eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-02-18



Ogłoszenie nr 513681-N-2020 z dnia 2020-02-18 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie, krajowy numer identyfikacyjny 30429500000000, ul. ul. Żeromskiego  28 , 29-100  Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 883 828, e-mail zaopatrzenie@zozwloszczowa.pl, faks 413 883 877.
Adres strony internetowej (URL): www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II.
Numer referencyjny: 03/02/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Pakiet Nr 1 - 31 stanowiącym załącznik NR 1 do SIWZ - szczegółowy formularz asortymentowo cenowy.

II.5) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33692800-5
33181520-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-23

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - wymagane jest wykazanie minimum jednej usługi tożsamej z zakresem zamówienia (pakietem/ami do którego/ych zamierza przystąpić wykonawca).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 u.p.z.p. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) odpis musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie X ppkt 2 ust. 1 (W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1. w zakresie pkt. X ppkt 2 ust. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w art 24 ust. 1 ustawy, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - wymagane jest wykazanie minimum jednej usługi tożsamej z zakresem zamówienia (pakietem/ami do którego/ych zamierza przystąpić wykonawca).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ryczałtową netto, wartość podatku VAT, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień wzoru umowy bez zastrzeżeń, b) wyceniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy, (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ), c) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, d) w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) - aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej.Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników; określenie zakresu pełnomocnictwa; podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa/informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności (wraz z informacją, iż członkowie grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty w danym postępowaniu) lub braku przynależności do tej samej grup/y kapitałowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, ze. zm.) i złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe w przedmiotowym postępowaniu. Zgodnie z treścią art. 4 pkt 14 ww. ustawy poprzez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. Wykonawca wraz ze złożonym oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej i złożeniu odrębnych ofert lub ofert częściowych może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Kryterium cena60,00
Kryterium termin realizacji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen sprzętu będącego jej przedmiotem. Jeśli na skutek działania organów władzy ulegną zmniejszeniu ceny urzędowe sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku objętych niniejszą Umową, Strony zobowiązują się zmodyfikować niezwłocznie treść Umowy w taki sposób, aby maksymalna cena urzędowa odpowiadała kwotowo cenie umownej sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku. O zmianie cen urzędowych Wykonawca jest obowiązany powiadomić niezwłocznie Zamawiającego. Postanowienia § 11 ust. 2 Umowy stosuje się odpowiednio, przy czym stosowna zmiana Umowy wejdzie w życie z mocą obowiązującą od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego ceny urzędowe sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umownej wymagają do swej ważności formy pisemnej (aneks). Strony zgodnie ustalają, że w przypadku: zmiany statusu prawnego Zamawiającego, ograniczenia lub utraty istotnej części kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia, istotnego ograniczenia zakresu i ilości świadczonych usług zdrowotnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, rozwiązanie zawartej Umowy może nastąpić w każdym czasie za porozumieniem Stron lub w drodze miesięcznego jej wypowiedzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wysokochłonne papierowe wkładki