polskim. Celem kampanii promocyjnej jest wprowadzenie na rynek nowego produktu jakim będzie nowoczesna, narracyjna wystawa stała z wykorzystaniem potencjału marketingowego Kopca Kościuszki i jego jednoczesną promocją. Szczegółowe założenia merytoryczne oraz graficzne wystawy stałej zawiera Załącznik nr 1 Projekt techniczny (wykonawczy) wystawy. Praca konkursowa (logotyp, materiały marketingowe strona internetowa, plan kampanii) nie może odbiegać od przyjętego w Projekcie technicznym (wykonawczym) wystawy stylu, kolorystyki oraz przekazu. Ma ten styl utrzymać, wskazując rozwiązania szczegółowe oraz rozwijając w sposób twórczy przedstawione koncepcje. Dopuszczalne są zmiany i modyfikacje nie wpływające na ogólny styl i przyjęty sposób prezentacji. Dopuszczalne są również zmiany i modyfikacje zmierzające do dostosowania opracowania kampanii do wymagań finansowych określonych w rozdziale IV, jak również dopuszczalne jest przedefiniowanie adresatów wskazanych w pkt. III.4, jak również rodzaju kampanii oraz termin jej rozpoczęcia wskazany w pkt. III.5. Do celów i budżetu winien zostać dostosowany również okres trwania kampanii. Logo i materiały marketingowe należy zaprezentować w formie graficznej wraz z krótkim opisem wyjaśniającym przyjętą koncepcję. Strona internetowa wymaga prezentacji szaty graficznej powiązanej z logotypem oraz opisu użytych rozwiązań i funkcjonalności. Kampania promocyjna winna zostać zaprezentowana w formie prezentacji multimedialnej oraz opisu wymaganych elementów. Winna być spójna z kolorystyką i stylem logo oraz strony internetowej.
II.3) Główny kod CPV 71242000-6
Dodatkowe kody CPV
79421200-3
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: Uczestnikami konkursu mogą być osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, które wykażą spełnianie warunków udziału w Konkursie. O dopuszczenie do udziału w konkursie mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) którzy spełniają warunki: a) Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w przypadku gdy zgłaszana praca konkursowa przewiduje prowadzenie takiej działalności lub czynności w ramach realizacji. b) Spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 PLN. c) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że: ? w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał prace obejmujące zakres prac odpowiadający - pod względem zakresu rzeczowego prac i ich wartości - charakterowi zamówienia udzielanemu w trybie zamówienia z wolnej ręki, a więc: * zrealizował co najmniej jedną kampanię promocyjną o zasięgu regionalnym lub krajowym o wartości netto minimum 50 000,00 zł, * wykonał co najmniej 3 rożne strony internetowe, w tym co najmniej jedną dedykowaną wydarzeniu lub miejscu, * wyprodukował filmowy spot promocyjny wydarzenia lub miejsca, * zaprojektował co najmniej jeden system identyfikacji wizualnej.
Udział w konkursie jest zastrzeżony dla wykonawcy posiadającego uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Nie
Należy podać dla jakiego zawodu:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:
Kryterium A - Skuteczność kampanii - 50
Kryterium B - Jakość przyjętych rozwiązań wizualnych - 30
Kryterium C - Optymalizacja realizacji w określonym przez Organizatora budżecie - 20
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:IV.2.1) 1 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie/prac konkursowych:
Data: 03/12/2019, godzina: 12:00
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie lub prace konkursowe:
polski
Organizator nie przewiduje zwrotu kosztów przygotowania prac konkursowych.
IV.3) NAGRODY
Rodzaj, liczba i wysokość nagród:
Organizator przewiduje nagrodę dla najlepszej pracy konkursowej w postaci zaproszenia do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia po konkursie:
Tak
Zamówienie zostanie udzielone zwycięscy konkursu:Tak
Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury konkurencyjnej pomiędzy wykonawcami, którzy złożyli najlepsze prace konkursowe:Nie
Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rewitalizacja i zabezpieczenie konserwatorskie części obszaru Fortu nr 2 Kościuszko - Bastion III wraz z terenem otaczającym - działka nr 535/4 obręb 11 jedn. Ewid. Krowodrza - Etap III
- ZP.57.2024 - Dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych, środków smarnych oraz płynów eksploatacyjnych.
- Opracowanie projektu wraz z wykonaniem instalacji odciągowej zanieczyszczonego powietrza dla 8 stanowisk produkcji katalizatora cerowego Łukasiewicz - ICIMB, 02-676 Warszawa ul. Postępu 9
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 364 ul. Legnickiej z drogą gminną ul. Broniewskiego i dojazdu do strefy przemysłowej - etap I
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad zadaniem: "Modernizacja oświetlenia zewnętrznego - ZUS O/Opole, ul. Wrocławska"
- "Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej" - II Postępowanie
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Przebudowa dróg gminnych wraz z pełną infrastrukturą na Osiedlu Wiosennym w Ścinawie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2975S ul. Wielopole w Pilchowicach
- "Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego - montaż zestawu hydroforowego do podniesienia ciśnienia w istniejącej instalacji przeciwpożarowej I Liceum Ogólnokształcącego w Hajnówce"
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.