eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH-sprawa nr 133/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-25

Grudziądz: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH-sprawa nr 133/2012
Numer ogłoszenia: 34820 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 520086 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Setora Finansów Publicznych - jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH-sprawa nr 133/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów na rzecz Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia wyszczególnionymi w Załączniku Nr 1, 2 do SIWZ, według zadań następująco: Zadanie nr 1: Odbiór transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych Zadanie nr 2: Odbiór transport i utylizacja odpadów medycznych 2. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206) wytwarzanych w następujących stołówkach żołnierskich: - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Jagiełły, Grudziądz - Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych przez stołówki żołnierskie to ok. 82 000 kg/rok, tj: - stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Bema, ok. 19 200 kg/ cały czas trwania umowy ( tj. ok. 1 600 kg miesięcznie) - stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k. Grudziądza, przy ul. Dworcowej, ok. 36 000 kg/ cały czas trwania umowy (tj. ok. 3 000 kg miesięcznie) - stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Jagiełły, ok. 24 000 kg/ cały czas trwania umowy (tj. ok. 2 000 kg miesięcznie) - stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy ul. Czwartaków 1, ok. 3 000 kg/ cały czas trwania umowy(tj. ok. 250 kg miesięcznie) Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy na podstawie rzeczywistych potrzeb jednostek wojskowych. 3) Zleceniobiorca odbierać będzie odpady ze stołówek zgodnie z poniższym harmonogramem: Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu - od 24 stycznia do 31 kwietnia - czwartek - od 2 maja do 30 września - piątek - od 1 października do 30 listopada - czwartek Stołówki: przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - od 24 stycznia do 31 kwietnia, 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) - od 2 maja do 30 września, 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) - od 1 października do 30 listopada, 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) dodatkowo w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego po wcześniejszym 14 dniowym zawiadomieniu - 8 wywozów, oraz 4 pojemniki 60 litrowe w czasie trwania Poligonu w Chełmnie - Kępa Panieńska (ok. 1600 kg odpadów). Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do piątku) 7:30 - 12:00 (w piątki) 4) Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (zbiorczej ze wszystkich stołówek), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. (Dz. U. nr 249 poz. 1673) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2001 nr 62, poz. 628 z późń. zm.). 5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stołówki w pojemniki na odpady przez cały okres trwania umowy w ilości: stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1, 2 pojemniki 60 litrowe; stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema, 6 pojemników 60 litrowych, 2 pojemniki 240 litrowe stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Jagiełły, 5 pojemników 60 litrowych, 5 pojemników 240 litrowych stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie k. Grudziądza, ul. Dworcowa 10 pojemników 60 litrowych, 10 pojemników 240 litrowych Pojemniki powinny być puste, zdezynfekowane oraz oznakowane zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Rozporządzeniu (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009r., ustanawiającymi przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi - Dz. Urz. WE L300/1 z 14.11.2009r. 6) Wykonawca winien posiadać: Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (z późniejszymi zmianami), dla kodu odpadu 20 01 08 (odpady kuchenne podlegające biodegradacji), z datą ważności co najmniej do 30 listopada 2013 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów - oświadczenie Zleceniobiorcy, o zawartej umowie z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Decyzje właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego. Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. Oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, z późniejszymi zmianami, oraz Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r., Prawo Ochrony Środowiska z późniejszymi zmianami). 3. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach: 18 01 03* oraz 18 01 09 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206), wytwarzanych w następujących ambulatoriach: - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz - Jednostka Wojskowa 1109- ul. Hallera, Grudziądz - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej - Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica - Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3 Maja 4, Chełmno 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych przy ambulatoriach to ok. 101 kg/rok, tj: - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema: 18 01 03* - ok. 25 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul. Hallera: 18 01 03* - ok. 15 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, przy ul. Dworcowej: 18 01 03* - ok. 25 kg/rok - ambulatorium przy Jednostka Wojskowa 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1: 18 01 03* - ok. 14 kg/rok 18 01 09 - ok. 5 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-go Maja 4: 18 01 03* - ok. 17 kg/rok Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy na podstawie rzeczywistych potrzeb jednostek wojskowych. 3) Wykonawca odbierać będzie odpady raz w miesiącu z wyżej wymienionych ambulatoriów w godzinach 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku), 7:30 - 12:00 (w piątki) 4) Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (osobno na każde ambulatorium), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. (Dz. U. nr 249 poz. 1673) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2001 nr 62, poz. 628 z późń. zm.). 5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ambulatoria w pojemniki 20 litrowe, wraz z odpowiednimi workami do gromadzenia odpadów medycznych przez cały okres trwania umowy w ilości: 1 pojemnik w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-ego Maja 4 1 pojemnik w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1 1 pojemnik w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul. Hallera 60 2 pojemniki w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema 2 1 pojemnik w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, ul. Dworcowa 6) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania odpadów zgodnie z przepisami dotyczącymi ich gromadzenia i zaleceniami zawartymi: odpady gromadzone będą na terenie Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007 r. dotyczącego szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (DZ. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251 i nr 88, poz. 587) oraz zgodnie z załącznikiem A do umowy europejskiej, dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR) sporządzonej w Genewie 30.09.1957 r. (Dz. U. z 1975 r., nr 35 z późniejszymi zmianami); Zamawiający zabezpieczy opakowania w ten sposób by uniemożliwić wydostanie się odpadu na zewnątrz. 7) Wykonawca winien posiadać: Zezwolenie na prowadzenia działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. dla odpadów o kodach określonych w specyfikacji z datą ważności co najmniej do 30.11.2013 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów - oświadczenie Zleceniobiorcy o zawartej umowie z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiani odpadów. Oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r., o odpadach oraz Prawo Ochrony Środowiska Dz. U. z 2001 r., nr 62, poz. 672 z późn. zm. 4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odbiór transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • utyl-service bis Joanna Sochaczewska, ul. Mostowa 14/30, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47606,40

  • Oferta z najniższą ceną: 47606,40 / Oferta z najwyższą ceną: 81432,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Odbiór transport i utylizacja odpadów medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUH EKO-UTIL Monika Puc, ul. Paderewskiego 20A, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1371,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2181,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2181,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2181,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.