eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przygotowanie, dostarczenie i podawanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 23 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Wrocław: Przygotowanie, dostarczenie i podawanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 23 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
Numer ogłoszenia: 520178 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 489676 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 23 im. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego, ul. Przystankowa 32, 52-235 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 36 44 206, faks 71 36 44 206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dostarczenie i podawanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 23 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie, dostarczenie i podawanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 23 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0. 2. Dzieci szkolne: wiek dzieci od 5 lat do 13 lat. a) ilość dzieci, objętych żywieniem - min. 10 - max 200, b) rodzaje posiłków: obiad składający się z zupy i II dania oraz owocu i kompotu. 3. Termin wykonania zamówienia: a) od dnia 02.01.2014r.do 31.12.2014r. (z wyjątkiem dni wolnych od zajęć, ferii, wakacji, przerw świątecznych). b) godziny wydawania posiłków pomiędzy godzinami 11:30 - 13:00, c) dopuszcza się możliwość zmiany przez zamawiającego godzin wydawania posiłków w terminie 7 dni przed dniem wprowadzenia zmian. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na czas realizacji zadania polegającego na wydawaniu posiłków udostępnia pomieszczenia jadalniane znajdujące się na terenie Szkoły Podstawowej nr 23 we Wrocławiu przy ul. Przystankowej 32 i oraz przy ul. Pawiej 35. 5. W przypadku gdy Wykonawca uzna, że pomieszczenia udostępniane przez Zamawiającego wymagają dodatkowego wyposażenia w celu prawidłowego realizowania przedmiotowego zamówienia, Wykonawca wyposaży te pomieszczenia w niezbędny mu sprzęt na własny koszt. 6. Koszt przystosowania Lokalu do wymogów SANEPID leży po stronie Wykonawcy. 7. Posiłki wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw oraz posiadające dopuszczenie przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Minimalna temperatura zupy winna wynosić 75oC, drugiego dania 65oC, a maksymalna temperatura produktów zimnych (surówki) 15oC. 8. Posiłki winny być przewożone pojazdem przystosowanym do przewozu posiłków dopuszczonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 9. Posiłki winny spełniać Normy żywieniowe zgodne z polskimi normami żywieniowymi dla dzieci w wieku szkolnym. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej. Personel Wykonawcy winien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP oraz HACCP, a także aktualne książeczki zdrowia. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym dla miasta Wrocławia. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem na dany dzień z uwzględnieniem próbek posiłków przechowywanych na terenie swojej siedziby. 10a. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego wyników badań mikrobiologicznych serwowanych posiłków. 10b. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego tabel kaloryczności serwowanych posiłków. 10c. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego sporządzania Protokołu Kontroli według wzoru Zamawiającego i przekazywania go Kierownikowi Gospodarczemu Zamawiającego (podpisanego przez przedstawicieli obu stron umowy w chwili wydawania posiłków) zawierającego dane dotyczące w szczególności: oceny organoleptycznej, gramatury serwowanych posiłków oraz zgodności z planowanym jadłospisem. W tym celu Wykonawca winien przygotować jeden dodatkowy posiłek w ramach podstawowego wynagrodzenia. 10d. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia co najmniej dwóch osób do świadczenia usługi w siedzibie Zamawiającego. 