eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › Usługa w zakresie obsługi prawnej Jednostki Wojskowej 4809 oraz jednostek wojskowych będacych na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 48090w Zegrzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-30

Zegrze: Usługa w zakresie obsługi prawnej Jednostki Wojskowej 4809 oraz jednostek wojskowych będacych na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 48090w Zegrzu
Numer ogłoszenia: 34092 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 514318 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6883888, faks 22 6883868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie obsługi prawnej Jednostki Wojskowej 4809 oraz jednostek wojskowych będacych na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 48090w Zegrzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bieżąca kompleksowa obsługa prawna Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz n/w jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu, tj.: a)Jednostka Wojskowa Nr 4809 - ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze; b)Jednostka Wojskowa Nr 1230 - ul. Okuniewska 1, 05-075 Warszawa; c)Jednostka Wojskowa Nr 2189 - ul. Wojska Polskiego 1, 05-154 Kazuń Nowy; d)Jednostka Wojskowa Nr 3470 - ul. Bociańskiego 1, 07-310 Ostrów Mazowiecka; e)Jednostka Wojskowa Nr 4539 - 05-127 Białobrzegi; f)Jednostka Wojskowa Nr 3984 - 05-127 Białobrzegi; g)Jednostka Wojskowa Nr 3430 - 05-127 Białobrzegi; h)Centrum Wsparcia Mobilnych Systemów Dowodzenia - ul. Dymińska 13, 01-783 Warszawa-Białobrzegi. 2.Miejscem świadczenia usług są wskazane w pkt 1 niniejszego Rozdziału SIWZ jednostki wojskowe zlokalizowane na terenie Zegrza, Białobrzegów, Kazunia Nowego, Warszawy i Ostrowi Mazowieckiej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. zakresu usług obejmuje poniższe czynności: a)opiniowanie i przygotowywanie projektów umów, porozumień, wewnętrznych dokumentów normatywnych, regulaminów, procedur i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Zamawiającego oraz interpretowanie tych opracowań; b)występowanie przed wszystkimi sądami powszechnymi i administracyjnymi i Sądem Najwyższym oraz organami egzekucyjnymi w ramach zastępstwa prawnego i procesowego, sporządzanie apelacji, skarg kasacyjnych i innych pism procesowych; c)występowanie w postępowaniu administracyjnym i sądowo - administracyjnym przed właściwymi organami i przed sądami administracyjnymi, w tym sporządzanie pism procesowych przed organami pierwszej i drugiej instancji oraz sporządzanie skarg kasacyjnych; d)udzielanie opinii prawnych w zakresie obowiązującego prawa, w tym w szczególności w zakresie: obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, uposażeń i wynagrodzeń oraz pozostałych należności finansowych dla żołnierzy i pracowników wojska, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prawa podatkowego, prawa ubezpieczeń społecznych, Prawa budowlanego, zamówień publicznych, prawa gospodarczego, cywilnego, administracyjnego, Kodeksu pracy, budowlanego, telekomunikacyjnego, działalności podmiotów leczniczych i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności; e)pomoc prawna w zakresie praktycznego stosowania prawa telekomunikacyjnego; f)wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniach w sprawach zamówień publicznych przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed sądami - (dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 4809); g)pomoc prawna przy realizacji procedur przetargowych w ramach zamówień publicznych we współpracy z osobami z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego, a w szczególności komórki zamówień publicznych, (np. opiniowanie SIWZ, projektów umów, wyjaśnianie wątpliwości prawnych w procesie przygotowania zamówienia) - (dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 4809); h)wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej; i)opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym, zgodnie z przepisami o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy i pracowników wojska - (dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 4809); j)pomoc prawna osobom prowadzącym postępowania w sprawach szkód w mieniu wojskowych, a także opiniowanie decyzji ws. umorzenia, rozłożenia na raty należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym - (dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 4809); k)opiniowanie protokołów rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych oraz sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawienie propozycji rozstrzygnięć - (dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 4809); l)pomoc prawna nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych; m)informowanie o nowych przepisach prawnych i określenie wpływu na działalność Zamawiającego (jednostek wojskowych); n)pomoc w prowadzeniu szkoleń z zakresu przepisów i procedur przepisów mających zasadniczy wpływ na działalność obsługiwanej jednostki, w tym: z Międzynarodowego Humanitarnego Prawa Konfliktów Zbrojnych (MHPKZ), prawa finansów publicznych, odpowiedzialności majątkowej pracowników i żołnierzy, zamówień publicznych lub inwentaryzacji zgodnie potrzebami; o)innych czynności, wg potrzeb Zamawiającego związanych z obsługą prawną; p)pomoc prawna w zakresie praktycznego stosowania przepisów dotyczących działalności podmiotów leczniczych - dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 4809; q)wykonywanie sprawozdawczości i zestawień w terminach (kwartalnych oraz w związku z zakończeniem umowy) i w zakresie określonym w umowie, a także przedstawianie informacji związanych z realizowana obsługą. 4.Czynności objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie świadczył, wg potrzeb: pocztą elektroniczną, telefonicznie, na piśmie, za pośrednictwem faksu i osobiście w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Jednostka Wojskowa Nr 4809), bądź w siedzibach jednostek będących na zaopatrzeniu Zamawiającego oraz w miejscu wskazanym przez w/w podmioty, jeżeli będzie to uzasadnione charakterem prowadzonej sprawy. 5.Wykonawca podaje wykaz osób które będą realizowały usługi obsługi prawnej odrębnie dla Jednostki Wojskowej Nr 4809 w Zegrzu i dla pozostałych jednostek wojskowych wymienionych w pkt 1 b)-h) niniejszego Rozdziału. Osoby wskazane do obsługi pozostałych jednostek nie mogą realizować obsługi prawnej na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4809, z uwagi na możliwość wystąpienia konfliktu interesów. 6.Wykonawca będzie realizował zamówienie wyłącznie za pośrednictwem osób posiadających uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, przy czym Wykonawca powinien dysponować minimum pięcioosobowym zespołem, z którego co najmniej dwie osoby będą realizowały wyłącznie obsługę Jednostki Wojskowej Nr 4809 (grupa nr 1), a pozostałe osoby obsługę pozostałych jednostek wojskowych wymienionych w pkt 1 b)-h) niniejszego Rozdziału (grupa nr 2). 7.Wykonawca koordynuje prace zespołu prawnego/grup prawnych osobiście albo przez wskazanego z członków zespołu bądź dodatkowo radcę prawnego/adwokata. Koordynator zespołu prawnego współpracuje z koordynatorami obsługi prawnej w poszczególnych jednostkach wojskowych. 8.Koordynator zespołu winien legitymować się ponad 10 letnim, a pozostałe osoby ponad 2 letnim doświadczeniem zawodowym, w zakresie obsługi prawnej wojskowych jednostek budżetowych licząc od daty wpisu na listę radców/adwokatów. 9.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania zamówienia podwykonawcom. 10.Wykonawca realizuje zamówienie zgodnie z wykazem osób, którymi będzie posługiwał się przy realizacji zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania jakiejkolwiek części zamówienia przez osoby nieujęte w powyższym wykazie. Ryzyko działania tych osób ponosi Wykonawca. 11.Wykonawca realizując przedmiot zamówienia musi posiadać znajomość języka angielskiego, w stopniu pozwalającym na zabezpieczenie realizacji umów międzynarodowych (odpowiadającym poziomowi STANAG 6001 na poziomie 2222) - zał. nr 8 do SIWZ. 12.Ogólne zasady wykonywania obsługi prawnej przez Wykonawcę: a) obsługa prawna realizowana będzie w wymiarze: - dla Jednostki Wojskowej Nr 4809 Zegrze - średnio 240 godzin miesięcznie, w tym świadczenie usług prawniczych w siedzibie Zamawiającego we wszystkie dni robocze od godz. od 800 do 1500, (w piątki od 800 do 1300 ); - dla Jednostki Wojskowej Nr 1230 Warszawa i Centrum Wsparcia Mobilnych Systemów Dowodzenia w Warszawie/Białobrzegi - średnio 40 godzin miesięcznie (w każdej jednostce), przy czym nie mniej niż jeden raz w tygodniu w wymiarze 5 godzin, w siedzibie Jednostki Wojskowej w dniach i godzinach ustalonych z Dowódcami poszczególnych Jednostek, zgodnie z harmonogramem; - dla Jednostki Wojskowej Nr 2189 Kazuń Nowy, Jednostki Wojskowej Nr 3470 Ostrów Mazowiecka, Jednostki Wojskowej Nr 4539 Białobrzegi, Jednostki Wojskowej Nr 3984 Białobrzegi - średnio 32 godzin miesięcznie (w każdej jednostce), przy czym nie mniej niż jeden raz w tygodniu w wymiarze 4 godzin, w siedzibie Jednostki Wojskowej w dniach i godzinach ustalonych z