eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie- przetarg nr 4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Kraków: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie- przetarg nr 4
Numer ogłoszenia: 518948 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 478532 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 06 36, faks 12 422 06 36 w. 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie- przetarg nr 4.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. - Część I zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów biurowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 4a do Części I SIWZ (Formularz cenowy do części I zamówienia). - Część II zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów biurowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 4b do Części I SIWZ (Formularz cenowy do części II zamówienia). - Część III zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów biurowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 4c do Części I SIWZ (Formularz cenowy do części III zamówienia). - Część IV zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów biurowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 4d do Części I SIWZ (Formularz cenowy do części IV zamówienia)- w ramach projektu Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap I. - Część V zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów biurowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 4e do Części I SIWZ (Formularz cenowy do części V zamówienia)- w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I. - Część VI zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów biurowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 4f do Części I SIWZ (Formularz cenowy do części VI zamówienia)- w ramach projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej. - Część VII zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów biurowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 4g do Części I SIWZ (Formularz cenowy do części VII zamówienia)- w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem. - Część VIII zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów biurowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 4h do Części I SIWZ (Formularz cenowy do części VIII zamówienia). 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej, zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącej Część II SIWZ. 3. Wymagania w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów biurowych (dotyczy części od I do VIII zamówienia). Zamawiający wymaga, aby: -dostarczany towar był zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikami nr od 4a do 4h do Części I SIWZ); -wszystkie oferowane artykuły były nowe, pakowane w opakowania jednostkowe lub zbiorcze; -Wykonawca zapewnił wymianę wadliwego towaru na towar nowy, wolny od wad, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów, w terminie dwóch dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; -termin każdorazowej dostawy nie był dłuższy niż 3 dni robocze, licząc od dnia złożenia zamówienia częściowego, sporządzonego przez Zamawiającego i przekazanego Wykonawcy faksem lub mailowo (w razie konieczności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania zamówienia częściowego telefonicznie w terminie krótszym niż wskazany powyżej); -Wykonawca zapewnił na własny koszt transport każdorazowej dostawy wraz z wniesieniem do pomieszczenia przeznaczonego na składowanie towaru w budynkach Zamawiającego (zlokalizowanych pod adresami: Kraków - ul. Piastowska 32, ul. Lea 112, ul. Kunickiego 5, al. Pokoju 2a; Oświęcim - ul. Śniadeckiego 21/28; Nowy Sącz - ul. Jagiellońska 52, ul. Podhalańska 18; Tarnów - al. Solidarności 5-9, ul. Najświętszej Marii Panny 3), -Wykonawca dostarczał towar partiami lub w postaci jednorazowej dostawy; Dostawy częściowe mogą być nieregularne i bez wcześniej ustalonego harmonogramu dostaw, w ilościach nierównomiernych dla poszczególnych okresów, z zastrzeżeniem iż do placówek w Oświęcimiu, Nowym Sączu i Tarnowie dostawa wykonana zostanie raz, Dostawa/y odbywały sie w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do16:00, -Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przez siebie materiały, w tym również obejmującej wady fizyczne ujawnione w trakcie eksploatacji. Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za niewłaściwą jakość artykułów wynikającą z winy producenta. 4. Jeżeli w treści SIWZ jest mowa o materiałach które oznaczono z podaniem nazw własnych, pochodzenia, patentów lub znaków towarowych, należy przyjąć iż, odwołania te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający pod pojęciem produkt równoważny rozumie produkt porównywalny i kompatybilny z produktem, do którego jest zamówiony, o nie mniejszych parametrach w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Zamawiającego w tym na potrzeby Projektów: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej, Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej oraz Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem realizowanego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o., ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2085,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 985,87

  • Oferta z najniższą ceną: 917,35 / Oferta z najwyższą ceną: 985,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o., ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6482,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4903,75

  • Oferta z najniższą ceną: 4722,10 / Oferta z najwyższą ceną: 4903,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o. ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 765,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 490,20

  • Oferta z najniższą ceną: 490,20 / Oferta z najwyższą ceną: 510,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o., ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3344,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2914,11

  • Oferta z najniższą ceną: 2783,94 / Oferta z najwyższą ceną: 2914,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część VII zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o., ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2279,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2279,97

  • Oferta z najniższą ceną: 2279,97 / Oferta z najwyższą ceną: 3835,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część VIII zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o. ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, ul. Golikówka 7, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9062,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5960,12

  • Oferta z najniższą ceną: 5960,12 / Oferta z najwyższą ceną: 5978,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.