eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa urządzeń laboratoryjnych (DZP.381.147.2013.DW)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Katowice: Dostawa urządzeń laboratoryjnych (DZP.381.147.2013.DW)
Numer ogłoszenia: 516890 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 451472 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń laboratoryjnych (DZP.381.147.2013.DW).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji (2012-2013) urządzeń laboratoryjnych, zwanych dalej urządzeniami. Zakres zamówienia obejmuje zakup urządzeń wraz z dostarczeniem (w przypadku części A i D również z montażem). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: a. Wideo-ekstensometr z oprogramowaniem - 1 szt., oznaczony w postępowaniu jako część A, b. Piec laboratoryjny muflowy - 1 szt., oznaczony w postępowaniu jako część B, c. Stanowisko próżniowe - 1 szt., oznaczone w postępowaniu jako część C, d. Zestaw do indukcyjnego odlewania tytanu wraz z instalacją - 1 szt., oznaczony w postępowaniu jako część D, e. Wagosuszarka - 1szt., oznaczona w postępowaniu jako część E, f. Piec laboratoryjny muflowy - 1 szt., oznaczony w postępowaniu jako część F, g. Szlifierko-polerka materiałograficzna - 1szt., oznaczona w postępowaniu jako część G, 3. Szczegółowy wykaz urządzeń wraz z wymaganymi parametrami i opisem przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Oferowane urządzenia powinny posiadać stosowne certyfikaty. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w siwz. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 5. Adres dostawy: a. w zakresie cz. A wraz z instalacją (kalibracja, pomiar)- Katedra Biofizyki i Morfogenezy Roślin; ul. Jagiellońska 28; 40-032 Katowice, b. w zakresie cz. B - Instytut Nauki o Materiałach, Zakład Polimerów i technologii Materiałów, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów, c. w zakresie cz. C - Instytut Fizyki, Pracownia Dydaktyki Fizyki, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice d. w zakresie cz. D wraz z instalacją - Instytut Nauki o Materiałach, Zakład Badań Strukturalnych, ul. 75 Pułku Piechoty 1 A, 41-500 Chorzów. e. w zakresie cz. E - Katedra Mikrobiologii, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice f. w zakresie cz. F - Instytut Fizyki, Zakład Ciała Stałego, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice g. w zakresie cz. G - Instytut Chemii, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: a. w ramach części A i E - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. b. w ramach części B,D, F- do 6 tygodni od daty zawarcia umowy. c. w ramach części C - do 5 tygodni od daty zawarcia umowy. d. w ramach części G - do 12 tygodni od daty zawarcia umowy. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji: w ramach części A, B, C, D, E, F - minimum 12 miesięcy, w ramach części G - minimum 24 miesiące (jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - określono inaczej - zgodnie z wymaganiami podanymi w opisie). Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją urządzeń. Bieg terminu gwarancji dla urządzeń rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia karty gwarancyjnej w każdym opakowaniu z urządzeniem. 8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić krajowy serwis gwarancyjny. Czas naprawy w okresie objętym gwarancją - do czternastu (14) dni. 9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z urządzeniami instrukcję obsługi urządzeń w języku polskim. 10. Warunki realizacji zamówienia: a) przedmiot zamówienia będzie dostarczony i uruchomiony w dni robocze w godzinach 8:00-14:00; b) termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT; c) w dniu dostarczenia urządzeń nastąpi ich sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z Ofertą Wykonawcy oraz Umową, a następnie odbiór przedmiotu Umowy potwierdzony Protokołem Odbioru podpisanym przez Strony, po potwierdzeniu ilościowym i jakościowym przez Zamawiającego.W przypadku ujawnienia przy dokonywaniu czynności odbioru jakichkolwiek niewłaściwości, odbiór przedmiotu umowy nastąpi dopiero po ich usunięciu przez Wykonawcę. Wykonawca usunie niewłaściwości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. d) protokół Odbioru, podpisany przez Strony bez uwag, stanowi podstawę przyjęcia przez Zamawiającego faktury za urządzenia nim objęte. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 42.30.00.00 - Piece przemysłowe lub laboratoryjne, piece do spopielania i paleniska 42.12.24.50 - Pompy próżniowe 42.92.31.10 - Wagi 43.41.40.00 - Szlifierki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część G szlifierko-polerka materiałograficzna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRUERS GmbH, Carl-Friedrich-Benz-Strasse 5, D-47877 Willich Niemcy reprezentowany przez: Struers Sp. z o.o. Oddział w Polsce, ul. Jasnogórska 44, 31-358 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68993,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84862,50

  • Oferta z najniższą ceną: 84862,50 / Oferta z najwyższą ceną: 84862,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część D zestaw do indukcyjnego odlewania tytanu wraz z instalacją

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WICHARY Technologies Sp. z o.o.,, ul. Centralna 6, 42-625 Pyrzowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część A wideo-ekstensometr z oprogramowaniem wraz z instalacją

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELHYS Sp. z o.o., ul. Naukowa 45, 02-463 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 129150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: część B piec laboratoryjny muflowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA CZYLOK Franciszek Czylok, ul. Pszczyńska 336, 44-335 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6922,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9975,30

  • Oferta z najniższą ceną: 9975,30 / Oferta z najwyższą ceną: 9975,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: część F piec laboratoryjny muflowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA CZYLOK Franciszek Czylok, ul. Pszczyńska 336, 44-335 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8052,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9643,20

  • Oferta z najniższą ceną: 9643,20 / Oferta z najwyższą ceną: 9643,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.