eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Obsługa selektywnej zbiórki odpadów w gniazdach i systemu workowego z zabudowy jednorodzinnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-09

Pyskowice: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów w gniazdach i systemu workowego z zabudowy jednorodzinnej
Numer ogłoszenia: 51923 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 032 3326000, faks 032 3326002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów w gniazdach i systemu workowego z zabudowy jednorodzinnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1.odbiór i doczyszczanie (wstępna segregacja)odpadów zgromadzonych w gniazdach w których znajdują się pojemniki do selektywnej zbiórki surowców wtórnych (tj. pojemnik na szkło białe, na szkło kolorowe, makulaturę i kosz siatkowy na odpady typu PET), 2.utrzymywanie czystości w gniazdach wg ustalonego harmonogramu, przewidującego wywóz surowców wtórnych zgromadzonych w gniazdach z częstotliwością minimum 2 razy w miesiącu. 3.zbieranie i unieszkodliwianie odpadów zmieszanych znajdujących się zarówno w pojemnikach jak i na terenie gniazda, które nie nadają się do odzysku. 4.dystrybucja worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, z założeniem że pierwszy worek zainteresowani odbierają w siedzibie Wykonawcy, a następne przekazywane są mieszkańcom w czasie odbioru zapełnionego wcześniej wydanego worka. 5.odbioru zgromadzonych selektywnie odpadów workach na szkło białe, szkło kolorowe, makulaturę i odpady typu PET indywidualnie od zainteresowanych mieszkańców w miejscu zamieszkania oraz na oznaczonym miejscu na terenie gminy, gdzie mieszkańcy indywidualnie będą mogli sami dostarczać worki ze zbieranymi selektywnie odpadami. Przy następujących założeniach: 1.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac zgodnie z ustalonym w dniu zawarcia umowy harmonogramem oraz wg. potrzeb Zamawiającego na jego telefoniczne zgłoszenie, w ciągu 3 godz. od momentu przyjęcia zgłoszenia. 2.Miejsce po wywożeniu odpadów Wykonawca pozostawi czyste i uprzątnięte. 3.Zamawiający zapewnia dostęp i dojazd do miejsca lokalizacji gniazd. 4.Wykonawca od momentu odbioru odpadów z gniazd ponosi wszelką odpowiedzialność za ich magazynowanie - przechowywanie oraz ponosi opłaty na rzecz ochrony środowiska zgodnie z ustawą o odpadach i innych obowiązujących przepisów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów: - papier o kodach 15 01 01 i 20 01 01, - szkło o kodach 15 01 07 i 20 01 02, - tworzywa sztuczne o kodach 15 01 02 i 20 01 39,  wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r, nr 39, poz. 251 z póź. zm.), posiada zezwolenie na odbieranie odpadów z grupy 20  wydane na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005r., nr 236, poz. 2008 z póź. zm.), - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 - wykaże wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jednej usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie jednej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 - dysponuje odpowiednim sprzętem do wykonywania przedmiotu umowy tj. minimum: - śmieciarki bezpylne do opróżniania poj.1100 l 2 sztuki, - samochód samowyładowczy do 3,5 t. lub ciągnik z przyczepą 1 sztuka. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 - przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- zgodę na magazynowanie na terenie Gminy Pyskowice odpadów z grupy; papier o kodach 15 01 01 i 20 01 01, szkło o kodach 15 01 07 i 20 01 02 oraz tworzywa sztuczne o kodach 15 01 02 i 20 01 39 wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r, nr 39, poz. 251 z póź. zm.); - Wypełniony druk oferty wg zał. nr 1 do SIWZ; - Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych - Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, powinien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia; - Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone wraz z pieczątką imienną za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. - Uprawnienie do podpisywania powinno być dołączone, o ile nie wynika to z innych dokumentów; - Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (dot. również spółek cywilnych); - Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, powinien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówieni UWAGA Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy: powołującego się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolnościach finansowych innych osób, przedkładania informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, dotyczącej podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającej wysokość posiadanych przez ten pomiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, o której mowa w III.4.1)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zawarte są w zał. nr 6 do SIWZ - wzór umowy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawa, które mogą mieć wpływ na realizację zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach Adres: ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE, pok 308..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice w Biurze Obsługi Interesanta pok. 107 /parter/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.