eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa artykułów spożywczych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w sobótce, ul. Słoneczna 31, w podziale na 4 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22

Ogłoszenie nr 510552109-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego:

Dostawa artykułów spożywczych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w sobótce, ul. Słoneczna 31, w podziale na 4 zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614919-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: +48 71 72 21 700
faks: +48 71 72 21 706
e-mail: starostwo@powiatwroclawski.pl
www: https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w sobótce, ul. Słoneczna 31, w podziale na 4 zadania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MOW.3410.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem artykułów spożywczych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, ul. Słoneczna 31, 55-050 Sobótka w 2020 r. w podziale na 4 zadania:
Zadanie 1 – Dostawa artykułów spożywczych
Zadanie 2 – Dostawa warzyw i owoców
Zadanie 3 – Dostawa pieczywa
Zadanie 4 – Dostawa mięsa i wędlin
Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. budynek Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, ul. Słoneczna 31, 55-050 Sobótka.
Zakres przedmiotu zamówienia
Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, na zgłoszenie Zamawiającego przez cały okres trwania umowy w godzinach od 6:00 do 8:30 odpowiednio:
1) Dla Zadania 1 i Zadania 2 – 1 raz w tygodniu we wtorki – z wyjątkiem dni ustawowo wolnych,
2) Dla zadania 3 – codziennie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych,
3) Dla zadania 4 – dwa razy w tygodniu tj. we wtorki i piątki – z wyjątkiem dni ustawowo wolnych,
w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy na jego własny koszt i odpowiedzialność.
Zakres ilościowy oraz asortyment został szczegółowo określony w Kosztorysie Ofertowym stanowiącym Załącznik 2.1. do SIWZ i/lub Załącznik 2.2. do SIWZ i/lub Załącznik 2.3. do SIWZ i/lub Załącznik 2.4. do SIWZ, dla każdego z zadań oddzielnie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości tj. zmniejszenia i/lub zwiększenia ilościowego zakresu asortymentu w poszczególnych zadaniach, w trakcie realizacji umowy, z przyczyn niezależnych i nieprzewidzianych, za co nie ponosi odpowiedzialności. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb. Zmiana nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia za realizację zamówienia. Zmiana możliwa do wysokości wartości umowy danego zadania.
Każdorazowa wielkość partii dostawy uzgadniana będzie telefonicznie, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej w terminie umożliwiającym Wykonawcy sprawne i terminowe zrealizowanie zamówienia.
W zamówieniach tych Zamawiający będzie określał dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu na podstawie Kosztorysu ofertowego Wykonawcy dla każdego z zadań osobno.
W odniesieniu do asortymentu zamówienia z Zadania 1 i/lub Zadania 2 i/lub Zadania 3 i/lub Zadania 4 Zamawiający będzie składał zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 08:00 – 13:00. Dostawa, dla Zadania 1 i/lub Zadania 2 i/lub Zadania 4 będzie miała miejsce do godz. 8:30 w dniu następnym, a dla Zadania 3 do godz. 6:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia dla Zadania 2, tj.: dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, niezwiędnięte, twarde, bez śladów zepsucia i pleśni, jednolite pod względem wielkości.
Wymagania stawiane dla dostarczanych artykułów:
1) Wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna;
2) Smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków;
3) Zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych zapachów;
4) Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych;
5) Opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne.
6) Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami.
7) Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły i produkty spożywcze spełniające wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. 2020 poz. 2021) o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej.
8) Dostarczane produkty nie mogą przekraczać daty ważności do spożycia, powinny być dostarczane w ich początkowym okresie gwarancji.
9) Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe własnymi środkami transportu spełniającymi obowiązujące w dniu realizacji wymogi prawne i na własny koszt.
10) Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru.
11) Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce na okres do następnej dostawy.
12) Określona ilość artykułów spożywczych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej i/lub większej ilości produktów, w danej grupie asortymentowej jednak nie większej niż wartość zawartej umowy między stronami. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości artykułów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy.
13) W przypadku, gdy w opisie w jakiejkolwiek zadaniu Zamawiający użył nazwy własnej dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych równoważnych tj. takich samych lub zbliżonych.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy;
4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
5) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
6) zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych zadaniach na koszt Wykonawcy w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego;
7) wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami;
8) zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy.
9) każdy artykuł spożywczy musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie;
10) wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz że będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
11) zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w Kosztorysach ofertowych z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów;
12) produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia, w przypadku mięsa i przetworów świeżych, nie mrożonych wymagane jest dopuszczenie ich do spożycia przez lekarza weterynarii;
13) transport, opakowania oraz produkty muszą spełniać wymogi HACCP;
14) wykonawca w Kosztorysie ofertowym dla każdego zadania poda ceny jednostkowe netto na poszczególne produkty żywnościowe oraz łączną wartość netto podatek VAT, wartość VAT i cenę brutto zamówienia dla każdego z zadań oddzielnie, w zależności na które zadanie złoży ofertę;
15) rozliczenie z tytułu dostarczanych produktów żywnościowych będzie następować na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę za okres 1 miesiąca za faktycznie zrealizowane dostawy;
Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego
z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia
Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę:
1) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, ponieważ wykonywane przez osoby czynności w zakresie realizacji zamówienia, nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320)
2) Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie aspektów gospodarczych, środowiskowych, społecznych, związanych z innowacyjnością lub zatrudnieniem osób bezrobotnych, młodocianych, niepełnosprawnych lub innych o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa artykułów spożywczych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), Zamawiający – Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Sobótce, reprezentowany przez Dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, w imieniu którego i na rzecz działa Starosta Powiatu Wrocławskiego we Wrocławiu, informuje że:

