eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › USŁUGI NA PRACE KONSERWACYJNE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE DZIAŁALNOŚCI INSPEKTORATU REJONOWEGO W NOWYM SĄCZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Nowy Sącz: USŁUGI NA PRACE KONSERWACYJNE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE DZIAŁALNOŚCI INSPEKTORATU REJONOWEGO W NOWYM SĄCZU
Numer ogłoszenia: 51137 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Nowym Sączu , ul. Głowackiego 34a, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4144551, faks 18 4144550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI NA PRACE KONSERWACYJNE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE DZIAŁALNOŚCI INSPEKTORATU REJONOWEGO W NOWYM SĄCZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług związanych z wykonaniem prac konserwacyjnych na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia: Oferta częściowa Nr 1 1. Konserwacja potoku Dąbrówka w km 1+350 oraz 2+560 - 2+770 w m. Nowy Sącz Zakres prac obejmuje: - wykoszenie i wygrabienie skarp z wywozem - udrożnienie koryta (ręczne) z wywozem urobku - ścięcie powalonego drzewa - karczowanie pni koparką - wywożenie dłużyc i karpiny - zasypanie i uporządkowanie wyrwy po karczowaniu - plantowanie - obrabianie skarpy na czysto - humusowanie skarp i obsianie Oferta częściowa Nr 2 Konserwacja obwałowanie rzeki Dunajec na terenie m. Nowy Sącz, gminy Chełmiec, Podegrodzie Zakres prac obejmuje: - mechaniczne koszenie korpusu wału z rozdrobnieniem pokosu - ręczne koszenie - część wału cofkowego p. Dąbrówka z wygrabieniem i utylizacją Oferta częściowa Nr 3 1. Konserwacja obwałowanie rzeki Poprad w km wału 1+891,5- 1+918,5 w Muszynie Zakres prac obejmuje: - koszenie ręczne korpusu wału z rozdrobnieniem pokosu 2. Konserwacja obwałowania rzeki Poprad w km wału 0+600-0+850 w m. Barcice Zakres prac obejmuje: - koszenie korpusu wału z rozdrobnieniem pokosu Oferta częściowa Nr 4 1. Konserwacja obwałowania rzeki Biała w km wału 0+000-0+900 w m. Wojnarowa Zakres prac obejmuje: - ręczne wykoszenie porostu na koronie wału i skarpach z wygrabieniem i utylizacją 2. Konserwacja obwałowania rzeki Biała w km wału 0+000- 1+386 w m. Stróże, Biała Niżna Zakres prac obejmuje: - wykoszenie porostu na skarpie wału z rozdrobnieniem do rozmiaru sieczki Oferta częściowa Nr 5 Konserwacja obwałowania rzeki Łososina w m. Łososina Górna gmina Limanowa Zakres prac obejmuje: - wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp i korony wału z wygrabieniem. Oczyszczenie terenu. Oferta częściowa Nr 6 1. Konserwacja potoku Od Bruśnika w km 0+120 - 0+530 w m. Bobowa, gm. Bobowa, pow. gorlicki Zakres prac obejmuje: - wykoszenie i wygrabienie porostu ze skarp 2. Konserwacja potoku Wójtowianka w km 1+700-2+500, 3+620-4+690, 4+890-5+120, 5+300-5+800 m. Wójtowa, Libusza, gm. Lipinki, Biecz, pow. gorlicki Zakres prac obejmuje: - wykoszenie i wygrabienie porostu ze skarp 3. Prace konserwacyjne na wałach potoku LIBUSZANKA w km 0+000 ÷ 0+275, 0+000 ÷ 1+660 w m. Libusza, gm. Lipinki Zakres prac obejmuje: - wykoszenie porostów ze - tylko ręcznie bądź z użyciem kos spalinowych - wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp Oferta częściowa Nr 7 1. Konserwacja potoku Moszczanka w km 15+100 - 15+638, 16+188-16+988 w m. Moszczenica, gm. Moszczenica, pow. gorlicki Zakres prac obejmuje: - ścinanie i karczowanie krzaków - wykoszenie porostów ze skarp - wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp - wykopy-udrożnienie koryta - rozplantowanie urobku z udrożnienia 2. Konserwacja potoku Cmentarny w km 0+000 - 0+370 w m. Zagórzany, gm. Gorlice, pow. gorlicki Zakres prac obejmuje: - wykoszenie porostu ze skarp - wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp - wykopy-udrożnienie koryta potoku - wywóz urobku z udrożnienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wysokości 1 500,00 zł należy wnieść w terminie do dnia 19.03.2014 r. do godz.10oo - tylko dla Oferty częściowej Nr 2 Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Inspektoracie Rejonowym w Nowym Sączu, ul. Głowackiego 34a. