eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Skoczowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510554114-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Miejska Spółka SKO-EKO Sp. z o.o.:

Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Skoczowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609523-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejska Spółka SKO-EKO Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 24114380660000, ul. Olszyna 10, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 33 479 94 70
faks: 33 479 94 78
e-mail: oczyszczalnia@sko-eko.skoczow.pl
www: www.sko-eko.skoczow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Skoczowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GŚ-T.252.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie odpadu 19 08 05, z oczyszczalni ścieków w Skoczowie, z zachowaniem wymogów określonych przepisami Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 797 z późn. zm.) oraz aktualnie obowiązującymi rozporządzeniami wykonawczymi. 2. Posiadana przez Zamawiającego decyzja na wytwarzanie i przetwarzanie odpadów dopuszcza
zagospodarowanie osadów poprzez odzysk odpadu. Zamawiający wymaga aby proponowana w ofercie Wykonawcy forma odzysku podlegała obowiązkowi posiadania odpowiedniej decyzji administracyjnej wydanej w oparciu o art. 41 ust. 1 i 2 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. ( tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 797 z późn. zm.). Proponowana przez wykonawcę forma zagospodarowania odpadu powinna być opisana w pkt. 5 formularza ofertowego. Dodatkowo Zamawiający zastrzega, że z uwagi na stosowanie w procesie fermentacji osadów UPPZ (ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego), materiał powstały z odbieranych od Zamawiającego osadów, przetworzonych przez Wykonawcę nie może być stosowany do nawożenia gruntów przeznaczonych do wypasania przez zwierzęta hodowlane i na uprawę roślin przeznaczonych na paszę. 3. Informacje dotyczące osadów ściekowych będących przedmiotem zamówienia: a. Szacunkowa ilość odpadu objętego przedmiotem zamówienia: 3300 Mg. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie, iż odbiór odpadów realizowany będzie do wysokości podanej ilości, co oznacza, że Zamawiający nie musi zrealizować oznaczonej ilości ton. b. Kod odpadu - 19 08 05 - ustabilizowane
komunalne osady ściekowe c. Osad po fermentacji metanowej w zamkniętej wydzielonej komorze fermentacyjnej d. Osad odwadniany na prasie taśmowej e. Aktualne wyniki badań komunalnych osadów ściekowych: - 13.08.2019r: Odczyn pH - 8,0, Zawartość suchej masy [%] - 14,4, Zawartość substancji organicznych [%s.m] - 65,2, Zawartość azotu ogólnego [%s.m], 5,0, w tym azotu amonowego [%s.m] - 1,35, Zawartość fosforu ogólnego [% s.m] - 2,38, Zawartość wapnia [%s.m] - 2,60, Zawartość magnezu [%s.m] - 0,50, Kadm [mg/kg s.m] - 1,71, Miedź [mg/kg s.m] - 227,0, Nikiel [mg/kg s.m] - 17,8, Ołów [mg/kg s.m] - 41,5, Cynk [mg/kg s.m] - 1070,0, Rtęć [mg/kg s.m] - 0,56, Chrom [mg/kg s.m] - 644,0, Łączna liczba żywych jaj pasożytów [liczba/kg s.m osadu] - 0, Bakterie z rodzaju Salmonella w 100 g osadów przeznaczonych do badań - Nie wyizolowano. - 10.12.2019r: Odczyn pH - 7,7, Zawartość suchej masy [%] - 15,4, Zawartość substancji organicznych [%s.m] - 67,3, Zawartość azotu ogólnego [%s.m] - 6,1, w tym azotu amonowego [%s.m] -1,5, Zawartość fosforu ogólnego [% s.m] - 2,17, Zawartość wapnia [%s.m] - 2,85, Zawartość magnezu [%s.m] -0,63, Kadm [mg/kg s.m] - 2,39, Miedź [mg/kg s.m] - 271,0, Nikiel [mg/kg s.m] - 20,8, Ołów [mg/kg s.m] - 46,5, Cynk [mg/kg s.m] - 1320,0, Rtęć [mg/kg s.m] - 0,27, Chrom [mg/kg s.m] - 585,0, Łączna liczba żywych jaj pasożytów [liczba/kg s.m osadu] - 0, Bakterie z rodzaju Salmonella w 100 g osadów przeznaczonych do badań - nie wyizolowano. - 29.04.2020r: Odczyn pH - 8,0, Zawartość suchej masy [%] - 16,5, Zawartość substancji organicznych [%s.m] - 56,3, Zawartość azotu ogólnego [%s.m] - 5,03, w tym azotu amonowego [%s.m] - 0,98, Zawartość fosforu ogólnego [% s.m] - 2,13, Zawartość wapnia [%s.m] - 2,46,Zawartość magnezu [%s.m] - 0,58, Kadm [mg/kg s.m] - 4,50, Miedź [mg/kg s.m] - 246,0, Nikiel [mg/kg s.m] - 24,3, Ołów [mg/kg s.m] - 82,8, Cynk [mg/kg s.m] -
1644,0, Rtęć [mg/kg s.m] - 0,61, Chrom [mg/kg s.m] - 388,0, Łączna liczba żywych jaj pasożytów [liczba/kg s.m osadu] - 0, Bakterie z rodzaju Salmonella w 100 g osadów przeznaczonych do badań - nie wyizolowano. - 18.08.2020r: Odczyn pH - 8,2, Zawartość suchej masy [%] - 15,9, Zawartość substancji organicznych [%s.m] - 67,5, Zawartość azotu ogólnego [%s.m] - 6,25, w tym azotu amonowego [%s.m] - 0,89, Zawartość fosforu ogólnego [% s.m] - 1,0, Zawartość wapnia [%s.m] - 3,08, Zawartość magnezu [%s.m] - 0,38, Kadm [mg/kg s.m] - 0,96, Miedź [mg/kg s.m] - 387,0, Nikiel [mg/kg s.m] - 21,1, Ołów [mg/kg s.m] - 17,0, Cynk [mg/kg s.m] - 656,0, Rtęć [mg/kg s.m] - 0,15, Chrom [mg/kg s.m] - 29,8, Łączna liczba żywych jaj pasożytów [liczba/kg s.m osadu] - 0, Bakterie z rodzaju Salmonella w 100 g osadów przeznaczonych do badań - nie wyizolowano. Zamawiający nie wyklucza wytworzenia osadu nie spełniających wszystkich norm higienicznych. 4. Wymagania
organizacyjne: a. Zamawiający prowadzi proces odwadniania osadów na prasie taśmowej w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00. W
przypadku zaistnienia potrzeb technologicznych proces odwadniania osadów może być prowadzony w godzinach od 7:00 do 17:00. Załadunek kontenerów następował
będzie we wskazanych wyżej godzinach. Zamawiający zastrzega, że minimalny czas niezbędny na napełnienie kontenera to 7 godzin w czasie pracy prasy taśmowej.
Wykonawca zobowiązany jest tak planować godziny wymiany kontenerów aby każdorazowo zapewnić możliwość odpowiedniego ich napełnienia. Brak zapewnienia
przez Wykonawcę niezbędnego czasu na załadunek kontenera będzie skutkował wywiezieniem mniejszej ilości osadów, czego koszty obciążają Wykonawcę. b. Odbiór
napełnionych osadami kontenerów przez Wykonawcę możliwy jest całodobowo – w dni robocze, od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest odbierać kontenery w taki sposób aby zapewnić ciągłość pracy prasy taśmowej Zamawiającego w godzinach opisanych w pkt. a. powyżej. Wykonawca musi zapewnić kontenery dostosowane do rodzaju odpadu. c. Zamawiający zastrzega, że w okresie występowania ujemnych temperatur wymiana kontenera winna następować bezpośrednio po zakończeniu zmiany roboczej prasy taśmowej Zamawiającego, ze względu na możliwość przymarzania osadów do kontenera. d. Wysokość wsypu wynosi 2,93 m. Ze względów technicznych w celu bezpiecznej wymiany kontenera dopuszczalna jego wysokość to 2,2, m. e. Orientacyjna ilość osadu wytwarzana w ciągu dnia wynosi 10 - 15 Mg dla cyklu pracy na jedną zmianę. f. Zamawiający zastrzega, iż w okresie zimowym (styczeń – marzec) lub koniecznych remontów instalacji Zamawiającego osad zgromadzony w OKF może nie być odwadniany każdego dnia, w związku z czym nie będzie jego odbioru (maksymalnie przez okres jednego miesiąca). Zamawiający zastrzega również, że w przypadku zaistnienia potrzeb technologicznych praca węzła osadowego możliwa jest na dwie zmiany, w takiej sytuacji wykonawca musi