eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › "USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA ZADANIA"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-03-04



Ogłoszenie nr 519550-N-2020 z dnia 2020-03-04 r.

Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji: "USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA ZADANIA"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 36723860000000, ul. Dębowa   20 , 55-040  Kobierzyce, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 717151200, 691733972, e-mail dyrektor.kosir@sport-kobierzyce.pl, sport.kosir@sport-kobierzyce.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.sport-kobierzyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.sport-kobierzyce.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.sport-kobierzyce.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurier
Adres:
KOSIR, ul. Dębowa 20, 55-040 Kobierzyce


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA ZADANIA"
Numer referencyjny: 2720/KOSiR/ZPU/2/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
bez ograniczeń
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych polegających na sprzątaniu, w podziale na zadania, i stałej pielęgnacji boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw na terenie gminy Kobierzyce: Zadanie 1 - Sprzątanie terenu oraz koszenie terenów zielonych wraz z wywozem trawy oraz pielęgnacja nasadzeń wraz z wywozem odpadów BIO - łączna powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi ok. 73 160 m2 Zadanie 2 - Sprzątanie terenu oraz koszenie terenów zielonych wraz z wywozem trawy - łączna powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi ok. 92 353 m2 Zadanie 3 - Sprzątanie terenu oraz koszenie terenów zielonych wraz z wywozem trawy - łączna powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi ok. 77 221 m2 Zadanie 4 - Sprzątanie terenu oraz pielęgnacja nasadzeń wraz z wywozem odpadów BIO - łączna powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi ok.155 964 m2 Zadanie 5 - Sprzątanie terenu oraz pielęgnacja nasadzeń wraz z wywozem odpadów BIO - łączna powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi ok. 167 419 m2 Szczegółowy opis i zakres usług do wykonania został zawarty w szczegółowych wykazach świadczonych usług wraz z podaniem częstotliwości ich wykonania, stanowiących odrębne załączniki do SIWZ, jako integralna część, dla każdego z zadań oddzielnie. Zamawiający w celu prawidłowej kalkulacji oraz realizacji przedmiotu zamówienia, określił numer działki, powierzchnię całkowitą działki, powierzchnię do koszenia, powierzchnię do pielęgnacji, wykazy nasadzeń, ilości oraz częstotliwość koszenia i pielęgnacji dla każdego z zadań oddzielnie w załącznikach - Załącznik od 2.2 do 2.6. do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć szczegółowe wykazy świadczonych usług na te Zadania, na które składa ofertę.

II.5) Główny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90914000-7
90400000-1
90500000-2
90600000-3
77310000-6
77320000-9
77340000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-04-01   lub zakończenia: 2021-11-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-04-01 2021-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Uwaga: Zamawiający uzna jedną polisę na sumę gwarancji minimum 100 000,00 zł również w przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedno zadanie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: c) zdolności technicznej lub zawodowej, co oznacza że: ? o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj.: Dla Zadania 1, Zadania 4, Zadania 5: ? co najmniej 1 osoba posiadająca wyższe wykształcenie ogrodnicze, leśne lub architektury krajobrazu, mogąca się wykazać co najmniej 3 - letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania wykształcenia/uprawnień. