eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › Usługa w zakresie obsługi prawnej Jednostki Wojskowej 4809 oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 480 w Zegrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-11

Zegrze: Usługa w zakresie obsługi prawnej Jednostki Wojskowej 4809 oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 480 w Zegrzu
Numer ogłoszenia: 514318 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809 , ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6883888, faks 22 6883868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie obsługi prawnej Jednostki Wojskowej 4809 oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 480 w Zegrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bieżąca kompleksowa obsługa prawna Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz nw. jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu, tj.: a)Jednostka Wojskowa Nr 4809 - ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze; b)Jednostka Wojskowa Nr 1230 - ul. Okuniewska 1, 05-075 Warszawa; c)Jednostka Wojskowa Nr 2189 - ul. Wojska Polskiego 1, 05-154 Kazuń Nowy; d)Jednostka Wojskowa Nr 3470 - ul. Bociańskiego 1, 07-310 Ostrów Mazowiecka; e)Jednostka Wojskowa Nr 4539 - 05-127 Białobrzegi; f)Jednostka Wojskowa Nr 3984 - 05-127 Białobrzegi; g)Jednostka Wojskowa Nr 3430 - 05-127 Białobrzegi; h)Centrum Wsparcia Mobilnych Systemów Dowodzenia - ul. Dymińska 13, 01-783 Warszawa-Białobrzegi. 2.Miejscem świadczenia usług są wskazane w pkt 1 niniejszego Rozdziału SIWZ jednostki wojskowe zlokalizowane na terenie Zegrza, Białobrzegów, Kazunia Nowego, Warszawy i Ostrowi Mazowieckiej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. zakresu usług obejmuje poniższe czynności: a)opiniowanie i przygotowywanie projektów umów, porozumień, wewnętrznych dokumentów normatywnych, regulaminów, procedur i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Zamawiającego oraz interpretowanie tych opracowań; b)występowanie przed wszystkimi sądami powszechnymi i administracyjnymi i Sądem Najwyższym oraz organami egzekucyjnymi w ramach zastępstwa prawnego i procesowego, sporządzanie apelacji, skarg kasacyjnych i innych pism procesowych; c)występowanie w postępowaniu administracyjnym i sądowo - administracyjnym przed właściwymi organami i przed sądami administracyjnymi, w tym sporządzanie pism procesowych przed organami pierwszej i drugiej instancji oraz sporządzanie skarg kasacyjnych; d)udzielanie opinii prawnych w zakresie obowiązującego prawa, w tym w szczególności w zakresie: obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, uposażeń i wynagrodzeń oraz pozostałych należności finansowych dla żołnierzy i pracowników wojska, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prawa podatkowego, prawa ubezpieczeń społecznych, Prawa budowlanego, zamówień publicznych, prawa gospodarczego, cywilnego, administracyjnego, Kodeksu pracy, budowlanego, telekomunikacyjnego, działalności podmiotów leczniczych i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności; e)pomoc prawna w zakresie praktycznego stosowania prawa telekomunikacyjnego; f)wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniach w sprawach zamówień publicznych przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed sądami - (dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 4809); g)pomoc prawna przy realizacji procedur przetargowych w ramach zamówień publicznych we współpracy z osobami z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego, a w szczególności komórki zamówień publicznych, (np. opiniowanie SIWZ, projektów umów, wyjaśnianie wątpliwości prawnych w procesie przygotowania zamówienia) - (dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 4809); h)wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej; i)opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym, zgodnie z przepisami o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy i pracowników wojska - (dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 4809); j)pomoc prawna osobom prowadzącym postępowania w sprawach szkód w mieniu wojskowych, a także opiniowanie decyzji ws. umorzenia, rozłożenia na raty należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym - (dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 4809); k)opiniowanie protokołów rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych oraz sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawienie propozycji rozstrzygnięć - (dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 4809); l)pomoc prawna nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych; m) informowanie o nowych przepisach prawnych i określenie wpływu na działalność