zapewnić odbiór osadów w ilości ok. 30 Mg osadu w ciągu dnia. Zamawiający o wystąpieniu opisanych wyżej okoliczności będzie informował Wykonawcę pocztą elektroniczną z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia awarii instalacji termin ten może nie zostać dochowany. g. Ważenie każdej partii wywożonych osadów odbywać się będzie na legalizowanej wadze Zamawiającego na terenie oczyszczalni ścieków w Skoczowie, co będzie podstawą do wystawienia karty przekazania odpadu. Suma wag z kart przekazania odpadów za dany okres rozliczeniowy będzie podstawą wystawienia faktury za wykonaną usługę. W przypadku posiadania przez Wykonawcę legalizowanej wagi Zamawiający dopuszcza kontrolne ważenie u Wykonawcy oraz korektę wagi w karcie przekazania odpadu w BDO, w takich okolicznością podstawa do wystawienia faktury będzie skorygowana waga zawarta w kartach przekazania odpadu za okres rozliczeniowy. Zamawiający zastrzega, że w przypadku ważenia na wadze Wykonawcy, będzie on zobowiązany przedstawić Zamawiającemu świadectwo legalizacji posiadanej wagi. h. Zamawiający wymaga, aby wymiana kontenerów następowała na placu
składowym w rejonie wagi Zamawiającego, w miejscu wyznaczonym i oznaczonym przez Zamawiającego i. Sprzęt użyty przez Wykonawcę podczas usługi powinien
być: - szczelny (nie powodować wycieków), - stabilny, - mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji, - czysty i wolny od wszelkich zanieczyszczeń, takich jak m.in. osad, piasek, lód itp. z uwzględnieniem normalnej eksploatacji. 5. Wykonawca jest zobowiązany przy załadunku do kontroli masy dopuszczalnej pojazdów. 6. Przekazywanie odpadów będzie się odbywać na podstawie kart przekazania odpadów wygenerowanych przez Zamawiającego w systemie BDO. 7. Wykonawca, w przypadku zanieczyszczenia drogi dojazdowej do oczyszczalni, dróg
wewnętrznych na oczyszczalni lub drogi publicznej zobowiązany jest do usunięcia zanieczyszczeń lub pokrycia kosztów umycia nawierzchni. 8. Zamawiający wymaga
aby osoby wykonujące czynności polegające na świadczeniu najemnej pracy fizycznej pod nadzorem (robotnicy, kierowcy, ewentualne osoby do pomocy) w ramach
realizacji przedmiotowego zamówienia były zatrudniane przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Minimalna liczba osób jak również
wymiar etatu dla poszczególnych osób określa Wykonawca mając na uwadze konieczność terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wymogi dotyczące obowiązków zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla poszczególnych osób nie znajdą zastosowania w przypadku w którym Wykonawca lub podwykonawca zgłosi daną osobę jako odpowiednio podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę w rozumieniu art. 2 pkt 9b ustawy Pzp. Brak zgłoszenia danej osoby jako podwykonawcy w treści Formularza ofertowego lub przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, zgodnie z Rozdziałem VII punktem 4, nie oznacza braku możliwości zgłoszenia takiej osoby na etapie realizacji zamówienia na zasadach wskazanych w Istotnych Postanowieniach Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.51.38.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 990000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EKO M. Golik, J. Konsek, A. Serwotka Sp. J.
Email wykonawcy: biuro@eko.rybnik.pl
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 45A
Kod pocztowy: 44-200
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 997920.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 997920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 997920.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.