eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winna › "Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w ¦winnej" - II Postêpowanie



Og³oszenie z dnia 2024-05-21

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w ¦winnej" - II Postêpowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦winna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182723

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-331

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 863-80-10

1.5.8.) Numer faksu: +48 33 863-85-32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swinna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w ¦winnej" - II Postêpowanie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-61a0d5c9-1744-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00332797

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00059215/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 RENOWACJA I REMONT BUDYNKU "POKUSÓWKI" W ¦WINNEJ - POLSKI £AD

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61a0d5c9-1744-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, poczty elektronicznej zamowienia@swinna.pl;

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”);
2) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;
4) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”;
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza);
6) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia;
7) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych, jest Wójt Gminy ¦winna z siedzib± 34-331 ¦winna, ul. Wspólna 13;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest mo¿liwy za po¶rednictwem adresu email: iodo@swinna.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Pozosta³e informacje w dokumentach zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.2711.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacjê zadania inwestycyjnego pod nazw±: „Renowacja i remont budynku „Pokusówki” w ¦winnej”- II Postêpowanie – w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres rzeczowy zadania inwestycyjnego obejmuje 3 nastêpuj±ce Etapy:
1) ETAP 1 – Us³ugi projektowe w zakresie sporz±dzenia projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych i kosztorysu(ów) dla przedmiotowej inwestycji, w tym:
a) wykonanie wielobran¿owego projektu budowlanego, technicznego i wykonawczego,
b) wykonanie przedmiarów robót oraz kosztorysu(ów) rozliczeniowego(ych) wraz z uzyskaniem niezbêdnych do prawid³owej realizacji robot budowlanych uzgodnieñ, opinii, pozwoleñ i decyzji,
c) us³ugi towarzysz±ce pracom projektowym i robotom budowlanym,
d) pe³nienie nadzoru autorskiego na placu budowy.
Dla stwierdzenia prawid³owego wykonania Etapu 1 i jego rozliczenia, Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ:
a) projekt architektoniczno-budowlany,
b) projekt zagospodarowania terenu,
c) projekty techniczne,
d) informacjê BIOZ,
e) przedmiar(y) robot,
f) kosztorys(y) rozliczeniowy(e) obejmuj±ce ca³y zakres zadania inwestycyjnego,
g) operat wodno-prawny (w przypadku takiej konieczno¶ci),
h) prawomocne pozwolenia wodno-prawne (w przypadku takiej konieczno¶ci),
i) prawomocne decyzje zezwalaj±ce na wycinkê drzew (w przypadku takiej konieczno¶ci),
j) prawomocn± decyzjê o ¶rodowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacjê przedsiêwziêcia (w przypadku takiej konieczno¶ci),
k) prawomocn± decyzjê o pozwoleniu na budowê,
l) prawomocn± decyzjê zezwalaj±ca na u¿ytkowanie obiektu budowlanego − uzyskania odstêpstw od przepisów (w przypadku takiej konieczno¶ci),
m) aktualizacjê Harmonogramu rzeczowo-finansowego, zgodnie ze sporz±dzonym(i) kosztorysem(ami) – przy zachowaniu ceny ofertowej;
2) ETAP 2 – Roboty budowlane i czê¶æ robót wykoñczeniowych, wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz wydanych aktów administracyjnych kompletnego obiektu budowlanego spe³niaj±cego wymagania zawarte w PFU i jego za³±cznikach, w tym w szczególno¶ci:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) wywóz gruzu i materia³ów z rozbiórki,
c) roboty ziemne i fundamentowe,
d) roboty zewnêtrzne murowe – dach,
e) roboty wykoñczeniowe – m. in. piwnice i parter;
3) ETAP 3 – Roboty zewnêtrzne, roboty instalacyjne i pozosta³e roboty wykoñczeniowe, wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz wydanych aktów administracyjnych kompletnego obiektu budowlanego spe³niaj±cego wymagania zawarte w PFU i jego za³±cznikach, w tym w szczególno¶ci:
a) pozosta³e roboty wykoñczeniowe niewykonane w ramach Etapu 2, a ponadto stolarka okienna, stolarka drzwiowa wewnêtrzna, stolarka drzwiowa zewnêtrzna,
b) roboty zewnêtrzne,
c) zagospodarowanie terenu,
d) roboty instalacyjne w budynku.
Celem stwierdzenia prawid³owo¶ci wykonania przez Wykonawcê Etapu 3, w tym ca³ego zamówienia, oraz rozliczenia wykonanych robót, Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ prawomocn± decyzjê zezwalaj±ca na u¿ytkowanie obiektu budowlanego.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany zakresu robót pomiêdzy Etapami 2 i 3, celem dostosowania robót do posiadanych ¶rodków z danego dofinasowania.
4. Szczegó³y zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Program Funkcjonalno-U¿ytkowy, sk³adaj±cy siê z: Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego, Opisu architektoniczno-budowlanego, Rysunków, Zaleceñ Konserwatorskich, Uzgodnieñ z Sanepidem, Uzgodnieñ z rzeczoznawc± ppo¿, Zgodno¶ci z MPZP, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (pomocniczo); Zestawienia materia³ów (pomocniczo), Przedmiaru robót (pomocniczo).
5. Po¿±dane jest, aby przed z³o¿eniem Oferty Wykonawca przeprowadzi³ wizjê lokaln± terenu, na którym zlokalizowane bêd± roboty objête przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