absorbcyjne: - gramatura >=80g/m2 -absorbcja wody nie mniejsza niż 120 g/m2 - możliwość stosowania w sterylizacji parowej - zawartość chlorków nie większa niż 0,04% - zawartość siarczanów nie większa niż 0,07% - grubość co najmniej 270um. Superchłonny arkusz papierowy absorbcyjny: - gramatura nie mniejsza niż 140g/m2 - możliwość stosowania w sterylizacji parowej - grubość arkusza 400um - absorbcja wody powyżej 240g/m2 - zawartość chlorków poniżej 0,05% - zawartość siarczanów poniżej 0,25% Etykiety podwójnieprzylepne do opisu do znakowania dużych zestawów: - umieszczone na rolce - możliwość stosowania sterylizacji parowej -posiadające wskaźnik procesu sterylizacji
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej czesci zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do operacji stawu biodrowego w składzie - serweta chirurgiczna górna z taśmą samoprzylepną o wymiarach 300x175 cm ( + 10 / - 5 cm ), wzmocniona w strefie krytycznej (dodatkowa warstwa chłonna, łącznie min. 4 warstwy - w tym warstwa chłonn9a od strony pacjenta umożiwiająca właściwą cyrkulację powietrza, łączna gramatura w strefie krytycznej min. 110 g/m2, ) i wyposażona w organizatory przewodów - serweta chirurgiczna dolna o wymiarach 200x260 ( + 10 cm / - 5 cm ) cm z wycięciem "U" o wymiarach 7-8 cmx102 -110cm , wzmocniona (dodatkowa warstwa chłonna) w strefie krytycznej ( minimum 4 warstwy, w tym warstwa chłonna od strony pacjenta umożliwiająca właściwą cyrkulację powietrza, łączna gramatura w strefie krytycznej min. 100 g/m2, odporność na przenikanie cieczy min. 800 cm H2O) - serweta chirurgiczna 75 x 90 cm ( +/- 5 cm ) - serweta na stolik 150 x 190 cm ( +/- 5 cm ) - osłona na kończynę 32-35 cm x 120 cm ( długość +5 / - 10 cm) - taśmy samoprzylepne 9 x 49 ( + / - 2 cm ) - 2 szt. - ręczniki chłonne - 4 szt. - wzmocniona osłona na stolik Mayo 79 x 145 cm ( + / - 5 cm ), warstwa chłonna min. 65 x 80 cm wykonana z laminatu dwuwarstwowego o gramaturze min. 75 g/m2, grubość worka foliowego min. 80 mikronów - wzmocniona serweta na stolik - (owinięcie zestawu) 150 x 190 cm ( +/- 10 cm ) Zestaw musi spełniać wymagania wysokie wg normy PN EN 13795 Zestaw do zabiegów ginekologicznych dolnych w składzie : serweta chirurgiczna o wymiarach 240/150 x 150 cm zintegrowana z nogawicami, posiadająca samoprzylepny otwór na krocze o wymiarach 10 x 15 cm, serweta wykonana z laminatu min. Dwuwarstwowego o gramaturze min. 60 g/m2, taśma samoprzylepna 9 x 49 cm, ręczniki chłonne 2 szt., kieszeń dwukomorowa samoprzylepna, wyposażona w sztywnik, wymiary kieszeni 2 x 15 x 40 cm, osłona na stolik Mayo 79 x 145 cm, torba trójkątna ze sztywnikiem, samoprzylepna do przechwytywania płynów, z zaworkiem, rozmiary torby 60 x 60 cm . Całość owinięta w serwetę służącą jako przykrycie stolika instrumentariuszki, wymiar owinięcia 150 x 200 cm Zestaw do artroskopii kolana w składzie: - serweta chirurgiczna do zabiegu w okolicach stawu kolanowego o wymiarach 230x320 cm, posiadający samouszczelniający otwór z neoprenu o średnicy 7 cm, z możliwością zamocowania drenów. Serweta jest wyposażona w torbę do przechwytywania płynów z możliwością podłączenia drenu - 1 szt. -serweta dodatkowa na stolik w rozmiarze 150 x 190 cm - 1 szt. -osłona na kończynę 22 x 75 cm - 1 szt. -taśmy samoprzylepne - min. 2 szt. -ręczniki chłonne - min. 4 szt. -osłona na stolik MAYO 79x145cm, warstwa chłonna 65x85cm - 1 szt. -osłona na stolik - (owinięcie zestawu) 150 x 190 cm Tolerancja rozmiarów serwet głównych + /-10 cm, tolerancja rozmiaru otworu + 1 cm, tolerancja rozmiarów pozostałych elementów + 3 /- 5 cm Zestaw musi spełniac wymagania wysokie wg normy PN EN 13795 1-3 przy czym wytrzymałość na wypychanie/rozrywanie w strefie krytycznej na poziomie min. 65 kPa Materiał podstawowy serwety głównej składający się min. z 2 warstw ( folia PE oraz warstwa chłonna ) o łącznej gramaturze min. 60 g/m2. Zestaw serwet uniwersalnych w składzie: - 1 szt serweta 175x175cm, wyposażona w taśmę lepną, wzmocniona w strefie krytycznej wysokochłonną warstwą o gramaturze min. 50 g/m2 - 1 szt. serweta 240x150cm, wyposażona w tasmęlepną, wzmocniona w strefie krytycznej wysokochłonną warstwą o gramaturze min. 50 g/m2 - 1 szt. serwety stanowiącej owinięcie