eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH-sprawa nr 133/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Grudziądz: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH-sprawa nr 133/2012
Numer ogłoszenia: 520086 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Setora Finansó Publicznych - jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH-sprawa nr 133/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów na rzecz Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia wyszczególnionymi w Załączniku Nr 1, 2 do SIWZ, według zadań następująco: Zadanie nr 1: Odbiór transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych Zadanie nr 2: Odbiór transport i utylizacja odpadów medycznych 2. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206) wytwarzanych w następujących stołówkach żołnierskich: - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Jagiełły, Grudziądz - Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych przez stołówki żołnierskie to ok. 82 000 kg/rok, tj: - stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Bema, ok. 19 200 kg/ cały czas trwania umowy ( tj. ok. 1 600 kg miesięcznie) - stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k. Grudziądza, przy ul. Dworcowej, ok. 36 000 kg/ cały czas trwania umowy (tj. ok. 3 000 kg miesięcznie) - stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Jagiełły, ok. 24 000 kg/ cały czas trwania umowy (tj. ok. 2 000 kg miesięcznie) - stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy ul. Czwartaków 1, ok. 3 000 kg/ cały czas trwania umowy(tj. ok. 250 kg miesięcznie) Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy na podstawie rzeczywistych potrzeb jednostek wojskowych. 3) Zleceniobiorca odbierać będzie odpady ze stołówek zgodnie z poniższym harmonogramem: Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu - od 17 stycznia do 31 kwietnia - czwartek - od 2 maja do 30 września - piątek - od 1 października do 30 listopada - czwartek Stołówki: przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - od 17 stycznia do 31 kwietnia, 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) - od 2 maja do 30 września, 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) - od 1 października do 30 listopada, 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) dodatkowo w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego po wcześniejszym 14 dniowym zawiadomieniu - 8 wywozów, oraz 4 pojemniki 60 litrowe w czasie trwania Poligonu w Chełmnie - Kępa Panieńska (ok. 1600 kg odpadów). Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do piątku) 7:30 - 12:00 (w piątki) 4) Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (zbiorczej ze wszystkich stołówek), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. (Dz. U. nr 249 poz. 1673) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2001 nr 62, poz. 628 z późń. zm.). 5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stołówki w pojemniki na odpady przez cały okres trwania umowy w ilości: stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1, 2 pojemniki 60 litrowe; stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema, 6 pojemników 60 litrowych, 2 pojemniki 240 litrowe stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Jagiełły, 5 pojemników 60 litrowych, 5 pojemników 240 litrowych stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie k. Grudziądza, ul. Dworcowa 10 pojemników 60 litrowych, 10 pojemników 240 litrowych Pojemniki powinny być puste, zdezynfekowane oraz oznakowane zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Rozporządzeniu (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009r., ustanawiającymi przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi - Dz. Urz. WE L300/1 z 14.11.2009r. 6) Wykonawca winien posiadać: Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (z późniejszymi zmianami), dla kodu odpadu 20 01 08 (odpady kuchenne podlegające biodegradacji), z datą ważności co najmniej do 30 listopada 2013 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów - oświadczenie Zleceniobiorcy, o zawartej umowie z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Decyzje właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego. Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. Oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, z późniejszymi zmianami, oraz Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r., Prawo Ochrony Środowiska z późniejszymi zmianami). 3. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach: 18 01 03* oraz 18 01 09 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206), wytwarzanych w następujących ambulatoriach: - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz - Jednostka Wojskowa 1109- ul. Hallera, Grudziądz - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej - Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica - Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3 Maja 4, Chełmno 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych przy ambulatoriach to ok. 101 kg/rok, tj: - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema: 18 01 03* - ok. 25 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul. Hallera: 18 01 03* - ok. 15 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, przy ul. Dworcowej: 18 01 03* - ok. 25 kg/rok - ambulatorium przy Jednostka Wojskowa 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1: 18 01 03* - ok. 14 kg/rok 18 01 09 - ok. 5 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-go Maja 4: 18 01 03* - ok. 17 kg/rok Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy na podstawie rzeczywistych potrzeb jednostek wojskowych. 