eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonywanie usług wprowadzania danych do systemu komputerowego POLTAX oraz dodatkowych usług biurowych w Urzędzie Skarbowym Kraków-Prądnik

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-13

Kraków: Wykonywanie usług wprowadzania danych do systemu komputerowego POLTAX oraz dodatkowych usług biurowych w Urzędzie Skarbowym Kraków-Prądnik
Numer ogłoszenia: 51526 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Kraków - Prądnik , ul. Krowoderskich Zuchów 2, 31-272 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 66 56 727, faks 012 66 56 751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/uskrakowpradnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług wprowadzania danych do systemu komputerowego POLTAX oraz dodatkowych usług biurowych w Urzędzie Skarbowym Kraków-Prądnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie w zakresie wykonywania usług wprowadzania danych do systemu komputerowego POLTAX oraz dodatkowych usług biurowych w Urzędzie Skarbowym Kraków-Prądnik zostało podzielone na trzy części. Każda część zamówienia obejmuje następujące czynności: wprowadzanie zeznań podatkowych PIT-37 wraz z załącznikami, wprowadzanie zeznań podatkowych PIT-36 wraz z załącznikami, wprowadzanie zeznań podatkowych PIT-36L wraz z załącznikami, wyłączanie z paczek zeznań podatkowych ze statusem Z tj. błędne, przekazywanie zeznań w których stwierdzono niezgodność danych rejestracyjnych podmiotu lub brak aktywnego obowiązku podatkowego podmiotu wyznaczonemu pracownikowi komórki OB-12 tut.Urzędu, dokonywanie adnotacji w bazie POLTAX w pozycji Uwagi o nieprawidłowościach w zeznaniu podatkowym, zdanie paczki z wprowadzonymi zeznaniami do wyznaczonego pracownika komórki OB 34 II tut.Urzędu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik numer 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o znajomości programu komputerowego POLTAX - Załącznik nr 6 do SIWZ oraz załączy dokumenty (np. kserokopie umów) potwierdzające wykonanie lub wykonywanie usług analogicznych do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu tym zamawiający wymaga aby osoby wykonujące usługi będące przedmiotem zamówienia w dniu składania oferty miały ukończony 18 rok życia oraz legitymowały się ukończeniem minimum szkoły średniej. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie o jego spełnieniu na Załączniku nr 3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w postępowaniu tym zamawiający wymaga aby osoby wykonujące usługi będące przedmiotem zamówienia w dniu składania oferty miały ukończony 18 rok życia oraz legitymowały się ukończeniem minimum szkoły średniej. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie o jego spełnieniu na Załączniku nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokumenty (np. kserokopie umów) potwierdzające wykonanie lub wykonywanie usług analogicznych do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w prowadzonym postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) winien spełniać co najmniej jeden z tych 6.4. 4.W przypadku oferty składanej przez wykonawców prowadzących działalność gospodarczą ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty określone w pkt 6.2 podpunkt od 2 do 4.wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/uskrakowpradnik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Kraków-Prądnik Dział Organizacji i Logistyki (pokój 601 VI piętro) ul.Krowoderskich Zuchów 2 31-272 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy Kraków-Prądnik Dział Organizacji i Logistyki (pokój 601 VI piętro) ul.Krowoderskich Zuchów 2 31-272 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.