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie musi wykazać 1 osobę spełniającą powyższe kryterium na każde z zadań oddzielnie W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców. Dla Zadania 2, Zadania 3: ? co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie średnie lub wyższe ogrodnicze, leśne lub architektury krajobrazu, mogąca się wykazać co najmniej 3 - letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania wykształcenia/uprawnień, na każde z zadań oddzielnie W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie może wykazać 1 osobę spełniającą powyższe kryterium. ? o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującym sprzętem dla Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3: ? minimum 1 ciągnik rolniczy z przyczepą ? samochód ze skrzynią załadowczo-wyładowczą ? minimum 2 sztuki kosiarek z napędem z koszem na trawę ? minimum 2 sztuki kosiarek samojezdnych typ traktorek z koszem/pojemnikiem na trawę) mogą być używane do koszenia, zbierania liści, mulczowania ? minimum 4 sztuki kos spalinowych ręcznych żyłkowych W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej. Wykonawca może wykazać ten sam sprzęt dla każdego zadania w przypadku wystartowania łączenie na zadania 1,2,3. dla Zadania 4, Zadania 5: ? minimum 1 ciągnik rolniczy z przyczepą (lub samochód ze skrzynią załadowczo-wyładowczą) ? 2 sztuki nożyc spalinowych do żywopłotu ? 2 sztuki dmuchawy - odkurzacz W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej. Wykonawca może wykazać ten sam sprzęt dla każdego zadania w przypadku wystartowania łączenie na zadania 4,5.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Załącznik nr 3.5 do SIWZ

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- Formularz oferty - Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy) - pełnomocnictwo dla podmiotów występujacych wspólnie (jeśli dotyczy) - pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy (jeśli dotyczy) - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty 60,00
Dodatkowe wyposażenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Projekt umowy stanowi załącznik od 4.1. do 4.5. do SIWZ 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do umowy, nie naruszając przepisów ustawy. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: ii. Zmiana terminu realizacji umowy a) Jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty b) Jeżeli zmiana jest konieczna z powodu złożenia odwołania c) Jeżeli zmiana (przedłużenie terminu wykonania zamówienia - dotyczy miesiąca listopad) jest konieczna z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych dla prac związanych z wykonaniem prac porządkowych i nasadzeniowych, o czas niezbędny, ale nie dłuższy niż 7 dni roboczych d) Jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającego się okresu zimowego uniemożliwiającego wykonanie prac pielęgnacyjnych, nasadzeniowych e) Jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidywalnych okoliczności niezależnych od stron, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych, katastrofy uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy f) Jeżeli wystąpi konieczność wstrzymania prac z powodu decyzji wydanej przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności wymienionych termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. iii. Zmiana sposobu wykonania umowy a) Zmiany osób i podmiotów' ? konieczność zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami (na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy) ? konieczność zmiany Podwykonawcy lub rezygnacja z udziału Podwykonawcy albo konieczność wprowadzenia Podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia (na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy wraz z oświadczeniem Podwykonawcy , który zostaje zamieniony lub zrezygnowano z jego usług o ur0egulowaniu wobec niego zobowiązań wynikających z realizacji umowy iv. Pozostałe zmiany: a) Zmiany dotyczące nazwy i siedziby Wykonawcy, jego formy organizacyjno prawnej, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy lub następstwo prawne b) Zmiany mające na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-12, godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Sprzątanie terenu oraz koszenie terenów zielonych wraz z wywozem trawy oraz pielęgnacja nasadzeń wraz z wywozem odpadów BIO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres świadczenia usług obejmuje: 1) Mechaniczne koszenie terenów zielonych w tym boisk, terenów rekreacyjnych, placów zabaw 2) Ręczne koszenie terenów zielonych w tym boisk, terenów rekreacyjnych, placów zabaw 3) Sprzątanie i inne usługi porządkowe związane z zebraniem nieczystości na terenie boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw, wraz z wywozem powstałych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w zakresie mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów wymienionych w obowiązującym WPGO. