eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-02



Ogłoszenie nr 518530-N-2020 z dnia 2020-03-02 r.

Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 22196438500000, ul. ul. Nowe Ogrody  1-6 , 80-803  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, e-mail zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl, faks 58 761 46 29, 58 768 48 29.
Adres strony internetowej (URL): www.copernicus.gda.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.copernicus.gda.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą tradycyjną, kurierem, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Sekretariat Prezesa Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk (pokój 44)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego
Numer referencyjny: D10.251.21.F.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
32


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia medycznego i niemedycznego na potrzeby Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, 2. Przedmiotowe postępowanie zostało podzielone na 32 pakiety: Blok operacyjny: Pakiet 1- Stolik typu MAYO Pakiet 2- Stoliki opatrunkowe Pakiet 3- Regał na fartuchy RTG Pakiet 4- Stelaże do worków foliowych Pakiet 5- Stoły robocze Pakiet 6- Stojaki na kroplówki Pakiet 7- Szafy medyczne Pakiet 8- Wózki platformowe Pakiet 9- Wózki medyczne Pakiet 10- Stojaki z misą, wiadro mobilne, pojemnik na cewniki Pakiet 11- Stolik noworodkowy Pakiet 12- Rolki do przesuwania pacjenta Ortopedia i urologia: Pakiet 13- Wózek zabiegowy mobilny Pakiet 14- Wózek opatrunkowy mobilny Pakiet 15- Wózek mobilny do leków Pakiet 16- Wózek reanimacyjny pakiet 17- Wózek bariatryczny mobilny, siedzący inwalidzki XL Pakiet 18- Szyna metalowa Pakiet 19- Wózek anestezjologiczny Pakiet 20- wózek reanimacyjny Pakiet 21- wózek opatrunkowy mobilny Pakiet 22- Wózek do rozwożenia leków Pakiet 23- Wieszaki na fartuchy RTG mobilne Ogólne: Pakiet 24- Metalowa szafa ubraniowa z podziałem wewnętrznym na brudną i czystą odzież Pakiet 25 - Pozycjonery żelowe Pakiet 26- Stojaki do kroplówek Pakiet 27- dozownik tlenowy, reduktor próżni Pakiet 28- wózek inwalidzki Pakiet 29 - wózek transportowy magazynowy mobilny Pakiet 30- taboret lekarski, taboret lekarski z oparciem Pakiet 31- wózek popychany Pakiet 32- Stolik zabiegowy chirurgiczny do gabinetu, wielofunkcyjny, mobilny. 3. Miejsce dostawy: Pakiet od 1 -12- Blok Operacyjny Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. na Zaspie Pakiet od 13-18- Ortopedia Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. na Zaspie Pakiet 19-23 - Urologia Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. na Zaspie Pakiet 24- Blok Operacyjny (szatnia) Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. na Zaspie Pakiet 25- 32- Magazyn Centralny Szpitala Copernicus PL Sp. z o.o. Nowe Ogrody. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. 5.Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 6.Wykonawca wypełniając pozycje w kolumnie "parametry oferowane, opis" potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego - jeżeli dotyczy. 7.Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancji określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 9.W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 SIWZ) wskazania znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub wystąpienia wskazania norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania będą posiadały parametry techniczne, jakościowe, technologiczne itp. nie gorsze niż te, które przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego, dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 33193000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33190000-8
33192000-2
33196200-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m.in. informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę lub ofertę częściową w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 145 "PZP". 2. Zamawiający nie ma obowiązku dokonania zamówienia pozostałej części towaru niezrealizowanej w okresie trwania umowy z uwagi na zmniejszone potrzeby Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy między innymi w zakresie: 1) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy, ( dotyczy pakietów: 26,27,28): 2) wydłużenia terminu jej obowiązywania do 4 miesięcy, z zastrzeżeniem możliwości zmian w zakresie wynagrodzenia w przypadku, gdy w trakcie okresu trwania umowy ponad termin określony w § 10, zajdą następujące zmiany a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż powyższe zmiany mają wpływ na koszt wykonania zamówienia, wynagrodzenie zostanie zmienione w odpowiednim (ustalonym przez strony) do zmian zakresie. Zmienione wynagrodzenie wejdzie w życie od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów prawa, jeżeli zmiana przepisów miała wpływ na koszt wykonania zamówienia od tego dnia (dnia wejścia w życie zmiany przepisów), 3) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy w przypadku zmiany cen urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie obniżenia cen asortymentu będącego przedmiotem umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego poinformowania Zamawiającego o każdej propozycji zmiany umowy na podstawie ust. 3 pkt 1, 2 z załączeniem dokumentów potwierdzających wystąpienie przesłanek tam określonych, z dwutygodniowym wyprzedzeniem. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, mogą nastąpić za zgodą stron wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-04-08 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Stolik typu MAYO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Stolik typu MAYO na blok operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Maksymalny dopuszczalny termin dostawy to 5 tygodni. Termin dostawy jest jednym z kryteriów: Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni


Część nr: 2Nazwa: Stoliki opatrunkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stoliki opatrunkowe na blok operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Regał na fartuchy RTG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Regał na fartuchy RTG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 4Nazwa: Stelaże do worków foliowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stelaże do worków foliowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:. Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 5Nazwa: Stoły robocze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stoły robocze na blok operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 6Nazwa: Stojaki na kroplówki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stojaki na kroplówki na blok operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 7Nazwa: Szafy medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szafy medyczne na blok operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 8Nazwa: Wózki platformowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wózki platformowe na blok operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 9Nazwa: Wózki medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wózki medyczne na blok operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 10Nazwa: Stojaki z misą, wiadro mobilne, pojemnik na cewniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stojaki z misą, wiadro mobilne, pojemnik na cewniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 11Nazwa: Stolik noworodkowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stolik noworodkowy . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 12Nazwa: Rolki do przesuwania pacjenta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rolki do przesuwania pacjenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 13Nazwa: Wózek zabiegowy mobilny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wózek zabiegowy mobilny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 14Nazwa: Wózek mobilny do leków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wózek mobilny do leków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 15Nazwa: Wózek mobilny do leków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wózek mobilny do leków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 16Nazwa: wózek reanimacyjny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wózek reanimacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 17Nazwa: Wózek bariatryczny mobilny, siedzący inwalidzki XL
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wózek bariatryczny mobilny, siedzący inwalidzki XL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33193000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 18Nazwa: Szyna metalowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szyna metalowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 19Nazwa: Wózek anestezjologiczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wózek anestezjologiczny . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 20Nazwa: wózek reanimacyjny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wózek reanimacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 21Nazwa: Wózek opatrunkowy mobilny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wózek opatrunkowy mobilny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 22Nazwa: Wózek do rozwożenia leków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wózek do rozwożenia leków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 23Nazwa: Wieszaki na fartuchy RTG mobilne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wieszaki na fartuchy RTG mobilne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 24Nazwa: Metalowa szafa ubraniowa z podziałem wewnętrznym na brudną i czystą odzież
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Metalowa szafa ubraniowa z podziałem wewnętrznym na brudną i czystą odzież. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 25Nazwa: Pozycjonery żelowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pozycjonery żelowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 26Nazwa: Stojaki do kroplówek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stojaki do kroplówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 27Nazwa: dozownik tlenowy, reduktor próżni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dozownik tlenowy, reduktor próżni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 28Nazwa: wózek inwalidzki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wózek inwalidzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33193000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 29Nazwa: wózek transportowy magazynowy mobilny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wózek transportowy magazynowy mobilny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 30Nazwa: taboret lekarski, taboret lekarski z oparciem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:taboret lekarski, taboret lekarski z oparciem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 31Nazwa: wózek popychany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wózek popychany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).


Część nr: 32Nazwa: Stolik zabiegowy chirurgiczny do gabinetu, wielofunkcyjny, mobilny.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stolik zabiegowy chirurgiczny do gabinetu, wielofunkcyjny, mobilny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo- cenowym, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena98,00
termin dostawy2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy - waga kryterium - 2%, - gdzie Wykonawca otrzyma: 1) 2 pkt za termin dostawy - 1-2 tygodni 2) 1 pkt za termin dostawy - 3- 4 tygodni 3) 0 pkt za termin dostawy - 5 tygodni Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium termin dostawy - Zamawiający będzie oceniał oferty w niniejszym kryterium na podstawie zawartych w Formularzu oferty informacji. W przypadku, gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin dostawy (tj. 5 tygodni).






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.