UNIEWAŻNIA
postępowanie, o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn.: Dostawa artykułów spożywczych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, ul. Słoneczna 31, w podziale na 4 zadania, dla Zadania 1 – Dostawa artykułów spożywczych oraz dla Zadanie 2 – Dostawa Warzyw i owoców, ponieważ nie wpłynęła w wyznaczonym czasie i terminie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 614919 – N – 2020 zamieszczone w dniu 24.11.2020 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych, na Platformie Przetargowej Logintrade oraz Biuletynie Informacji Publicznej, nie wpłynęła w wyznaczonym czasie i terminie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu do w/w postępowania dla Zadania 1 i Zadania 2.
Przesłanki przytoczonego powyżej art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości i postępowanie dla Zadania 1 i Zadania 2 należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie 2 - Dostawa warzyw i owoców

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), Zamawiający – Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
w Sobótce, reprezentowany przez Dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, w imieniu którego i na rzecz działa Starosta Powiatu Wrocławskiego we Wrocławiu, informuje że:

UNIEWAŻNIA
postępowanie, o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn.: Dostawa artykułów spożywczych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, ul. Słoneczna 31, w podziale na 4 zadania, dla Zadania 1 – Dostawa artykułów spożywczych oraz dla Zadanie 2 – Dostawa Warzyw i owoców, ponieważ nie wpłynęła w wyznaczonym czasie i terminie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 614919 – N – 2020 zamieszczone w dniu 24.11.2020 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych, na Platformie Przetargowej Logintrade oraz Biuletynie Informacji Publicznej, nie wpłynęła w wyznaczonym czasie i terminie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu do w/w postępowania dla Zadania 1 i Zadania 2.
Przesłanki przytoczonego powyżej art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości i postępowanie dla Zadania 1 i Zadania 2 należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie 3 - Dostawa pieczywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15853.66 PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Wioletta Tyniec BACPOL PIEKARNIA - CUKIERNIA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Półwiejska 7
Kod pocztowy: 58-210
Miejscowość: Łagiewniki
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17104.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17104.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17104.50
Waluta: PL
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie 4 - Dostawa mięsa i wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40243.90 PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Stanisław Wysocki Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niepodległości 42
Kod pocztowy: 58-303
Miejscowość: Wałbrzych
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 35763.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35763.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35763.00
Waluta: PL
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.