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, 31-153 Kraków, ul. Szlak 73, - zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłat kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 5 Ustawy, - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązania gwaranta (poręczyciela) z tytułów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań określonych w art. 46 ust.4a i/lub ust. 5 Ustawy każdego z tych wykonawców - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: a) dla oferty częściowej nr 1 - co najmniej 2 prace (potwierdzone dokumentem, że zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone) w zakresie konserwacji rzek i potoków lub usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach. b) dla oferty częściowej nr 2 - co najmniej 1 prace (potwierdzoną dokumentem, że została wykonana należycie i prawidłowo ukończone) w zakresie konserwacji wałów przeciwpowodziowych. Wartość tej usługi nie mniejsza niż 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) c) dla oferty częściowej nr 3 - co najmniej 1 prace (potwierdzoną dokumentem, że została wykonana należycie i prawidłowo ukończone) w zakresie konserwacji wałów przeciwpowodziowych. d) dla oferty częściowej nr 4 - co najmniej 1 prace (potwierdzoną dokumentem, że została wykonana należycie i prawidłowo ukończone) w zakresie konserwacji wałów przeciwpowodziowych. e) dla oferty częściowej nr 5 - co najmniej 1 prace (potwierdzoną dokumentem, że została wykonana należycie i prawidłowo ukończone) w zakresie konserwacji wałów przeciwpowodziowych. f) dla oferty częściowej nr 6 - co najmniej 2 prace (potwierdzone dokumentem, że zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone) w zakresie konserwacji rzek i potoków lub usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach oraz co najmniej 1 prace (potwierdzoną dokumentem, że została wykonana należycie i prawidłowo ukończone) w zakresie konserwacji wałów przeciwpowodziowych a) dla oferty częściowej nr 7 - co najmniej 2 prace (potwierdzone dokumentem, że zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone) w zakresie konserwacji rzek i potoków lub usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiada: dla oferty częściowej nr 1 - samochód samowyładowczy, koparkę dla oferty częściowej nr 2,3,4 - specjalistyczny sprzęt do koszenia i rozdrobnienia pokosu traw. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie , wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5,poz.42 z późn.zm.) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony druk Oferta 2. Zaakceptowany wzór umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6. Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 9. Listę podmiotów należącej do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r 10. Wykaz zrealizowanych usług.11. Wypełniony druk przedmiar robót - kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks). 2.Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a)zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b)zmiany kont bankowych, c)wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; d)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona e)obniżenia cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym f)zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu g)zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie prac, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy 33-300 Nowy Sącz, ul. Głowackiego 34a pok. nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, Inspektoracie Rejonowym w Nowym Sączu 33-300 Nowy Sącz, ul. Głowackiego 34a, I piętro pok. nr 19. (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja potoku Dąbrówka w km 1+350 oraz 2+560 - 2+770 w m. Nowy Sącz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - wykoszenie i wygrabienie skarp z wywozem - udrożnienie koryta (ręczne) z wywozem urobku - ścięcie powalonego drzewa - karczowanie pni koparką - wywożenie dłużyc i karpiny - zasypanie i uporządkowanie wyrwy po karczowaniu - plantowanie - obrabianie skarpy na czysto - humusowanie skarp i obsianie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja obwałowanie rzeki Dunajec na terenie m. Nowy Sącz, gminy Chełmiec, Podegrodzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - mechaniczne koszenie korpusu wału z rozdrobnieniem pokosu - ręczne koszenie - część wału cofkowego p. Dąbrówka z wygrabieniem i utylizacją.