6. Roboty budowlane stanowi±ce przedmiot niniejszego zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z niniejsz± SWZ, Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym z za³±cznikami, Projektem Umowy oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi przepisami i normami. Zobowi±zanie wykonania robót zgodnie z powy¿szymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowi±zku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zg³aszania Zamawiaj±cemu wykrytych w niej wad czy uchybieñ skutkuj±cych mo¿liwo¶ci± niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
7. Od dnia odbioru placu budowy Wykonawca odpowiada za wszystkie zdarzenia, które zaistniej± podczas wykonywania umowy. Za wszystkie wyrz±dzone komukolwiek szkody podczas budowy lub w zwi±zku z budow± odpowiada Wykonawca, chyba, ¿e nie zachodzi zwi±zek przyczynowy pomiêdzy prowadzeniem robót a wyrz±dzon± szkod±. Wykonawca przyjmie odpowiedzialno¶æ w szczególno¶ci za:
1) szkody i nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich przebywaj±cych w rejonie prowadzonych robót;
2) szkody wynikaj±ce ze zniszczeñ oraz innych zdarzeñ w odniesieniu do robót, materia³ów sprzêtu i innego mienia ruchomego zwi±zanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu niniejszej umowy;
3) szkody w robotach spowodowane przez niego przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rêkojmi;
4) niew³a¶ciwe zabezpieczenie terenu budowy oraz dopuszczenie na teren budowy osób nieupowa¿nionych.
8. Zamawiaj±cy, zgodnie z zapisami art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne dla robót, materia³ów, systemów spe³niaj±ce obowi±zuj±ce standardy i wymagania. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wszêdzie tam, gdzie w tre¶ci opisu przedmiotu zamówienia, stanowi±cego opis przedmiotu zamówienia, zosta³y w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urz±dzeñ lub materia³ów nale¿y je traktowaæ wy³±cznie jako propozycje projektanta. Zamawiaj±cy dopuszcza metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie itp. równowa¿ne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza siê wiêc zaproponowanie w ofercie wszelkich równowa¿nych odpowiedników rynkowych o w³a¶ciwo¶ciach nie gorszych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego. Parametry wskazanego standardu okre¶laj± minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, jako¶ciowe i funkcjonalne, jakie ma spe³niaæ przedmiot zamówienia. W ofercie mo¿na przyj±æ metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jako¶ciowych i w³a¶ciwo¶ciach u¿ytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadaj±cych metodom, materia³om, urz±dzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny: winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ, winny byæ kompatybilne z pozosta³ymi urz±dzeniami, aby zespó³ urz±dzeñ dawa³ zamierzony efekt, nie mog± wp³ywaæ na zmianê rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca ma obowi±zek udowodnienia, i¿ zastosowane rozwi±zania równowa¿ne pozwol± osi±gn±æ wszystkie za³o¿enia techniczne dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, bior±c pod uwagê ca³o¶æ inwestycji, a nie wybrany fragment ca³o¶ci. Ciê¿ar udowodnienia, ¿e materia³ lub urz±dzenie jest równowa¿ne w stosunku do wymogu okre¶lonego przez Zamawiaj±cego spoczywa na Wykonawcy. Je¿eli materia³y lub/i urz±dzenia zaoferowane przez Wykonawcê jako równowa¿ne nie bêd± równowa¿ne w ¶wietle przed³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadaj±ca tre¶ci SWZ. W przypadku za¶ opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym. W takim wypadku, procedurê opisan± na wstêpie niniejszego punktu stosuje siê odpowiednio.
9. W przypadku przyjêtych przez Wykonawcê do wyceny technologii, systemów, materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych, do oferty musi byæ do³±czony wykaz tych technologii, systemów, urz±dzeñ lub materia³ów, który bêdzie w swej tre¶ci zawiera³ podanie: rodzaj i opis zastosowanej technologii lub systemu, nazwy zastosowanego urz±dzenia/materia³u, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urz±dzenia lub materia³u.
10. Ponadto dla technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych Zamawiaj±cy wymaga udokumentowania równowa¿no¶ci, m.in. za pomoc± za³±czonych do wykazu technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych; obliczeñ, szczegó³owych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodno¶ci przepisami i normami oraz kart katalogowych producentów urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych. Niniejsze dokumenty musz± w sposób jednoznaczny stwierdzaæ równowa¿no¶æ proponowanych technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów.
11. W przypadku w±tpliwo¶ci co do równowa¿no¶ci zaproponowanych w ofercie zamienników technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych, Zamawiaj±cy w porozumieniu
z projektantem na etapie badania oferty mo¿e wymagaæ wykazania (udokumentowania) równowa¿no¶ci. W szczególno¶ci w tym celu mo¿e ¿±daæ przedstawienia przez Wykonawcê katalogów producenta danej technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych. W szczególno¶ci technologia/systemy/urz±dzenia/materia³y równowa¿ne oceniane bêd± pod wzglêdem mo¿liwo¶ci uzyskania okre¶lonych dla technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów poziomu funkcjonalno¶ci, kosztów eksploatacji, niezawodno¶ci dzia³ania.
12. Zamawiaj±cy podkre¶la, i¿ nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równowa¿no¶ci, winien przed³o¿yæ w ofercie.
13. Je¿eli do oferty wykonawca nie zostanie za³±czony wykaz proponowanych technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ Wykonawca odstêpuje od oferowania tego rodzaju technologii, systemów, urz±dzeñ lub materia³ów.
Pozosta³e informacje w SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71700000-5 - Us³ugi nadzoru i kontroli

