eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Zgorzelec: Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj
Numer ogłoszenia: 517760 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Jutrzenka" , ul. Przechodnia 8, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6491630, 6491633, faks 075 7754678.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj - 35 pozycji asortymentowych.Brokuł świeży Szt. 30;Burak czerwony kg 400,00; Cebula kg 270,00; Czosnek świeży kg 3,00;Cukinia kg 40,00; Fasola Jaś piękny-średni kg 40,00; Groch suchy połówki kg 20,00; Jabłka świeże, kg 660,00; Kalafior Szt. 20;Jaja luz klasa wagowa od 63g do 73g,Szt. 5000; Kapusta biała kg 230,00 Kapusta czerwona kg 35,00; Kapusta kwaszona luz kg 150,00;Kapusta pekińska kg120,00; Kapusta włoska kg 40,00; Kiwi świeże kg 40,00; Koper w pęczkach, świeży minimum 30g pęczek 300; Mandarynka kg 65,00; Marchewka kg730,00;Natka w pęczkach, świeży minimum 30g pęczek 250;Ogórek kwaszony luz kg 135,00;Ogórek szklarniowy zielony kg 60,00;Papryka czerwona,kg 40,00 Pieczarka kg 100,00;Pietruszka korzeń kg 166,00; Pomarańcza kg 75,00 Pomidor świeży, kg 80,00; Por kg 73,00; Rzodkiew/rzepa/biała kg 50,00;Rzodkiewka pęczek 170; Sałata Szt. 100;Seler korzeń kg 180,00;Szczypiorek zdrowy pęczek 260; Ziemniak kg 3 800,00; Banan kg 30,00.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.14.25.00 - Jaja 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.21.22.00 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane 03.22.11.00 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste 03.22.12.00 - Warzywa owocowe 03.22.13.00 - Warzywa liściaste 03.22.14.00 - Warzywa kapustne 03.22.21.10 - Owoce tropikalne 03.22.23.21 - Jabłka 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiającynie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału dotyczących wiedzy i doświadczenia zostanie dokonana na podstawie dołączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia nie spełnia. Wykonawca winien udokumentować wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z których co najmniej jedna musi być zrealizowana na kwotę 10 000,00 zł brutto słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. Ponadto wykonawcy załączą dowody:1) poświadczenia potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa wyżej - w oświadczeniu należy wskazać przyczyny z powodu których wykonawca nie może uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W miejsce poświadczeń wykonawca może przedłożyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie usług,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2.Wypełniony Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik. Celem zawarcia przyszłej umowy z potencjalnym Wykonawcą (prowadzącym działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej) - Zamawiający wymaga przedłożenia (jako załącznika do składanej oferty lub w terminie 48h od dnia rozstrzygnięcia - na podst. art. 36 ust.1 pkt. 14) ustawy Pzp): umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany: 1. zmiana danych kontrahenta (nazwy, siedziby, nr ewidencyjny, NIP, REGON, formy prawnej),2. strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania wartości umowy w czasie jej trwania na okres nie dłuższy niż 1 miesiąc ( ceny asortymentu przedłużonej umowy nie mogą się różnić od ujętych w umowie), 3. strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na dostawy będące przedmiotem zamówienia. Wówczas wynagrodzenie umowne brutto ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do zmiany, 4 powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzgorzelecki.pl www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Spolecznej Jutrzenka ul. Przechodnia 8, 59-900 Zgorzelec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Spolecznej Jutrzenka, ul. Przechiodnia 8, sekretariat, 59-900 Zgorzelec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.