zestawu 150x190 cm, warstwa chłonna w rozmiarze 75x190 cm - 1 szt. taśmy lepnej 9x49cm - 1 szt. osłony na stolik 79x145cm, warstwa chłonna 65x85cm - 4 szt. celulozowych ręczników chłonnych 18x25cm - 2 szt. serwety 90x75cm z taśmą lepną, wzmocniona w strefie krytycznej wysokochłonną warstwą, o gramaturze min. 50 g/m2 Zestaw musi spełniać wymagania wysokie wg normy PN EN 13795 1-3, przy czym nieprzemakalność serwet podstawowych w strefie krytycznej na poziomie min. 870 cm H2O przy jednoczesnej wytrzymałości na wypychanie/rozrywanie w strefie krytycznej na poziomie min. 165 kPa Materiał podstawowy obłożenia składający się z min. 4 warstw: warstwy chłonnej o gramaturze min. 23 g/m2, folii PE 40-45 mikronów, oraz warstwy papierowej min. 20 g/m2 Dopuszcza się tolerancję rozmiarów+ 5% Fartuchy chirurgiczne rozmiar do wyboru, sterylne wykonane z miękkiej włókniny celulozowo poliestrowej -bawełnopodobnej, o gramaturze 68 - 70 g/m2, , rękawy fartucha zakończone poliestrowym mankietem, Fartuch musi spełniać wymagania standardowe wg normy PN EN 13795 1-3 Fartuchy chirurgiczne rozmiar do wyboru , sterylne wykonane z miękkiej włókniny celulozowo poliestrowej -bawełnopodobnej, o gramaturze 68 - 70 g/m2, fartuchy posiadają nieprzemakalne wstawki z przodu fartucha i w rękawach - wzmocnienia od strony wewnętrznej, rękawy fartucha zakończone poliestrowym mankietem, Fartuch musi spełniać wymagania wysokie wg normy PN EN 13795 1-3 przy jednoczesnym poziomie nieprzemakalności w strefie krytycznej min. 300 cm H2O Serweta chirurgiczna, sterylna, wykonana z laminatu trójwarstwowego, z taśmą samoprzylepną wzdłuż dłuższego boku, rozmiar serwety 90 x 75 cm ( + 5 cm ) , serweta spełnia wymagania wysokie wg normy Pn EN 13795 przy jednoczesnej nieprzemakalności min. 890 cm H2O Serweta chirurgiczna, sterylna, wykonana z laminatu trójwarstwowego, rozmiar serwety 150 x 175 cm ( + 10 cm ) serweta spełnia wymagania wysokie wg normy Pn EN 13795 przy jednoczesnej nieprzemakalności min. 890 cm H2O Osłona foliowa na przewody TUBUS, wykonana z mocnej przeźroczystej folii, rozmiar 17 x 250 cm Sterylny pokrowiec na ramię C wykonany z przeźroczystej folii PE, zakończony elastyczna gumką, w zestawie znajduje się dodatkowa gumka mocująca, rozmiar pokrowca 100 x 220 cm ( + 10 cm ) Taśma chirurgiczna, samoprzylepna, rozmiar 9 x 49 cm ( +/- 1 cm ), pakowana pojedynczo Sterylna osłona na stolik Mayo w rozmiarze 79 x 145 cm ( +/- 5 cm )wykonana z grubej folii PE min. 75 mikronów, warstwa wysokochłonna 65 x 85 cm wykonana z laminatu o gramaturze min. 70 g/m2, osłona na stolik Mayo musi spełniać wymagania wysokie wg normy PN EN 13795 Osłona na kończynę w rozmiarze 37 x 105 cm ( + 2 cm ), wykonana z laminatu wysokochłonnego o gramaturze min. 60 g/m2, pakowana z dwoma taśmami samoprzylepnymi o wymiarach 9 x 49 cm ( +/- 1 cm ) Samoogrzewający koc zapobiegający utracie ciepła przez pacjenta w czasie okresu przed i pooperacyjnego. Do użycia pod nadzorem pracownika opieki medycznej. Maska chirurgiczna wiązana na troki jednorazowa, tójwarstwowa, odporna na przesiąkanie, hypoalergiczna. Pakowana w kartonik w formie podajnika. Spełniajaca wymogi normy PN EN 14683II Wymogi graniczne dotyczące oferowanych wyrobów: 1. Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania postawione w opisie przedmiotu zamówienia. Podane składy zestawów są składami minimalnymi, dopuszcza się dodatkowe elementy zestawów ponad te wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - pod warunkiem, iż nie są one na stałe zintegrowane z serwetami głównymi. 2. Oferowane wyroby medyczne powinny zostać dopuszczone do obrotu zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( Dz.U.10.107.679 ), w przypadku podmiotów wprowadzających na teren Rzeczypospolitej Polskiej wyroby medyczne przeznaczone do używania na tym terytorium wymaga się dokumentu powiadomienia Prezesa Urzędu o tym fakcie (zgodnie z art. 58 ust. 3 ) ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2012r. ( Dz.U.10.107.679) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawców na etapie oceny ofert do przedstawienia powyższych dokumentów 3.W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganiami SIWZ oraz wymogami normy PN EN 13795 1-3 do