11. Wykonawca winien załączyć do oferty 3 jadłospisy z opisanymi posiłkami wraz z gramaturą, rozpisane na dekady ( 1 dekada to 10 dni ). W każdej dekadzie jadłospis winien zawierać: - 4 posiłki mięsne z mięsa chudego (np.: 1x udko z kurczaka, 1x kotlet schabowy / schab, filet z indyka /, 1x pierś z kurczaka/indyka, 1x kotlet mielony / z karczku, filetu z kurczaka/indyka, szynki b/k/ lub gulasz / z szynki b/k, łopatki b/k, filetu z kurczaka/indyka ), - 2 posiłki pół-mięsne, - 2 posiłki bezmięsne, mączne, - 2 posiłki - ryba ( np.: filet z mintaja ), - kompot + owoc. Wszystkie jadłospisy winny być zaakceptowane przez dietetyka oraz posiadać pozytywną ocenę jakościową Państwowego Inspektora Sanitarnego. 12. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych. 13. Wykonawca zobowiązuje się do minimalnego zastosowania produktów przetworzonych na poczet innych wartościowych składników odżywczych. 14. Wyklucza się posiłki na bazie Fastfood. 15. Do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi (wyklucza się sporządzanie potraw z proszku). 16. Do przygotowania posiłków należy używać masła 82% lub olejów roslinnych, a nie margaryny. 17. W przypadku dań mięsnych należy unikać mięsa przetworzonego (mielone) na rzecz całych sztuk mięsa. 18. Codziennie w ramach posiłku dla dzieci musi się znaleźć świeża zielenina (natka pietruszki, koperek, szczypiorek). Owoce winny być całe, nie dopuszcza się dzielenia owoców. 19. Zamawiający zakazuje stosowania: konserw, produktów z glutaminianem sodu, parówek, produktów masłopodobnych, soków zagęszczonych, mięsa odkostnionego mechanicznie oraz wędlin z dodatkiem preparatów białkowych (soja) i/lub skrobi modyfikowanej. 20. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi wykaz stosownych do przygotowywania posiłków produktów i surowców wraz z nazwami producentów, który zamawiający może udostępnić rodzicom dzieci lub ich prawnym opiekunom. 21. W przypadku wyjazdu dzieci na wycieczkę Wykonawca winien przygotować w ramach środków przeznaczonych na dany dzień żywieniowy, tzw. suchy prowiant. O planowanej wycieczce Zamawiający poinformuję Wykonawcę pisemnie z 7 dniowym wyprzedzeniem. 22. Wykonawca w ramach wynagrodzenia winien: a) przygotowywać posiłki zgodnie z przedstawionymi do oferty jadłospisami oraz dostarczać je do siedziby Zamawiającego we Wrocławiu na Przystankowej 32, b) posiadać zapasy żywności niezbędne do wykonywania posiłków na dany dzień, c) porcjować i wydawać posiłki w naczyniach jednorazowych, d) sprzątać pomieszczenia jadalniane oraz odbierać i wywozić resztki żywieniowe i zużyte jednorazowe naczynia, w których wydawane będą posiłki (koszt środków czystości dopuszczonych do użytku przez Państwowy Zakład Higieny ponosi Wykonawca), 23. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę posiłku nie spełniającego warunków umowy np. posiłku niepełnowartościowego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowego posiłku zgodnego z warunkami umowy i wydania go, do godziny 14:00 tego samego dnia. 24. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w pomieszczeniach jadalnianych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - podczas wydawania posiłku. 25. Ogólną kontrolę nad prawidłowością realizacji zadania sprawował będzie upoważniony przedstawiciel szkoły. 26. W przypadku wystąpienia nowego przypadku alergii pokarmowej wśród dzieci korzystających z obiadów Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiedniej diety pokarmowej najpóźniej od dnia następnego od daty otrzymania informacji od Zamawiającego (fax, e-mail). 27. Wykonawca będzie zapewniał obiady zgodne z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia, według jadłospisów załączonych do oferty oraz innych jadłospisów, których nie załączono do oferty. Warunkiem wprowadzenia jadłospisu innego niż załączone do oferty jest uzgodnienie go z Zamawiającym najpóźniej w piątek tygodnia poprzedzającego wprowadzenie nowego jadłospisu. Wszystkie jadłospisy winny być zaakceptowane przez dietetyka oraz posiadać pozytywną ocenę jakościową Państwowego Inspektora Sanitarnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TIM Tomasz Tabaka, ul. Jastrzębia 26, 53-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 256200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 264726,00

  • Oferta z najniższą ceną: 264726,00 / Oferta z najwyższą ceną: 367290,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.