Zamawiającego (jednostek wojskowych); n)pomoc w prowadzeniu szkoleń z zakresu przepisów i procedur przepisów mających zasadniczy wpływ na działalność obsługiwanej jednostki, w tym: z Międzynarodowego Humanitarnego Prawa Konfliktów Zbrojnych (MHPKZ), prawa finansów publicznych, odpowiedzialności majątkowej pracowników i żołnierzy, zamówień publicznych lub inwentaryzacji zgodnie potrzebami; o)innych czynności, wg potrzeb Zamawiającego związanych z obsługą prawną; p)pomoc prawna w zakresie praktycznego stosowania przepisów dotyczących działalności podmiotów leczniczych - dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 4809; q)wykonywanie sprawozdawczości i zestawień w terminach (kwartalnych oraz w związku z zakończeniem umowy) i w zakresie określonym w umowie, a także przedstawianie informacji związanych z realizowana obsługą. 4.Czynności objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie świadczył, wg potrzeb: pocztą elektroniczną, telefonicznie, na piśmie, za pośrednictwem faksu i osobiście w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Jednostka Wojskowa Nr 4809), bądź w siedzibach jednostek będących na zaopatrzeniu Zamawiającego oraz w miejscu wskazanym przez w.w podmioty, jeżeli będzie to uzasadnione charakterem prowadzonej sprawy. 5.Wykonawca podaje wykaz osób które będą realizowały usługi obsługi prawnej odrębnie dla Jednostki Wojskowej Nr 4809 w Zegrzu i dla pozostałych jednostek wojskowych wymienionych w pkt 1 b)-h) niniejszego Rozdziału. Osoby wskazane do obsługi pozostałych jednostek nie mogą realizować obsługi prawnej na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4809, z uwagi na możliwość wystąpienia konfliktu interesów. 6.Wykonawca będzie realizował zamówienie wyłącznie za pośrednictwem osób posiadających uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, przy czym Wykonawca powinien dysponować minimum pięcioosobowym zespołem, z którego co najmniej dwie osoby będą realizowały wyłącznie obsługę Jednostki Wojskowej Nr 4809 (grupa nr 1), a pozostałe osoby obsługę pozostałych jednostek wojskowych wymienionych w pkt 1 b)-h) niniejszego Rozdziału (grupa nr 2). 7.Wykonawca koordynuje prace zespołu prawnego(grup prawnych osobiście albo przez wskazanego z członków zespołu bądź dodatkowo radcę prawnego -adwokata. Koordynator zespołu prawnego współpracuje z koordynatorami obsługi prawnej w poszczególnych jednostkach wojskowych. 8.Koordynator zespołu winien legitymować się ponad 10 letnim, a pozostałe osoby ponad 2 letnim doświadczeniem zawodowym, w zakresie obsługi prawnej wojskowych jednostek budżetowych licząc od daty wpisu na listę radców-adwokatów. 9.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania zamówienia podwykonawcom. 10.Wykonawca realizuje zamówienie zgodnie z wykazem osób, którymi będzie posługiwał się przy realizacji zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania jakiejkolwiek części zamówienia przez osoby nieujęte w powyższym wykazie. Ryzyko działania tych osób ponosi Wykonawca. 11.Wykonawca realizując przedmiot zamówienia musi posiadać znajomość języka angielskiego, w stopniu pozwalającym na zabezpieczenie realizacji umów międzynarodowych (odpowiadającym poziomowi STANAG 6001 na poziomie 2222) - zał. nr 8 do SIWZ. 12.Ogólne zasady wykonywania obsługi prawnej przez Wykonawcę: a) obsługa prawna realizowana będzie w wymiarze: -dla Jednostki Wojskowej Nr 4809 Zegrze - średnio 240 godzin miesięcznie, w tym świadczenie usług prawniczych w siedzibie Zamawiającego we wszystkie dni robocze od godz. od 8.00 do 15.00, (w piątki od 8.00 do 13.00 ); -dla Jednostki Wojskowej Nr 1230 Warszawa i Centrum Wsparcia Mobilnych Systemów Dowodzenia w Warszawie - Białobrzegach - średnio 40 godzin miesięcznie (w każdej jednostce), przy czym nie mniej niż jeden raz w tygodniu w wymiarze 5 godzin, w siedzibie Jednostki Wojskowej w dniach i godzinach ustalonych z Dowódcami poszczególnych Jednostek, zgodnie z harmonogramem; -dla Jednostki Wojskowej Nr 2189 Kazuń Nowy, Jednostki Wojskowej Nr 3470 Ostrów Mazowiecka, Jednostki Wojskowej Nr 4539 Białobrzegi, Jednostki Wojskowej Nr 3984 Białobrzegi - średnio 32 godzin miesięcznie (w każdej jednostce), przy czym nie mniej niż jeden raz w tygodniu w wymiarze 4 godzin, w siedzibie Jednostki Wojskowej w dniach i godzinach ustalonych z Dowódcami poszczególnych Jednostek, zgodnie z harmonogramem; -dla Jednostki Wojskowej Nr 3430 Białobrzegi - średnio 48 godzin miesięcznie (w każdej jednostce), przy czym nie mniej niż jeden raz w tygodniu w wymiarze 6 godzin, w siedzibie Jednostki Wojskowej w dniach i godzinach ustalonych z Dowódcą tej jednostki, zgodnie z harmonogramem; -do rozliczenia czasu obsługi w siedzibie Zamawiającego