eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łabunie › Przeprowadzenie zajęc ICI- robotyka oraz wykonanie i wdrożenie platformu e-learningowej z kontentem w ramach projektu konkursowego Klucz do przyszłości - program rozwoju szkół podstawowych w gminie Łabunie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Łabunie: Przeprowadzenie zajęc ICI- robotyka oraz wykonanie i wdrożenie platformu e-learningowej z kontentem w ramach projektu konkursowego Klucz do przyszłości - program rozwoju szkół podstawowych w gminie Łabunie
Numer ogłoszenia: 513288 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 458200 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabunie, ul. Zamojska 50, 22-437 Łabunie, woj. lubelskie, tel. 084 6113019, faks 084 6113026.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęc ICI- robotyka oraz wykonanie i wdrożenie platformu e-learningowej z kontentem w ramach projektu konkursowego Klucz do przyszłości - program rozwoju szkół podstawowych w gminie Łabunie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć z ICT- robotyka oraz wykonanie i wdrożenia platformy e-learningowej z kontentem w ramach projektu konkursowego Klucz do przyszłości - program rozwoju szkół podstawowych w gminie Łabunie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych z podziałem na części. Część I - Zajęcia ICT- robotyka Przeprowadzenie zajęć polegających na nauce budowania i programowania robotów z klocków LEGO, z wykorzystaniem konstruktorskich zestawów LEGO dla ośmiu ośmioosobowych grup po 40 godzin/grupę. Zajęcia będą odbywać się w 8 (ośmiu) ośmioosobowych grupach, w tym w Szkole Podstawowej w Łabuniach w 5 grupach rozwijających uzdolnienia i w Szkole Podstawowej w Łabuńkach Pierwszych w 3 grupach rozwijających uzdolnienia w wymiarze po 40 godzin szkoleniowych na każdą grupę, w łącznej liczbie 320 godzin. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. Termin przeprowadzenia poszczególnych zajęć: od podpisania umowy - 30 czerwca 2013 r. Część II - Utworzenie i wdrożenie platformy e-learningowej z kontentem Utworzenie i wdrożenie platformy e-learningowej z kontentem z języka angielskiego, matematyki i informatyki dla szkoły podstawowej. Zakres zamówienia obejmuje utworzenie platformy: a. dla minimum 400 uczniów b. składającej się z minimum 200 Interaktywnych ćwiczeń, każde po minimum 8 przykładów lub ekranów (łącznie minimum 1600 interaktywnych przykładów) c. zawierającej interaktywne ćwiczenia z języka angielskiego, matematyki oraz informatyki. d. zawierającej możliwość dodawania aplikacji z różnych przedmiotów e. umożliwiającej komunikację nauczyciela z uczniami f. dającej możliwość nauczycielowi wglądu w profil ucznia, weryfikacji jego aktywności, stopnia wykonania zadań e-learningowych, ilości czasu poświęconego na wykonanie zadań oraz poprawności wykonanych zadań g. umożliwiającej utworzenie odrębnego profilu dla rodziców h. kompatybilnej z dziennikiem elektronicznym Z chwilą odbioru platformy wraz z kontentem Zamawiający staje się jedynym właścicielem i dysponentem sporządzonych materiałów szkoleniowych. Wykonawca nie może posługiwać się opracowaną dokumentacją w kontaktach z osobami trzecimi, a w szczególności podmiotami konkurencyjnymi w stosunku do Zamawiającego 2. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy (Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia), a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość szkolenia, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, b) Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, c) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy oraz niezwłocznie informowanie Zamawiającego w formie pisemnej o problemach w realizacji przedmiotu zamówienia, d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, e) Wykonawca jest zobowiązany do poddania się prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia dokonywanej przez Zamawiającego lub inne uprawnione do tego instytucje w tym wglądu do wszelkiej dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizowanym projektem, f) Przechowywania wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia co najmniej do dnia 31grudnia 2020 r. 3. Warunki szczegółowe: dotyczy części I ICT - robotyka Do Wykonawcy zadania będzie należało: Przeprowadzenie zajęć polegających na nauce budowania i programowania robotów z klocków LEGO, z wykorzystaniem konstruktorskich zestawów LEGO dla ośmiu ośmioosobowych grup po 40 godzin/grupę. Zapewnienie odpowiedniej liczby nauczycieli do realizacji przedmiotu zamówienia. Przeprowadzenie testów w celu określenia poziomu zaawansowania uczestników zajęć. Zapewnienie licencjonowanego oprogramowania, komputerów oraz zestawów konstruktorskich LEGO niezbędnych do prowadzenia zajęć metodą warsztatową. Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy szkoleniowej. Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę harmonogramem. Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenia i dostarczenia ich każdemu uczestnikowi. Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego oraz dostarczenie ich do Zlecającego w terminach umożliwiających przygotowanie dokumentów wymaganych przez Instytucję Pośredniczącą. Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej w szczególności: dzienników zajęć, konspektów i ewidencji obecności uczestników. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zamawiającego w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. Termin przeprowadzenia poszczególnych zajęć: od podpisania umowy - 30 czerwca 2013 r. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy cywilnoprawnej stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ. Zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez koordynatora projektu i specjalistę ds. zajęć. Dotyczy części II - platforma e-learningowa Budowa platformy: a) Podstawowe założenia: Każda ze szkół, powinna móc wykorzystywać platformę jako narzędzie wspierające realizację zajęć dodatkowych prowadzonych w danej szkole. W tym celu platforma powinna umożliwiać publikację treści opisowych oraz tzw. zadań edukacyjnych (testów-jedno i wielokrotnego wyboru, krzyżówek, testów wyboru słów kluczowych etc). Zadania edukacyjne powinny umożliwiać uczniom samodzielną weryfikację nabytych umiejętności i wiedzy przekazywanej podczas zajęć dodatkowych oraz publikowanych na platformie w treściach edukacyjnych, czyli powinny umożliwiać sprawdzenie poprawności: udzielanych odpowiedzi lub opisanego przez ucznia rozwiązania, po zakończeniu realizacja zadania. Treści i zadania edukacyjne powinny być przypisane do odpowiednich przedmiotów(język angielski, matematyka, informatyka) b) Główne kategorie użytkowników: Administrator/redaktor (pracownik/pracownicy biura projektu) - podstawowy zakres działań: zarządza prawami dostępu do platformy, definiuje grupy użytkowników, wprowadza treści - w tym wprowadza zadania edukacyjne, wybierając z panelu administracyjnego odpowiedni rodzaj zadania edukacyjnego (test, krzyżówka, quiz, zadanie z treścią etc), określa miejsce (strony) publikacji konkretnego zadania lub treści, publikuje pytania konkursowe i określa dla kogo są one dedykowane (np. międzyszkolny konkurs albo konkurs w ramach jednej szkoły lub jednego przedmiotu), definiuje raporty np. tzw. raport dla rodzica ucznia, albo raport dla nauczyciela; Uczeń - podstawowy zakres działań: ma dostępem do treści zarówno tych publikowanych dla wszystkich jak i poprzez dostęp do indywidualnej strefy ucznia, do tych treści, które są dedykowane konkretnie dla niego. W indywidualnej strefie uczeń ma publikowane: dane statystyczne informujące go o jego aktywności na platformie (czas, zaawansowanie procentowe realizowanych zadań edukacyjnych), informacje o nowych zadaniach edukacyjnych z poszczególnych przedmiotów. Uczeń powinien móc zapoznawać się z publikowanymi treściami czytając lub rozwiązując zadania edukacyjne i sprawdzając poprawności zrealizowanych zadań (automatyczne sprawdzanie). Uczeń powinien móc poprzez platformę zadawać pytania do nauczyciela odpowiedzialnego na platformie za dany przedmiot w danej szkole. Nauczyciel - podstawowy zakres działań: poprzez swoją prywatną sferę, ma dostęp do wszystkich zadań edukacyjnych przypisanych do poszczególnych uczniów z przedmiotu lub przedmiotów. Ma możliwość komunikowania się z uczniami poprzez platformę odpowiadając na ich pytania lub przesyłając informacje. Może śledzić statystykę aktywności poszczególnych uczniów w zakresie przedmiotu. Rodzic - podstawowy zakres działań: poprzez swoją prywatna sferę ma dostęp do indywidualnej sfery swojego dziecka/dzieci. Nie ma możliwości edycji lub komunikacji poprzez platformę ale może zobaczyć i wdrukować raport zawierający statystykę aktywności swojego dziecka i stopień realizacji zadań edukacyjnych ze wszystkich przedmiotów do których jest przypisane jego dziecko/dzieci. c) Wygląd platformy: grafika platformy powinna być zaprojektowana w taki sposób aby była czytelna, pomagała w intuicyjnej nawigacji po platformie i aby była łatwa w jej administracji przez panel administracyjny. Platforma powinna zapewnić prawidłowe wyświetlanie treści oraz obsługę funkcji platformy dla użytkowników popularnych przeglądarek internetowych, bez względu na system operacyjny, na którym zostały one uruchomione. d) Inne wymagania dotyczące platformy: możliwość sporządzania i wydruku raportów, statystyk z pracy i korzystania (liczba wejść, czas spędzony przez poszczególnych użytkowników) z platformy. Możliwość odtwarzania plików audio i video z widocznym panelem sterującym. Do wykonawcy zadania będzie należało: Wykonanie i wdrożenie platformy e-learningowej dla min. 400 uczniów w tym przekazanie platformy e-learningowej (tj. bazy danych, kodów źródłowych, grafiki, plików konfiguracyjnych oraz innych elementów niezbędnych do odtworzenia systemu na innych serwerach) na nośniku CD/DVD wraz z dokumentacją techniczną oraz instrukcją instalacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.42.00.00 - Usługi e-learning .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środlów Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I- Zajęcia ICT-robotyka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • iEdu Krzysztof Budzyła, ul. ks. Jerzego Popiełuszki8/29, 22-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44227,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78880,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Częśc II - Utworzenie i wdrożenie platformy e-learingowej z kontentem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO-FORUM Marek Gudków, ul. Graniczna 4/7,8, 20-010 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34146,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 494546,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.