3) Wykonawca odbierać będzie odpady raz w miesiącu z wyżej wymienionych ambulatoriów w godzinach 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku), 7:30 - 12:00 (w piątki) 4) Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (osobno na każde ambulatorium), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. (Dz. U. nr 249 poz. 1673) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2001 nr 62, poz. 628 z późń. zm.). 5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ambulatoria w pojemniki 20 litrowe, wraz z odpowiednimi workami do gromadzenia odpadów medycznych przez cały okres trwania umowy w ilości: 1 pojemnik w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-ego Maja 4 1 pojemnik w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1 1 pojemnik w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul. Hallera 60 2 pojemniki w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema 2 1 pojemnik w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, ul. Dworcowa 6) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania odpadów zgodnie z przepisami dotyczącymi ich gromadzenia i zaleceniami zawartymi: odpady gromadzone będą na terenie Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007 r. dotyczącego szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (DZ. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251 i nr 88, poz. 587) oraz zgodnie z załącznikiem A do umowy europejskiej, dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR) sporządzonej w Genewie 30.09.1957 r. (Dz. U. z 1975 r., nr 35 z późniejszymi zmianami); Zamawiający zabezpieczy opakowania w ten sposób by uniemożliwić wydostanie się odpadu na zewnątrz. 7) Wykonawca winien posiadać: Zezwolenie na prowadzenia działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. dla odpadów o kodach określonych w specyfikacji z datą ważności co najmniej do 30.11.2013 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów - oświadczenie Zleceniobiorcy o zawartej umowie z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiani odpadów. Oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r., o odpadach oraz Prawo Ochrony Środowiska Dz. U. z 2001 r., nr 62, poz. 672 z późn. zm. Oświadczenie, że Wykonawca odpowiada definicji wytwórców odpadów, zawartej w art. 3, ust. 3, pkt.22 Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 628) 4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.30.00-6, 90.52.40.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości 800,00 zł zadanie nr 1: 773,00 zł zadanie nr 2: 27,00 zł 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X. 3. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, iż żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 4 pkt 5 Rozdziału IX SIWZ, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy) Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15). Dopuszcza się załączenie oryginału dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania, numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.9 Rozdziału IX SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP oraz na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymagań formalno-prawnych (załącznik nr 6 SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć: Formularz ofertowy;Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu; Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; Informacja o Wykonawcy;Oświadczenie o spełnianiu wymagań formalno-prawnych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następująco: 1) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2) zmiany częstotliwości wykonywania przedmiotu zamówienia poprzez zwiększenie lub zmniejszenie częstotliwości w stosunku do wskazanej w Rozdziale III ust 2 pkt 3 oraz ust 3 pkt 3 SIWZ Zmiany jak powyżej w pkt 1-2 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:7zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 14,15 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 07:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz(pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelari..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH - sprawa nr 133 /2012 nie otwierać do dnia 28.12.2012 r. g. 08.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w wymaganym terminie) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert. Zamówienie publiczne będzie realizowane sukcesywnie w terminie 17.01.2013 r. do 30.11.2013 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206) wytwarzanych w następujących stołówkach żołnierskich: - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Jagiełły, Grudziądz - Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych przez stołówki żołnierskie to ok. 82 000 kg/rok, tj: - stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Bema, ok. 19 200 kg/ cały czas trwania umowy ( tj. ok. 1 600 kg miesięcznie) - stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k. Grudziądza, przy ul. Dworcowej, ok. 36 000 kg/ cały czas trwania umowy (tj. ok. 3 000 kg miesięcznie) - stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Jagiełły, ok. 24 000 kg/ cały czas trwania umowy (tj. ok. 2 000 kg miesięcznie) - stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy ul. Czwartaków 1, ok. 3 000 kg/ cały czas trwania umowy(tj. ok. 250 kg miesięcznie) Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy na podstawie rzeczywistych potrzeb jednostek wojskowych. 3) Zleceniobiorca odbierać będzie odpady ze stołówek zgodnie z poniższym harmonogramem: Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu - od 17 stycznia do 31 kwietnia - czwartek - od 2 maja do 30 września - piątek - od 1 października do 30 listopada - czwartek Stołówki: przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - od 17 stycznia do 31 kwietnia, 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) - od 2 maja do 30 września, 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) - od 1 października do 30 listopada, 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) dodatkowo w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego po wcześniejszym 14 dniowym zawiadomieniu - 8 wywozów, oraz 4 pojemniki 60 litrowe w czasie trwania Poligonu w Chełmnie - Kępa Panieńska (ok. 1600 kg odpadów). Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do piątku) 7:30 - 12:00 (w piątki) 4) Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (zbiorczej ze wszystkich stołówek), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. (Dz. U. nr 249 poz. 1673) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2001 nr 62, poz. 628 z późń. zm.). 5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stołówki w pojemniki na odpady przez cały okres trwania umowy w ilości: stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1, 2 pojemniki 60 litrowe; stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema, 6 pojemników 60 litrowych, 2 pojemniki 240 litrowe stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Jagiełły, 5 pojemników 60 litrowych, 5 pojemników 240 litrowych stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie k. Grudziądza, ul. Dworcowa 10 pojemników 60 litrowych, 10 pojemników 240 litrowych Pojemniki powinny być puste, zdezynfekowane oraz oznakowane zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Rozporządzeniu (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009r., ustanawiającymi przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi - Dz. Urz. WE L300/1 z 14.11.2009r. 6) Wykonawca winien posiadać: Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (z późniejszymi zmianami), dla kodu odpadu 20 01 08 (odpady kuchenne podlegające biodegradacji), z datą ważności co najmniej do 30 listopada 2013 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów - oświadczenie Zleceniobiorcy, o zawartej umowie z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Decyzje właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego. Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. Oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, z późniejszymi zmianami, oraz Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r., Prawo Ochrony Środowiska z późniejszymi zmianami)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór transport i utylizacja odpadów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach: 18 01 03* oraz 18 01 09 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206), wytwarzanych w następujących ambulatoriach: - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz - Jednostka Wojskowa 1109- ul. Hallera, Grudziądz - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej - Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica - Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3 Maja 4, Chełmno 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych przy ambulatoriach to ok. 101 kg/rok, tj: - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema: 18 01 03* - ok. 25 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul. Hallera: 18 01 03* - ok. 15 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, przy ul. Dworcowej: 18 01 03* - ok. 25 kg/rok - ambulatorium przy Jednostka Wojskowa 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1: 18 01 03* - ok. 14 kg/rok 18 01 09 - ok. 5 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-go Maja 4: 18 01 03* - ok. 17 kg/rok Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy na podstawie rzeczywistych potrzeb jednostek wojskowych. 3) Wykonawca odbierać będzie odpady raz w miesiącu z wyżej wymienionych ambulatoriów w godzinach 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku), 7:30 - 12:00 (w piątki) 4) Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (osobno na każde ambulatorium), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. (Dz. U. nr 249 poz. 1673) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2001 nr 62, poz. 628 z późń. zm.). 5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ambulatoria w pojemniki 20 litrowe, wraz z odpowiednimi workami do gromadzenia odpadów medycznych przez cały okres trwania umowy w ilości: 1 pojemnik w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-ego Maja 4 1 pojemnik w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1 1 pojemnik w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul. Hallera 60 2 pojemniki w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema 2 1 pojemnik w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, ul. Dworcowa 6) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania odpadów zgodnie z przepisami dotyczącymi ich gromadzenia i zaleceniami zawartymi: odpady gromadzone będą na terenie Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007 r. dotyczącego szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (DZ. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251 i nr 88, poz. 587) oraz zgodnie z załącznikiem A do umowy europejskiej, dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR) sporządzonej w Genewie 30.09.1957 r. (Dz. U. z 1975 r., nr 35 z późniejszymi zmianami); Zamawiający zabezpieczy opakowania w ten sposób by uniemożliwić wydostanie się odpadu na zewnątrz. 7) Wykonawca winien posiadać: Zezwolenie na prowadzenia działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. dla odpadów o kodach określonych w specyfikacji z datą ważności co najmniej do 30.11.2013 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów - oświadczenie Zleceniobiorcy o zawartej umowie z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiani odpadów. Oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r., o odpadach oraz Prawo Ochrony Środowiska Dz. U. z 2001 r., nr 62, poz. 672 z późn. zm. Oświadczenie, że Wykonawca odpowiada definicji wytwórców odpadów, zawartej w art. 3, ust. 3, pkt.22 Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 628).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.