i pozostałych jednostek wojskowych liczona będzie praca tylko jednego radcy prawnego; -czas świadczenia usług w siedzibie Zamawiającego - jednostki wojskowej jest ewidencjonowany. b) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia konsultacji prawnych (porad, pomocy prawnej, opinii prawnych) w zależności od charakteru sprawy i wg potrzeb: -telefonicznie - niezwłocznie, a jeżeli charakter pytania wskazuje na konieczność dokonania analizy przepisów prawa w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, potwierdzonej na żądanie notatką, -za pośrednictwem poczty elektronicznej - w ciągu 2 dni roboczych od chwili wysłania zapytania i telefonicznego zawiadomienia, bądź potwierdzenia odbioru wiadomości, -pisemnie - w terminie 5 dni roboczych od dnia przedłożenia pytania (problemu), -osobiście - w sytuacji i terminie uzgodnionym z osobą zlecającą jednak nie dłużej niż w terminie 5 dni roboczych, w siedzibie Zamawiającego (lub Jednostki Wojskowej), potwierdzonej na żądanie notatką. c) terminy określone w lit. b) nie obowiązują i ulegają skróceniu, jeżeli, z okoliczności sprawy wynika konieczność, niezwłocznego działania -zajęcia stanowiska - przygotowania pisma (np. w razie wpływu odwołania w procesie udzielenia zamówienia publicznego, groźba szkody) albo sprawa opatrzona zostanie terminem (pilne), albo jeżeli z natury sprawy będzie wynikała konieczność załatwienia jej w krótszym terminie. 13.W sprawach skomplikowanych, w miarę możliwości na wniosek Wykonawcy, Zamawiający wyznaczy dłuższy termin niż określony w pkt 11 lit. b). 14.Usługę uznaje się za wykonaną w momencie zakomunikowania osobie zgłaszającej (pytanie prawne, problem prawny) odpowiedzi na zlecenie, np. przekazania opinii prawnej udzielenia wskazówek co do sposobu postępowania itp., w sposób określony postanowieniami umowy. 15.W przypadku korespondencji pocztą elektroniczną za odbiór Strony uznają potwierdzenie wyświetlenia wiadomości o odczytaniu wiadomości z załączoną odpowiedzią na zlecenia na ekranie monitora Zamawiającego. Strony dodatkowo potwierdzają (informują) przesłanie wiadomości telefonicznie. 16.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do reprezentacji Zamawiającego (Jednostki Wojskowej) w określonej sprawie Wykonawca prowadzi sprawy samodzielnie i z należytą starannością, w tym wykonuje czynności stosownie do charakteru sprawy i wymagań określonych przepisami, działając przy tym bez zbędnej zwłoki i mając na uwadze interes obsługiwanej jednostki organizacyjnej. W przypadku możliwości wniesienia odwołania od niekorzystnego dla Zamawiającego rozstrzygnięcia Wykonawca wnosi takie odwołanie lub przedkłada pisemną opinię prawną o braku podstaw do zaskarżenia orzeczenia sądu/organu pierwszej instancji w takim terminie, aby istniała możliwość podjęcia realnych działań w sprawie. 17.Zamawiający (lub Dowódca Jednostki) udziela pisemnego pełnomocnictwa do reprezentacji przed sądami, organami egzekucyjnymi i administracji publicznej, a także innymi właściwymi podmiotami, w konkretnej sprawie. 18.Wykonawca informuje Zamawiającego (dowódcę obsługiwanej jednostki) o terminach procesowych bądź o konieczności wykonania określonych czynności leżących po stronie Zamawiającego (dowódcę jednostki obsługiwanej), z należytym wyprzedzeniem. 19.Wykonawca zobowiązuje się wystawiać oddzielne faktury VAT za okresy miesięczne świadczenia obsługi prawnej, dla każdej obsługiwanej jednostki. 20.W razie realizacji usługi przez niepełny miesiąc, należność będzie rozliczana proporcjonalnie do czasu jej trwania. 21.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy oraz charakteru sprawy, uwzględniająca standardy korporacyjne. 22.Pozostałe wymagania dotyczące realizacji warunków umowy zawarte są w projekcie umowy - zał. nr 9 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 30% zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada znajomość języka angielskiego, w stopniu pozwalającym na zabezpieczenie realizacji umów międzynarodowych (odpowiadającym poziomowi STANAG 6001 na poziomie 2222) - zał. nr 8 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)minimum dwie usługi obsługi prawnej świadczone na rzecz wojskowych jednostek będących dysponentami środków budżetowych minimum III stopnia, wykonywanych w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, których wartość wynosi minimum 100 000,00 zł (sto tysięcy) za każdą usługę oddzielnie, b)wykaże, że wykonał zastępstwo procesowe w co najmniej 5 sprawach sądowych ( sądowo - administracyjnych, przed Krajową Izbą Odwoławczą/Zespołem Arbitrów) zakończonych orzeczeniem korzystnym dla zlecającego - jednostki wojskowej (lub innej jednostki organizacyjnej), w tym co najmniej po jednej