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1. Konserwacja obwałowanie rzeki Poprad w km wału 1+891,5- 1+918,5 w Muszynie 2. Konserwacja obwałowania rzeki Poprad w km wału 0+600-0+850 w m. Barcice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konserwacja obwałowanie rzeki Poprad w km wału 1+891,5- 1+918,5 w Muszynie Zakres prac obejmuje: - koszenie ręczne korpusu wału z rozdrobnieniem pokosu 2. Konserwacja obwałowania rzeki Poprad w km wału 0+600-0+850 w m. Barcice Zakres prac obejmuje: - koszenie korpusu wału z rozdrobnieniem pokosu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1. Konserwacja obwałowania rzeki Biała w km wału 0+000-0+900 w m. Wojnarowa 2. Konserwacja obwałowania rzeki Biała w km wału 0+000- 1+386 w m. Stróże, Biała Niżna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konserwacja obwałowania rzeki Biała w km wału 0+000-0+900 w m. Wojnarowa Zakres prac obejmuje: - ręczne wykoszenie porostu na koronie wału i skarpach z wygrabieniem i utylizacją 2. Konserwacja obwałowania rzeki Biała w km wału 0+000- 1+386 w m. Stróże, Biała Niżna Zakres prac obejmuje: - wykoszenie porostu na skarpie wału z rozdrobnieniem do rozmiaru sieczki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja obwałowania rzeki Łososina w m. Łososina Górna gmina Limanowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp i korony wału z wygrabieniem. Oczyszczenie terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 1. Konserwacja potoku Od Bruśnika w km 0+120 - 0+530 w m. Bobowa, gm. Bobowa, pow. gorlicki 2. Konserwacja potoku Wójtowianka w km 1+700-2+500, 3+620-4+690, 4+890-5+120, 5+300-5+800 m. Wójtowa, Libusza, gm. Lipinki, Biecz, pow. gorlicki 3.Prace konserwacyjne na wałach potoku LIBUSZANKA w km 0+000 ÷ 0+275, 0+000 ÷ 1+660 w m. Libusza, gm. Lipinki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konserwacja potoku Od Bruśnika w km 0+120 - 0+530 w m. Bobowa, gm. Bobowa, pow. gorlicki Zakres prac obejmuje: - wykoszenie i wygrabienie porostu ze skarp 2. Konserwacja potoku Wójtowianka w km 1+700-2+500, 3+620-4+690, 4+890-5+120, 5+300-5+800 m. Wójtowa, Libusza, gm. Lipinki, Biecz, pow. gorlicki Zakres prac obejmuje: - wykoszenie i wygrabienie porostu ze skarp 3.Prace konserwacyjne na wałach potoku LIBUSZANKA w km 0+000 ÷ 0+275, 0+000 ÷ 1+660 w m. Libusza, gm. Lipinki Zakres prac obejmuje: - wykoszenie porostów ze - tylko ręcznie bądź z użyciem kos spalinowych - wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 1. Konserwacja potoku Moszczanka w km 15+100 - 15+638, 16+188-16+988 w m. Moszczenica, gm. Moszczenica, pow. gorlicki 2.Konserwacja potoku Cmentarny w km 0+000 - 0+370 w m. Zagórzany, gm. Gorlice, pow. gorlicki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konserwacja potoku Moszczanka w km 15+100 - 15+638, 16+188-16+988 w m. Moszczenica, gm. Moszczenica, pow. gorlicki Zakres prac obejmuje: - ścinanie i karczowanie krzaków - wykoszenie porostów ze skarp - wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp - wykopy-udrożnienie koryta - rozplantowanie urobku z udrożnienia 2.Konserwacja potoku Cmentarny w km 0+000 - 0+370 w m. Zagórzany, gm. Gorlice, pow. gorlicki Zakres prac obejmuje: - wykoszenie porostu ze skarp - wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp - wykopy-udrożnienie koryta potoku - wywóz urobku z udrożnienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.