Dowódcami poszczególnych Jednostek, zgodnie z harmonogramem; - dla Jednostki Wojskowej Nr 3430 Białobrzegi - średnio 48 godzin miesięcznie (w każdej jednostce), przy czym nie mniej niż jeden raz w tygodniu w wymiarze 6 godzin, w siedzibie Jednostki Wojskowej w dniach i godzinach ustalonych z Dowódcą tej jednostki, zgodnie z harmonogramem; - do rozliczenia czasu obsługi w siedzibie Zamawiającego i pozostałych jednostek wojskowych liczona będzie praca tylko jednego radcy prawnego; - czas świadczenia usług w siedzibie Zamawiającego/jednostki wojskowej jest ewidencjonowany. b) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia konsultacji prawnych (porad, pomocy prawnej, opinii prawnych) w zależności od charakteru sprawy i wg potrzeb: - telefonicznie - niezwłocznie, a jeżeli charakter pytania wskazuje na konieczność dokonania analizy przepisów prawa w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, potwierdzonej na żądanie notatką, - za pośrednictwem poczty elektronicznej - w ciągu 2 dni roboczych od chwili wysłania zapytania i telefonicznego zawiadomienia, bądź potwierdzenia odbioru wiadomości, - pisemnie - w terminie 5 dni roboczych od dnia przedłożenia pytania (problemu), - osobiście - w sytuacji i terminie uzgodnionym z osobą zlecającą jednak nie dłużej niż w terminie 5 dni roboczych, w siedzibie Zamawiającego (lub Jednostki Wojskowej), potwierdzonej na żądanie notatką. c) terminy określone w lit. b) nie obowiązują i ulegają skróceniu, jeżeli, z okoliczności sprawy wynika konieczność, niezwłocznego działania - zajęcia stanowiska - przygotowania pisma (np. w razie wpływu odwołania w procesie udzielenia zamówienia publicznego, groźba szkody) albo sprawa opatrzona zostanie terminem (pilne), albo jeżeli z natury sprawy będzie wynikała konieczność załatwienia jej w krótszym terminie. 13.W sprawach skomplikowanych, w miarę możliwości na wniosek Wykonawcy, Zamawiający wyznaczy dłuższy termin niż określony w pkt 11 lit. b). 14.Usługę uznaje się za wykonaną w momencie zakomunikowania osobie zgłaszającej (pytanie prawne, problem prawny) odpowiedzi na zlecenie, np. przekazania opinii prawnej udzielenia wskazówek co do sposobu postępowania itp., w sposób określony postanowieniami umowy. 15.W przypadku korespondencji pocztą elektroniczną za odbiór Strony uznają potwierdzenie wyświetlenia wiadomości o odczytaniu wiadomości z załączoną odpowiedzią na zlecenia na ekranie monitora Zamawiającego. Strony dodatkowo potwierdzają (informują) przesłanie wiadomości telefonicznie. 16.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do reprezentacji Zamawiającego (Jednostki Wojskowej) w określonej sprawie Wykonawca prowadzi sprawy samodzielnie i z należytą starannością, w tym wykonuje czynności stosownie do charakteru sprawy i wymagań określonych przepisami, działając przy tym bez zbędnej zwłoki i mając na uwadze interes obsługiwanej jednostki organizacyjnej. W przypadku możliwości wniesienia odwołania od niekorzystnego dla Zamawiającego rozstrzygnięcia Wykonawca wnosi takie odwołanie lub przedkłada pisemną opinię prawną o braku podstaw do zaskarżenia orzeczenia sądu/organu pierwszej instancji w takim terminie, aby istniała możliwość podjęcia realnych działań w sprawie. 17.Zamawiający (lub Dowódca Jednostki) udziela pisemnego pełnomocnictwa do reprezentacji przed sądami, organami egzekucyjnymi i administracji publicznej, a także innymi właściwymi podmiotami, w konkretnej sprawie. 18.Wykonawca informuje Zamawiającego (dowódcę obsługiwanej jednostki) o terminach procesowych bądź o konieczności wykonania określonych czynności leżących po stronie Zamawiającego (dowódcę jednostki obsługiwanej), z należytym wyprzedzeniem. 19.Wykonawca zobowiązuje się wystawiać oddzielne faktury VAT za okresy miesięczne świadczenia obsługi prawnej, dla każdej obsługiwanej jednostki. 20.W razie realizacji usługi przez niepełny miesiąc, należność będzie rozliczana proporcjonalnie do czasu jej trwania. 21.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy oraz charakteru sprawy, uwzględniająca standardy korporacyjne. 22.Pozostałe wymagania dotyczące realizacji warunków umowy zawarte są w projekcie umowy - zał. nr 9 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maciej Derejczyk i Partnerzy Kancelaria Prawnicza, ul. Św. Mikołaja 59-60 lok. 19, 50-127 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243662,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 307998,69

  • Oferta z najniższą ceną: 307998,69 / Oferta z najwyższą ceną: 307998,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.