oferty należy dołączyć: Dokumentację techniczną ( np. kart technicznych wyrobu) zawierającą wyniki badań producenta gotowych sterylnych wyrobów, zgodnie z wymogami normy PN-EN 13795. Dokumenty winny zawierać informacje wymagane zapisami rozdziału nr 5.2 oraz 7 Normy, tj. powinny posiadać identyfikację zastosowanych metod oraz wyniki badań w rozróżnieniu na strefę krytyczną i mniej krytyczną wyrobu, wyszczególnione w rozdz.4 ( Tablice nr 1- dot. fartuchów chirurgicznych, Tablica nr 2 - dot. obłożeń chirurgicznych, tablica nr 3 dot. ubrań chirurgicznych) 4. Oferowane wyroby poprzez swoją konstrukcję muszą zabezpieczać aseptykę sali operacyjnej, pacjenta i personelu medycznego 5. Na opakowaniach sterylnych wyrobów wymagana jest etykieta z dwoma naklejkami , które służą do wklejenia do dokumentacji pacjenta . Naklejki muszą zawierać: datę ważności, numer serii, nazwę producenta. Uwaga: Na prośbę zamawiającego do poz.1,2,3,4,5 dostarczenie próbek oferowanych produktów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 25211000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia 60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wywoływacz do wywoływarki automatycznej zębowej Utrwalacz do wywoływarki automatycznej zębów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Majtki jednorazowe z cienką gumką w pasie oraz wokół ud, w oplocie - ciemnogranatowe - nieprześwitujące - wykonane z polipropylenu o gramaturze 40 g/m2 - wysokość majtek na linii biodra min 10 cm - obwód w pachwinie udowej 39 cm +/- 1 cm. Koszula operacyjna jednorazowego użytku -zakładana przez głowę - rozcięcie z przodu - kolor niebieski - wykonana z delikatnej, nieprzeźroczystej włókniny typu SMS - gramatura minimum 35g/m2 - wycięcie pod szyją typu V - pakowane po 10 szt. Koszula operacyjna jednorazowego użytku -wiązana z tyłu -krótki rękaw - kolor niebieski - nieprześwitująca, niepylaca - wykonana z włókniny typu SMS - gramatura minimum 35g/m2 - wiązana na troki w pasie i przy szyi, z tyłu pacjenta -wygodna przy pacjencie np. leżącym lub przy znieczuleniu dolędźwiowym - pakowane po 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pułapka wodna Waterlock 2 zabezpieczająca wielofunkcyjne monitory gazowe w aparatach do znieczulenia współpracująca z aparatami do znieczulenia firmy Dragër. Adapter do pułapki wodnej Waterlock 2 współpracujący z aparatami do znieczulenia firmy Dragër. Jednorazowe linie próbkujące do pomiaru gazów współpracujące z aparatami do znieczulenia firmy Dragër- op 10 szt. Zastawka wydechowa jednorazowego użytku współpracująca z respiratorami firmy Dragër ; EVITA XL- op 10 szt. Zastawka wydechowa wielokrotnego użytku współpracujące z respiratorami firmy Dragër: SAVINA Zastawka wydechowa wielokrotnego użytku współpracująca z respiratorami firmy Dragër:; Evita XL Zastawka wydechowa wielokrotnego użytku współpracująca z respiratorem SAVINA 300 Jednorazowa zastawka wydechowa do respiratorów SAVINA firmy Dragër. CZUJNIK et CO2 CAPNOSTAT III ZESTAW ( KABEL , ADAPTER, CZUJNIK) KOMPATYBILNY Z KARDIOMONITORAMI FIRMY DRAGER, WIELORAZOWEGO UŻYTKU MASKA PEŁNOTWARZOWA DO WENTYLACJI NIEINWAZYJNEJ NIV NOVOSTAR TS SE KOMPATYBILNA Z RESPIRATOREM EVITA XL FIRMY DRAGER
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 25211000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZASTAWKA HEIMLICHA- SPECJALNA ZASTAWKA PRZECIWZWROTNA ( JEDNOKIERUNKOWA) ZAPOBIEGAJĄCA POWROTOWI ODESSANEGO PŁYNU DO PACJENTA, ZAKOŃCZONA OBUSTRONNIE ŁACZNIKIEM SCHODKOWYM , WOREK O POJEMNOŚCI 2000 ML. Z ODPOWIETRZNIKIEM I ZAWOREM SPUSTOWYM , DREN POMIĘDZY WORKIEM A ZASTAWKĄ O DŁUGOŚCI-50 CM.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik na zużyte igły w kolorze czerwonym. Pojemnik na zużyty ostry sprzęt (druty kirschnera, gwoździe), średnica pojemnika 15-20 cm, wysokość min 30 cm max 50 cm kolor czerwony.