To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Obsługa recepcyjno - administracyjna budynku przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 614467-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 4331926, 4331927
faks: 22 8516795
e-mail: zzm@zzm.mswia.gov.pl, zamowienia@zzm.mswia.gov.pl
www: https://www.zzm.mswia.gov.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Obsługa recepcyjno - administracyjna budynku przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 12/PN/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1) obsłudze recepcyjno - administracyjnej internatu i kwater internatowych Zarządu Zasobów Mieszkaniowych MSWiA zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ; 2) dozorze pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i magazynu Zarządu Zasobów Mieszkaniowych MSWiA zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ. Obsługa recepcyjno – administracyjna i dozór pomieszczeń biurowych realizowana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 15.30 do 7.30 dnia następnego, a w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy – całodobowo. 2. Usługi tego rodzaju są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest obsługa administracyjno – recepcyjna, w tym przypadku kwater internatowych i pokoi internatowych oraz dozór pomieszczeń biurowych ZZM MSWiA. Usługi te są usługami powszechnymi, oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że przedmiotowa usługa jest powszechnie dostępna oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie w załącznikach nr 7 i 8 do SIWZ oczekuje realizacji usługi na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego poziomu obsługi kwater internatowych, pokoi internatowych oraz pomieszczeń biurowych ZZM MSWiA. Usługa ta kończy się z upływem czasu wskazanego w umowie i nie występują konsekwencje finansowe po jej zakończeniu. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w załącznikach nr 7 i 8 do SIWZ, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone § 3, § 13 ust. 3 - 5 wzoru umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.99.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 120000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: MULTI SECURITY Sp. z o.o. COT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pabianicka 119/131
Kod pocztowy: 93-490
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 144515.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 154289.28
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.