eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ NIEZBĘDNYCH DO PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-20

Ogłoszenie nr 510549453-N-2020 z dnia 2020-12-20 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie:

DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ NIEZBĘDNYCH DO PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Przeciwdziałanie COVID-19 w powiecie ostródzkim
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599510-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540209412-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, krajowy numer identyfikacyjny 51082709300000, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 89 642 98 89
faks: 89 642 98 85
e-mail: sekretariat@pcpr.ostroda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ NIEZBĘDNYCH DO PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): FZ-COVID.252.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę środków ochrony osobistej niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19, w tym:
1) Część 1- Dostawa maseczek jednorazowych, maseczek bawełnianych i osłon twarzy;
2) Część 2- Dostawa rękawiczek jednorazowych, fartuchów jednorazowych i kombinezonów ochronnych;
3) Część 3- Dostawa płynów do dezynfekcji powierzchni, płynów i żeli do dezynfekcji ciała;
4) Część 4- Dostawa dozowników automatycznych;
5) Część 5- Dostawa ozonatorów przenośnych;
6) Część 6- Dostawa sterylizatorów powietrza;
7) Część 7- Dostawa termometrów bezdotykowych.
2. Szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w § 18 SIWZ.
3. Miejsce dostawy- siedziba Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty transportu oraz wnieść we własnym zakresie i na własny koszt cały dostarczony asortyment.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Uwaga: Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1a uPzp przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia w ramach Projektu „Przeciwdziałanie COVID-19 w powiecie ostródzkim”, nie zostaną mu przyznane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa maseczek jednorazowych, maseczek bawełnianych i osłon twarzy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1- cena najkorzystniejszej oferty- 91.456,00 PLN brutto- przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia- 37.000,00 PLN brutto.
W części 1 wpłynęły cztery oferty złożone przez:
- Modern Events Magdalena Gęca, ul. Nowy Świat 26 lok. 8, 00-373 Warszawa- oferta została odrzucona.
- Grupa MONTOWNIA Wójtowicz Wroński Sp. J., ul. Gałęzowskiego 22A, 30-498 Kraków- cena oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- LANIAKEA Sp. z o.o., ul. Huculska 6/5, 00-780 Warszawa- oferta została odrzucona.
- TIORO Sp. z o.o., ul. Towarowa 22, 42-600 Tarnowskie Góry- oferta została odrzucona.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 uPzp.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa rękawiczek jednorazowych, fartuchów jednorazowych i kombinezonów ochronnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 94146.34 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: LANIAKEA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Huculska 6/5
Kod pocztowy: 00-780
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 105246.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 62400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 127498.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa płynów do dezynfekcji powierzchni, płynów i żeli do dezynfekcji ciała

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52195.12 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AXKOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żabia 2
Kod pocztowy: 65-158
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 15640.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 127498.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa dozowników automatycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie- w części 4 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu [4].
W części 4 wpłynęła oferta złożona przez Modern Events Magdalena Gęca, ul. Nowy Świat 26 lok. 8, 00-373 Warszawa- oferta została odrzucona.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp.

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dostawa ozonatorów przenośnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16260.16 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ATS Ryszard Czarnowski Mechanika i elektronika samochodowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Kochanowskiego 38
Kod pocztowy: 14-100
Miejscowość: Ostróda
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 19000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34440.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Dostawa sterylizatorów powietrza

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 6- oferta z najniższą ceną- 282.900,00 PLN brutto- przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia- 25.000,00 PLN brutto [2].
W części 6 wpłynęła jedna oferta złożona przez INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań- cena oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 uPzp;

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Dostawa termometrów bezdotykowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4878.05 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Biachem Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sowlany, ul. Alejkowa 21 lok. B9
Kod pocztowy: 15-528
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2559.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5248.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.