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 25222200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Pakiet nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gąbki do czyszczenia końcówek do koagulacji sterylne, przylepne, z nitką rtg. Taśma typu rzep, sterylne do mocowania drenów na powierzchni obłożeń , szerokość min 2 cm, długość min 20 cm, samoprzylepna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 25211000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Pakiet nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uchwyt elektrody czynnej wielorazowy ze sznurem : - kompatybilny z diatermią Valleylab - ergonomiczna rączka z dwoma przyciskami tj. cięcie i koagulacja - uchwyt dla elektrod o średnicy 2.4 mm - długość sznura min 4.5 m - nadający się do sterylizacji w temp. 1340C. Jednorazowa elektroda bierna do diatermii: - dwudzielna - przystosowana do systemu REM - pokryta hydrożelem o grubości 1.1 mm - kształt prostokątny o wymiarach 18 x 11.5 mm - szerokość podłączenia 4 x 2,5 cm - etykiety do wklejenia do dokumentacji pacjenta Kabel do elektrody biernej : - kompatybilny z generatorem Valleylab - długość mi n 4,5 m. Kabel monopolarny do instrumentów laparoskopowych do cięcia i koagulacji kompatybilne z generatorem Valleylab - wielorazowy - przystosowany do sterylizacji w temperaturze 134oC - długość sznura min 4 m - wtyk do narzędzia żeńskich śred. 4 mm Elektroda nożowa o długości roboczej 19mm i wtykiem 2,4 mm ze stali nierdzewnej sterylna, jednorazowa. Elektroda nożowa przedłużona powlekana silikonem 15.2 cm z wtykiem 2,4mm, sterylna , jednorazowa. Elektroda kulka o średnicy 3mm i długości 1 cm z wtykiem 2,4 mm, sterylna, jednorazowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141600-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Pakiet nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celatlenowa - Draeger Julian, Primus
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141642-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Pakiet nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ciśnieniomierz zegarowy ze słuchawkami dobrze widoczna skala pomiarowa, może być laserowo grawerowana, duża trwałość aparatu,dokładność pomiaru,odporność na wstrząsy,gwarancja kalibracji,płynnie regulowany zawór spustowy. Ciśnieniomierz elektroniczny automatyczny, naramienny.Pomiar metodą oscylometryczną, zakres pomiarowy 0 - 299 mm/hg Ta do 180 uderzeń/ min, duży graficzny wyświetlacz LCD,możliwość stosowania przy arytmii i nadciśnieniu tętniczym, prosty w obsłudze (jeden przycisk), energooszczędny,dokładność pomiaru nie mniejsza niż 3mm/hg, tętno +/- 5%mankiet dla ramion o obwodzie od 22 - 42 cm. Termometr elektroniczny do pomiaru temperatury ciała pacjentów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33124100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Pakiet nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczotki do chirurgicznego mycia rąk , wielorazowe, nadające się do sterylizacji. Podajnik/ kaseta do szczotek z poz 1., metalowy, mieszczący 10 szczotek, nadający się do sterylizacji wysokość 38 szerokość 11,5 głębokość 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Pakiet nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do czasowej stymulacji serca do kardiostymulatora MIP-800: a. elektroda do czasowej stymulacji serca nr 6F b. elektroda do czasowej stymulacji serca nr 5F d. introduktor nr 5F e. introduktor nr 6F
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31711140-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Pakiet nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Narzędzie wielokrotnego użytku do usuwania kleszczy, nadające się do sterylizacji w autoklawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Pakiet nr 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOTETNICZY CEWNIK WPROWADZANY METODĄ SELDINGERA KONTRASTUJĄCY W RTG POLIETYLENOWY CEWNIK ZE SKRZYDEŁKAMI DO MOCOWANIA , DO NAKŁUWANIA TETNICY UDOWEJ , BARKOWEJ, PROMIENIOWEJ . MA ANTYZŁAMANIOWY KOŁNIERZ I SKRZYDEŁKA. KOD PRODUKTU 115.12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Pakiet nr 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uszczelki do autoklawu SMS typ AS669 1 op=2 uszczelki. Smar Molykote do mocowania uszczelek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Pakiet nr 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uchwyt do lamp operacyjnych kompatybilny z lampami Berchtold CHROMOPHARE E 800, wielorazowy, nadający się do sterylizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Pakiet nr 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Worki foliowe na rękę. Worki foliowe na nogę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Pakiet nr 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik z tworzywa - kuweta do wózka zabiegowego WZ - 01. Pokrywa z tworzywa - do wózka zabiegowego WZ - 01. Zapinka z tworzywa - taca do wózka zabiegowego WZ - 01. Pokrywa do wózka do brudnej bielizny (krzyżak) WBB-01.