eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa oprogramowania oraz odnowienie wsparcia i serwisu do systemów użytkowanych przez Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510558944-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego:

Dostawa oprogramowania oraz odnowienie wsparcia i serwisu do systemów użytkowanych przez Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765952-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, krajowy numer identyfikacyjny 63966021000000, ul. Sieradzka 29, 60-163 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 618 685 272
faks: 618 685 660
e-mail: roman.litwiniuk@wodr.poznan.pl
www: www.wodr.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania oraz odnowienie wsparcia i serwisu do systemów użytkowanych przez Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): AG.271/10/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania oraz odnowienie wsparcia i serwisu do systemów użytkowanych przez Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część 1 - Dostawa oprogramowania : Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego oprogramowania z legalnego kanału polskiej dystrybucji na koszt i ryzyko Wykonawcy. Klucz licencyjny i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nigdy wcześniej instalowane, używane ani aktywowane na innym urządzeniu. Część 2 - Odnowienie wsparcia i serwisu do systemu zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną i zakup dodatkowych modułów : Przedmiotem zamówienia jest: - zakup usługi wsparcia i serwisu dla 500 agentów posiadanego przez Zamawiającego programu do zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną IT Manager oraz 20 agentów mobilnych dla systemu Android przez okres kolejnych 12 miesięcy,
- zakup dodatkowych 80 agentów mobilnych dla systemu Android z usługą wsparcia przez okres kolejnych 12 miesięcy, - zakup wspierającego pracę administratorów modułu automatyzacji zadań z usługą wsparcia przez okres kolejnych 12 miesięcy.
Część 3 - Odnowienie wsparcia i serwisu do systemu szyfrującego : Przedmiotem części 3 zamówienia jest zakup usługi wsparcia i serwisu do posiadanego przez Zamawiającego programu ESET Endpoint Encryption PRO – licencja bezterminowa dla 300 użytkowników ze wsparciem aktywnym do 31 grudnia 2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 48.62.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 140388.62 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INNOVATIO IN TECHNOLOGY Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@iitech.pl
Adres pocztowy: ul. Szmaragdowa 3
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Niekanin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 167321.82

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 167321.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 176701.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Część 1 - dostawy
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Odnowienie wsparcia i serwisu do systemu zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną i zakup dodatkowych modułów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18700.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Infonet Projekt SA
Email wykonawcy: oprogramowanie@infonet-projekt.pl
Adres pocztowy: ul.Towarowa 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 23001.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23001.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23001.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Część 2 - usługi
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Odnowienie wsparcia i serwisu do systemu szyfrującego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20325.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KOMBIT PLUS Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: biuro@kombitplus.pl
Adres pocztowy: ul. Migdałowa 60
Kod pocztowy: 61-612
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 23247.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23247.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25092.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Część 3 - usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.