eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych masą na zimno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Pleszew: wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych masą na zimno
Numer ogłoszenia: 5152 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7427216, fax 062 7427216.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-pleszew.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych masą na zimno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych masą na zimno. Masą bitumiczną na zimno likwidowane będą pojedyńcze ubytki w nawierzchni zagrażające bezpieczeństwu ruchu, które muszą być wyremontowane w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego. Technologia wykonywania robót: wybranie gruzu i oczyszczenie remontowanego miejsca, posmarowanie krawędzi remontowanego miejsca emulsją asfaltową, wypełnienie remontowanego miejsca masą na zimno, ręczne zagęszczenie płytą, posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową. Przewidywany zakres rzeczowy - 50 ton wbudowanej masy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna , osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( tzw. Konsorcjum). Wykonawcy wystepujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 roku ( Dz. U. z 2004 r Nr 19 poz. 177 ze zm.), spełniają wymogi określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.) oraz musi posiadać sprzeęt lub mieć zapewniony dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia , oferent musi udokumentować wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzech robót o podobnym zakresie a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie ( należy załączyć referencje wystawione przez Zamawiających potwierdzające że roboty zostały wykonane należycie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: wypełniony i podpisany formularz oferty ( zał. nr 2 do SIWZ), oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1 do oferty),wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu ( zał. nr 2 do oferty), wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzech robót z podaniem ich wartości oraz miejsca wykonywania( zał nr 3 do oferty, załączyć referencje), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, zaakceptowany wzór umowy ( zał nr 3 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdp-pleszew@zdp-pleszew.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.