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: Pakiet nr 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kosz pedałowy z tworzywa sztucznego o poj. 25 litrów. Kosz pedałowy z tworzywa sztucznego o poj. 15 - 20 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21Nazwa: Pakiet nr 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wózek wykonany ze stali nierdzewnej na worki foliowe o pojemności 60 litrów, pojedyncze: - pokrywa podnoszona nożnie, - wyposażony w obręcz na worek, na obręczy - klipsy tworzywowe przytrzymujące worek, - podstawa z kółkami , dwa kółka z blokadą, -wymiary;L-380,S-440, H-710.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22Nazwa: Pakiet nr 22
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termometr lodówkowy , łatwy odczyt danych, stopniowanie 1*C, zakres temperatur od -40 do +40*C. Termometr lodówkowy wzorcowany. Funkcja min/max, sonda na przewodzie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23Nazwa: Pakiet nr 23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektrody silikonowo-węglowe. Elektrody do jonoforezy (końcówka męska-4). Linka do ćwiczeń samowspomaganych dł 225cm. Linka z bloczkiem do ćwiczeń z obciążeniem dl. 350 cm. Linka do podwieszeń dl. 160 cm. Podwieszka pod głowę 15 x 54 cm. Podwieszka ramienna 10x 42 cm. Podwieszka pod miednicę 21 x 73 cm. Taśmy elastyczne do ćwiczeń oporowych (czerwona, niebieska, zielona) dł 2,5 m. Podwieszka ramion , ud (RO-07)0,57 x 0,15. Podwieszka dwustawowa (RO-12) 0,83 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24Nazwa: Pakiet nr 24
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektrody EKG pediatryczne bez przewodów ( 2 x 50 szt. ). Elektrody EKG pediatryczne z przewodami ( 1 x 50 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31711140-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25Nazwa: Pakiet nr 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektroda do czasowej stymulacji serca do defibliratora responder
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31711140-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26Nazwa: Pakiet nr 26
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw przelewowy sterylnyjednorazowego użytku do mieszania płynów,dwustronny kolec(igła transferowa)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33171000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27Nazwa: Pakiet nr 27
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do inhalacji dla dorosłych (pojemnik 6-10 ml do wpięcia w obwód oddechowy,łącznik z końcówkami 22F-22M/15F,bezzwrotna zastawka, niezagniatający się dren ze standardowym i uniwersalnym złączem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28Nazwa: Pakiet nr 28
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Worek spustowy 9-10 litrowy na ultrafiltrat kompatybilny z zestawem do zabiegów ciągłych,nerkozastępczych( aparat PRISMAFLEX z donym odpływem. Łącznik YSP-127 jednorazowego użytku kompatybilny z zestawem do zabiegów terapii nerkozastępczych do aparatu PRISMAFLEX.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29Nazwa: Pakiet nr 29
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termometr elektroniczny bezdotykowy x 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30Nazwa: Pakiet nr 30
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czujnik ProAQT do pomiaru ciągłego rzutu serca z analizy konturu fali tętna. Przetwornik do krwawego pomiaru ciśnienia tetniczego krwi kompatybilny z kardiomonitorem Infinity Dela.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31Nazwa: Pakiet nr 31
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Membrana do masażu wibracyjnego "grzybek"
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena danej części zamówienia60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.