sprawie z zakresu: -rozwiązania stosunku pracy, -szkody w mieniu wojskowym i odpowiedzialności majątkowej pracowników-żołnierzy, -postępowania przed sądem administracyjnym (WSA, NSA), -prawa zamówień publicznych, na skutek odwołań Wykonawcy przed Krajową Izbą Odwoławczą (KIO) bądź odwołań od orzeczeń KIO, -postępowania cywilnego - innego niż wyżej wymienione. c)-nie będzie uznane za spełnienie warunku, o którym mowa w lit. a), jeżeli obsługa prawna będzie polegała jedynie na wykonywaniu zastępstwa procesowego (w postępowaniu sądowym, administracyjnym, egzekucyjnym bądź innym), bądź doradztwie na potrzeby tego zastępstwa, d)-za orzeczenie korzystne dla zlecającego (o których mowa w lit. b), uznaje się orzeczenie oddalające powództwo/skargę/ odwołanie przeciwko jednostce zlecającej sprawę albo orzeczenie uwzględniające powództwo/skargę/ odwołanie zlecającej sprawę jednostki organizacyjnej, w całości bądź w większej części niż stronie przeciwnej, a także orzeczenie umarzające postępowanie wywołane powództwem (skargą) odwołaniem skierowanym przeciwko jednostce organizacyjnej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: -dysponuje osobami zdolnymi i umocowanymi do samodzielnego wykonywania czynności z zakresu zamówienia, z podziałem na grupy (grupa nr 1- dotyczy Jednostki Wojskowej wymienionej w Rozdziale III pkt 1 lit. a), grupa nr 2- dotyczy jednostek wojskowych wymienionych w Rozdziale III pkt 1 lit. b) - h)) poszczególnych czynności objętych zakresem zamówienia, tj. posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, wykonującymi zawód radcy prawnego tj. posiadającymi wpis na listę radców prawnych, o której mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2010 r., poz. 65 z późn. zm.) lub adwokata z uprawnieniami adwokata, tj. posiadającymi wpis na listę adwokatów, o której mowa w ustawie z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r., Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.) - nie mniej niż pięcioma osobami, przy czym co najmniej jedna z tych osób winna legitymować się doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 10 lat, a pozostałe doświadczeniem nie krótszym niż 2 lata w zakresie obsługi wojskowych jednostek budżetowych, licząc od daty wpisu na listę radców-adwokatów,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej radców prawnych/ adwokatów z minimalną sumą gwarancyjną ubezpieczenia OC w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczeniową, o równowartości w złotych 50 000 euro, dla siebie i oświadczy (bądź dołączy kopie polisy) że radcy/adwokaci realizujący zamówienie posiadają opłacone polisy od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem zawodu. Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia i przedłożenia polisy ubezpieczeniowej Zamawiającemu na cały okres obowiązywania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy zał. nr 1 Pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie i wiedza - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Projekt umowy stanowi zał. nr 9 do SIWZ w wersji opracowanej przez Zamawiającego, z którym każdy Wykonawca powinien się zapoznać. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy. 2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 2.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a także wynikających ze zmian organizacyjnych w Ministerstwie Obrony Narodowej wynikających z podziału, łącznia, likwidacji lub innej formy przeformowania jednostek wojskowych - w szczególności w sytuacji zmniejszenia ilości jednostek wojskowych pozostających na zaopatrzeniu finansowym Zamawiającego może proporcjonalnie zmniejszyć się wartość umowy. 2.2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych przez Wykonawcę, w przypadku wystąpienia okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego wskazanej w ofercie osobie wykonywanie czynności wynikających z zawartej umowy lub nastąpiła utrata uprawnień do wykonywania takich czynności, czego strony nie mogły przewidzieć przed podpisaniem umowy. W powyższym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować inną, niewymienioną w ofercie osobę zdolną wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia o kwalifikacjach i doświadczeniu wynikających z przedmiotu zamówienia i treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2.3.Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2.4.zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3.Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl, www.26wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze bud. 220 pokój 318A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze bud. 220 pokój 321 - kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.