eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na sukcesywną dostawę i montaż nowych opon do samochodów ciężarowych oraz maszyn i urządzeń dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22

Ogłoszenie nr 510552439-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach:

Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na sukcesywną dostawę i montaż nowych opon do samochodów ciężarowych oraz maszyn i urządzeń dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760164-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach, krajowy numer identyfikacyjny 71163354500000, ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 256 332 522
faks: 256 332 526
e-mail: info@zuo.siedlce.pl
www: www.zuo.siedlce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na sukcesywną dostawę i montaż nowych opon do samochodów ciężarowych oraz maszyn i urządzeń dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i montaż nowych opon do samochodów ciężarowych oraz maszyn i urządzeń dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. wg specyfikacji:
1. Opona 315/80/R22,5 oś napędowa, bieżnik terenowy 32 szt.
2. Opona 315/80/R22,5 oś skrętna, bieżnik terenowy 16 szt.
3. Opona 315/80/R22,5 oś skrętna, bieżnik szosowy 2 szt.
4. Opona 385/65/22,5 oś wleczona, bieżnik szosowy 8 szt.
5. Opona 11,2/20 os napędowa, bieżnik terenowy 4 szt.
6. Opona 15,5 R25 L5 oś napędowa, bieżnik terenowy 4 szt.
7. Opona 380/70/R24 oś napędowa, bieżnik terenowy 2 szt.
8. Opona 480/70/R34 oś napędowa, bieżnik terenowy 2 szt.
9. Opona 315/80/22,5 oś napędowa, bieżnik szosowy 4 szt.
10. Opona 305/70/22,5 oś skrętna, bieżnik szosowy 2 szt.
11. Opona 305/70/22,5 oś napędowa, bieżnik szosowy 4 szt.
12. Opona 295/80/22,5 oś skrętna, bieżnik szosowy 2 szt.
13. Opona 295/80/22,5 oś napędowa, bieżnik szosowy 4 szt.
14. Opona 195/75/16C zimowa 6 szt.
15. Opona 195/75/16C letnia 6 szt.
Szczegółową specyfikację opon Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SIWZ.
Podane powyżej ilości opon mają charakter szacunkowy, zgodny z przewidywanymi prognozami, w związku z czym Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości dostaw.

Zamawiający wymaga, aby cena przedmiotu zamówienia zawarta w Formularzu oferty Wykonawcy obejmowała wszelkie koszty związane z należytym wykonaniem umowy, w szczególności: koszt zakupu nowych opon, koszt kompleksowej wymiany opon (w tym m.in. koszt transportu, koszt montażu, koszt wyważania kół, koszt wymiany oringów uszczelniających), koszt robocizny, koszt dojazdu, koszt gwarancji jakości i pozostałe koszty jeżeli występują w związku z realizacją przedmiotu umowy. Do przedmiotu zamówienia musi być dołączona dokumentacja techniczna producenta w języku polskim.

Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru i zagospodarowania zdemontowanych starych opon, które zostały wymienione na nowe, na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

W przypadku opon o rozmiarze 15,5 R 25 L5 Zamawiający wymaga aby montaż przeprowadzony był przez serwis mobilny na terenie Zakładu w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

Dostarczone opony muszą być nowe, Zamawiający nie dopuszcza opon bieżnikowanych.

Realizacja dostaw będących przedmiotem zamówienia następować będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego i każdorazowo poprzedzona zostanie przesłaniem przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną. Dostawy oraz montaż winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 6:00 – 22:00, w terminie do 5 dni roboczych od daty wysłania drogą elektroniczną zapotrzebowania przez Zamawiającego.

Wykonawca każdorazowo udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji jakości na opony (licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego).

Data produkcji opony nie starsza niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.

Zapłata należności nastąpi w drodze faktur częściowych, za każdą zrealizowaną partię przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem cen jednostkowych, określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 34.35.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 128750.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Trafica Michał Kurowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 18
Kod pocztowy: 08-103
Miejscowość: Nowe Opole
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 128750

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 128750
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 128750
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.