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261320-3 - K³adzenie rynien

45261410-1 - Izolowanie dachu

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45262700-8 - Przebudowa budynków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45452000-0 - Zewnêtrzne czyszczenie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45442110-1 - Malowanie budynków

45442180-2 - Powtórne malowanie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45410000-4 - Tynkowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 punktów
2) Okres gwarancji i rêkojmi (G): waga kryterium – 40,00 punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.

b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.

d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

 Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej:

a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± (1) robotê budowlan± wykonan± w systemie zaprojektuj i wybuduj której zakres obejmowa³ budowê, przebudowê lub remont budynku o powierzchni zabudowy minimum 120,00 m2, a warto¶æ tej budowy, przebudowy lub remontu wynios³a co najmniej 800 000,00 PLN brutto,

albo:

b) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± (1) us³ugê w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji polegaj±cej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o powierzchni zabudowy minimum 120,00 m2,

i:

c) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± (1) robotê budowlan±, której zakres obejmowa³ budowê, przebudowê lub remont budynku o powierzchni zabudowy minimum 120,00 m2, a warto¶æ tej budowy, przebudowy lub remontu wynios³a co najmniej 800 000,00 PLN brutto,
Zamawiaj±cy wymaga, aby w/w robota budowlana lub us³uga zosta³a wykonana nale¿ycie.

 Warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

a) G³ówny Projektant:
 kwalifikacje i umiejêtno¶ci: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, uprawniaj±cymi do projektowania obiektu budowlanego stanowi±cego przedmiot zamówienia* oraz przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby Budownictwa,

b) Projektant bran¿y instalacyjnej:
 kwalifikacje i umiejêtno¶ci: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta w specjalno¶ci sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, uprawniaj±cymi do projektowania obiektu budowlanego stanowi±cego przedmiot zamówienia* oraz przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby Budownictwa,

c) Projektant bran¿y elektrycznej:
 kwalifikacje i umiejêtno¶ci: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta w specjalno¶ci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, uprawniaj±cymi do projektowania obiektu budowlanego stanowi±cego przedmiot zamówienia* oraz przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby Budownictwa,

d) Kierownikiem budowy
 kwalifikacje i umiejêtno¶ci: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, uprawniaj±cymi do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia* oraz przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby Budownictwa,

e) Kierownikiem robót instalacyjnych
 kwalifikacje i umiejêtno¶ci: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, uprawniaj±cymi do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia* oraz przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby Budownictwa,

f) Kierownikiem robót elektrycznych
 kwalifikacje i umiejêtno¶ci: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, uprawniaj±cymi do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia* oraz przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby Budownictwa,

* dopuszcza siê odpowiadaj±ce tym uprawnieniom uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z pó¼n. zm.).

Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji projektantów i kierowników przez jedn± osobê pod warunkiem, ¿e osoba ta posiada odpowiednie kwalifikacji i umiejêtno¶ci dla ³±czonych funkcji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
1) wykaz robót budowlanych/us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty/us³ugi te zosta³y wykonane – za³±cznik nr 4 do SWZ, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane/us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane/us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania Zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez te osoby czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy przewiduje obowi±zek wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w wysoko¶ci 5 000,00 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu (w tytule przelewu nale¿y podaæ nr sprawy: GK.2711.6.2024);
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: w ETNO BANK Spó³dzielczy Radziechowy – Wieprz, o nr 12 8140 0009 0000 1124 2000 0060.
4. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniê¿nej oznacza, ¿e ¿±dana przez Zamawiaj±cego kwota zosta³a wp³acona w pe³nej wysoko¶ci przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, ¿e wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwil± uznania rachunku Zamawiaj±cego kwot± wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej, do up³ywu terminu sk³adania ofert. Zaleca siê gwarancjê lub porêczenie, o których mowa powy¿ej, do³±czyæ do dokumentów sk³adanych wraz z ofert±.
6. Wadium wniesione w formie porêczeñ lub gwarancji bêdzie akceptowane przez Zamawiaj±cego, je¿eli bêdzie zawieraæ wszystkie okre¶lone ustaw± Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcê, klauzulê o nieodwo³alno¶ci oraz zapewnienie bezwarunkowej wyp³aty przez gwaranta na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, pe³nej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ dotycz±cych sk³adania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia poza wynikaj±cymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Wykonawcy przekazana zostanie zaliczka w kwocie 2% wynagrodzenia, o którym mowa w § 12 ust. 1 Projekt Umowy, na podstawie faktury zaliczkowej VAT wystawionej przez Wykonawcê po podpisaniu umowy. Okres rozliczeniowy dla prawid³owo wystawionej i dostarczonej Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê faktury zaliczkowej VAT wynosi 30 dni.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê.
3. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcê nie ma charakteru roszczeniowego.
4. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, o których mowa w 454 ust. 2 ustawy Pzp, chyba ¿e zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych postanowieñ umowy w zakresie:
a) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych,
b) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny,
c) zmiany producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia,
d) zmiany zakresu, wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych,
e) zmiany kolejno¶ci i terminów wykonywania robót budowlanych lub ich czê¶ci, w tym tak¿e terminu koñcowego,
f) zmiany zakresu, wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych,
g) zmiany ilo¶ci robót budowlanych, us³ug lud dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, ¿e wynikaj± one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej,
h) zwiêkszenia zakresu robót budowlanych,
i) rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych, przy czym minimalny zakres ¶wiadczenie Wykonawcy nie mo¿e byæ ni¿szy od 75% ca³o¶ci umowy,
j) przerw w realizacji zadania, wynik³ych z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. ekstremalne warunki atmosferyczne, wyst±pienie osuwisk czy klêsk ¿ywio³owych), uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie ka¿dego z mo¿liwych frontów robót. Ilo¶æ dni przed³u¿onego terminu realizacji nie mo¿e byæ wiêksza od sumy dni zg³oszonych przerw,
k) zmiany warunków p³atno¶ci,
l) zmian w zakresie podwykonawców z zastosowaniem procedury, o której mowa w § 10 ust. 2 i nastêpne umowy,
Pozosta³e informacje w Projekcie Umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-05 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nalezy sk³adaæ przy pomocy interaktywnego "Formularza ofertowego" udostepnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgladzie postêpowania w zak³adce "Informacje podstawowe"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Przed zawarciem umowy Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy od Wybranego Wykonawcy w wysoko¶ci 5% brutto warto¶ci umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.