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu 1 raz w miesiącu potwierdzenia utylizacji odpadów BIO. 4) Pielęgnacja drzew, krzewów i sadzonek polegająca na przycinaniu, wycinaniu zgodnie ze sztuką ogrodniczą 5) Pielęgnacja trawników oraz terenów utwardzonych w tym następujące zabiegi agrotechniczne: a) Odchwaszczanie b) Koszenie trawników wraz z grabieniem, wywozem i kosztami utylizacji c) Uzupełnianie ubytków poprzez dosiew nasion d) Wygrabianie liści i nieczystości z trawników, usunięcie mchu, zanieczyszczeń oraz chwastów z terenów utwardzonych 6) Pielęgnacja krzewów ozdobnych i drzew: a) Pielenie krzewów b) Przycięcie krzewów wraz z usuwaniem kanianki oraz zebraniem gałęzi, c) Uzupełnienie nasadzeń w przypadku wypadnięcia istniejących d) Usuwanie posuszu z wewnętrznej części drzew i krzewów ze zwróceniem szczególnej uwagi na thuje shmaragd. 7) Usługa będzie wykonywana pod nadzorem pracownika Wykonawcy posiadającego doświadczenie w wykonywaniu nasadzeń i pielęgnacji terenów zielonych i wykształceniem średnim lub wyższym ogrodniczym, rolniczym, leśnym, architektura krajobrazu, zgodnie ze wskazanymi wymaganiami w tym zakresie co do każdego z zadań. Miejsce wykonywania usługi: Bielany Wrocławskie, Domasław, Kobierzyce, Księginice, Magnice, Ślęza, Tyniec Mały, Wysoka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-01
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty (brutto)60,00
Dodatkowe wyposażenie (B)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Sprzątanie terenu oraz koszenie terenów zielonych wraz z wywozem trawy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres świadczenia usług obejmuje: 1) Mechaniczne koszenie terenów zielonych w tym boisk, terenów rekreacyjnych, placów zabaw 2) Ręczne koszenie terenów zielonych w tym boisk, terenów rekreacyjnych, placów zabaw 3) Sprzątanie i inne usługi porządkowe związane z zebraniem nieczystości na terenie boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw, wraz z wywozem powstałych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w zakresie mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów wymienionych w obowiązującym WPGO. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu 1 raz w miesiącu potwierdzenia utylizacji odpadów BIO. 4) Pielęgnacja trawników oraz terenów utwardzonych w tym następujące zabiegi agrotechniczne: a) Odchwaszczanie b) Koszenie trawników wraz z grabieniem, wywozem i kosztami utylizacji c) Uzupełnianie ubytków poprzez dosiew nasion d) Wygrabianie liści i nieczystości z trawników, usunięcie mchu, zanieczyszczeń oraz chwastów z terenów utwardzonych 5) Usługa będzie wykonywana pod nadzorem pracownika Wykonawcy posiadającego doświadczenie w pielęgnacji terenów zielonych i wykształceniem zawodowym, średnim lub wyższym ogrodniczym, rolniczym, leśnym, architektura krajobrazu, zgodnie ze wskazanymi wymaganiami w tym zakresie co do każdego z zadań. Miejsce wykonywania usługi: Bąki, Biskupice Podgórne, Cieszyce, Chrzanów, Królikowice, Krzyżowice, Małuszów, Nowiny, Owsianka, Solna, Żurawice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-01
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty (brutto) (A) 60,00
Dodatkowe wyposażenie (B)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Sprzątanie terenu oraz koszenie terenów zielonych wraz z wywozem trawy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres świadczenia usług obejmuje: 1) Mechaniczne koszenie terenów zielonych w tym boisk, terenów rekreacyjnych, placów zabaw 2) Ręczne koszenie terenów zielonych w tym boisk, terenów rekreacyjnych, placów zabaw 3) Sprzątanie i inne usługi porządkowe związane z zebraniem nieczystości na terenie boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw, wraz z wywozem powstałych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w zakresie mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów wymienionych w obowiązującym WPGO. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu 1 raz w miesiącu potwierdzenia utylizacji odpadów BIO. 4) Pielęgnacja trawników oraz terenów utwardzonych w tym następujące zabiegi agrotechniczne: a) Odchwaszczanie b) Koszenie trawników wraz z grabieniem, wywozem i kosztami utylizacji c) Uzupełnianie ubytków poprzez dosiew nasion d) Wygrabianie liści i nieczystości z trawników, usunięcie mchu, zanieczyszczeń oraz chwastów z terenów utwardzonych 5) Usługa będzie wykonywana pod nadzorem pracownika Wykonawcy posiadającego doświadczenie w pielęgnacji terenów zielonych i wykształceniem zawodowym, średnim lub wyższym ogrodniczym, rolniczym, leśnym, architektura krajobrazu, zgodnie ze wskazanymi wymaganiami w tym zakresie co do każdego z zadań. Miejsce wykonywania usługi: Budziszów, Damianowice, Dobkowice, Kuklice, Pełczyce, Pustków Żurawski, Racławice Wielkie, Rolantowice, Szczepankowice, Tyniec nad Ślęzą
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-01
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty (brutto) (A) 60,00
Dodatkowe wyposażenie (B)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Sprzątanie terenu oraz pielęgnacja nasadzeń wraz z wywozem odpadów BIO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres świadczenia usług obejmuje: 1) Sprzątanie i inne usługi porządkowe związane z zebraniem nieczystości na terenie boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw, wraz z wywozem powstałych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w zakresie mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów wymienionych w obowiązującym WPGO. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu 1 raz w miesiącu potwierdzenia utylizacji odpadów BIO. 2) Pielęgnacja drzew, krzewów i sadzonek polegająca na przycinaniu, wycinaniu zgodnie ze sztuką ogrodniczą. 3) Pielęgnacja krzewów ozdobnych i drzew oraz terenów utwardzonych: a) Pielenie krzewów b) Odchwaszczanie c) Uzupełnianie ubytków poprzez dosiew nasion d) Wygrabianie liści i nieczystości z trawników, usunięcie mchu, zanieczyszczeń oraz chwastów z terenów utwardzonych e) Przycięcie krzewów wraz z usuwaniem kanianki oraz zebraniem gałęzi, f) Uzupełnienie nasadzeń w przypadku wypadnięcia istniejących g) Usuwanie posuszu z wewnętrznej części drzew i krzewów ze zwróceniem szczególnej uwagi na thuje shmaragd. 6) Usługa będzie wykonywana pod nadzorem pracownika Wykonawcy posiadającego doświadczenie w wykonywaniu nasadzeń i pielęgnacji terenów zielonych i wykształceniem średnim lub wyższym ogrodniczym, rolniczym, leśnym, architektura krajobrazu, zgodnie ze wskazanymi wymaganiami w tym zakresie co do każdego z zadań. Miejsce wykonywania usługi: Bąki, Biskupice Podgórne, Chrzanów, Cieszyce, Królikowice, Krzyżowice, Małuszów, Nowiny, Owsianka, Solna, Wierzbice, Żerniki Małe, Żurawice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-01
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty (brutto) (A) 60,00
Dodatkowe wyposażenie (B)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Sprzątanie terenu oraz pielęgnacja nasadzeń wraz z wywozem odpadów BIO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres świadczenia usług obejmuje: 1) Sprzątanie i inne usługi porządkowe związane z zebraniem nieczystości na terenie boisk, terenów rekreacyjnych i placów zabaw, wraz z wywozem powstałych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w zakresie mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów wymienionych w obowiązującym WPGO. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu 1 raz w miesiącu potwierdzenia utylizacji odpadów BIO. 2) Pielęgnacja drzew, krzewów i sadzonek polegająca na przycinaniu, wycinaniu zgodnie ze sztuką ogrodniczą. 3) Pielęgnacja krzewów ozdobnych i drzew oraz terenów utwardzonych: a) Pielenie krzewów b) Odchwaszczanie c) Uzupełnianie ubytków poprzez dosiew nasion d) Wygrabianie liści i nieczystości z trawników, usunięcie mchu, zanieczyszczeń oraz chwastów z terenów utwardzonych e) Przycięcie krzewów wraz z usuwaniem kanianki oraz zebraniem gałęzi, f) Uzupełnienie nasadzeń w przypadku wypadnięcia istniejących g) Usuwanie posuszu z wewnętrznej części drzew i krzewów ze zwróceniem szczególnej uwagi na thuje shmaragd. 4) Usługa będzie wykonywana pod nadzorem pracownika Wykonawcy posiadającego doświadczenie w wykonywaniu nasadzeń i pielęgnacji terenów zielonych i wykształceniem średnim lub wyższym ogrodniczym, rolniczym, leśnym, architektura krajobrazu, zgodnie ze wskazanymi wymaganiami w tym zakresie co do każdego z zadań. Miejsce wykonywania usługi: Budziszów, Cieszyce, Damianowice, Dobkowice, Domasław, Jaszowice, Krzyżowice, Kuklice, Pełczyce, Pustków Wilczkowski, Pustków Żurawski, Rolantowice, Szczepankowice, Tyniec nad Ślęzą
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-01
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty (brutto) (A) 60,00
Dodatkowe wyposażenie (B)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.