eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do RDW w Lublinie z/s w Bychawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-18

Ogłoszenie nr 510548466-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie:

Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do RDW w Lublinie z/s w Bychawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 611490-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000, ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 081 5661393 w. 28
faks: 815 660 256
e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do RDW w Lublinie z/s w Bychawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): R4.ST.372.53.2020.ka

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do RDW w Lublinie z/s w Bychawie 2. Zamówienie obejmuje dostawę oznakowania drogowego: - A-1 (wym. 900 mm) – 6 szt. (B-2, K-4) - A-2 (wym. 900 mm) – 4 szt. (K-4) - A-3 (wym. 900 mm) – 4 szt. (K-4) - A-4 (wym. 900 mm) – 6 szt. (B-2, K-4) - A-6b (wym. 900 mm) – 2 szt. (K-2) - A-7 (wym. 900 mm) (folia typ 2) – 4 szt. (K-4) - A-11 (wym. 900 mm) – 4 szt. (K-4) - A-16 (wym. 900 mm) – 4 szt. (K-4) - A-17 (wym. 900 mm) – 4 szt. (K-4) - A-18b (wym. 900 mm) – 16 szt. (B-8, K-8) - A-30 (wym. 900 mm) – 14 szt. (B-6,K-8) - B-9 (wym. 800 mm) – 4 szt. (B-4) - B-20 (wym. 800 mm) (folia typ 2) – 14 szt. (B-6, K-8) - B-20 (wym. 1000 mm) (folia typ 2) – 2 szt. (B-1, K-1) - B-25 (wym. 800 mm) – 6 szt. (B-2, K-4) - B-33 (30 km/h) (wym. 800 mm) – 2 szt. (K-2) - B-33 (40 km/h) (wym. 800 mm) – 8 szt. (B-4, K-4) - B-33 (60 km/h) (wym. 800 mm) – 8 szt. (B-2, K-6) - B-33 (70 km/h) (wym. 800 mm) – 3 szt. (B-3) - B-34 (40 km/h) (wym. 800 mm) – 4 szt. (K-4) - B-34 (70 km/h) (wym. 800 mm) – 2 szt. (B-2) - B-36 (wym. 800 mm) – 3 szt. (B-3) - C-9 (wym. 800 mm) – 16 szt. (B-6, K-10) - D-1 (wym. 600 x 600 mm) – 5 szt. (B-5) - D-2 (wym. 600 x 600 mm) – 1 szt. (B-1) - D-6 (wym. 600 x 600 mm) (folia typ 2) – 10 szt. (B-8,K-2) - E- 4 „Majdan Kozic Górnych 0,5” (obustronny – na dwóch panelach) – 2 szt. (K-2) - E-6e „Urząd Gminy” (grot w kierunku jak w znaku obustronnym na 2 panelach) – 2 szt. (K-2) - E-17a – 7 szt. (K-7), w tym: „Jabłonna Druga” – 1 szt.,„Kozice Górne”– 1 szt., 1 szt., „Piotrków Pierwszy” – 2 szt. „Piotrków – Kol.” – 3 szt. - E-18a – 7 szt. (K-7), w tym: „Jabłonna Druga” – 1 szt.,„Kozice Górne”– 1 szt.,., „Piotrków Pierwszy” – 2 szt. „Piotrków – Kol.” – 3 szt. - T-1 „80 m” (wym. 600 x 250 mm) – 2 szt. (B-2) - T-2 „1,0 km” (wym. 600 x 250 mm) – 4 szt. (B-4) - T-2 „1,5 km” (wym. 600 x 250 mm) – 6 szt. (B-6) - T-2 „2,0 km” (wym. 600 x 250 mm) – 6 szt. (B-6) - T-3 „Koniec” (wym. 600 x 250 mm) – 2 szt. (B-2) - słupek prowadzący U-1a (trapezowy) – 600 szt. (B-300, K-300) słupek o przekroju trapezowym o wym. 40 x 80 x 120 mm; wysokość słupka: 1 500 mm (ew. 1 495 mm); monolityczny, bez łączeń, wykonany z tworzywa sztucznego; wyposażony w element odblaskowy barwy białej i barwy czerwonej; przeznaczony do zamontowania w gruncie, winien mieć w swojej dolnej części otwór do umieszczenia przetyczki (poprzeczki) z tworzywa sztucznego o średnicy od 15 do 20 mm i długości od 20 do 30 cm, utrudniający wyciągnięcie słupka z gruntu. Barwa słupków prowadzących powinna być czysta, gładka, pozbawiona rys, pęcherzy i wgłębień; słupek „czysty” bez znaków kilometrowych i hektometrowych (wraz z przetyczką). - słupek prowadzący U-1a (płaski) – 300 szt. (B-150, K-150) słupek uchylny, monolityczny – bez łączeń płaski, wykonany z tworzywa sztucznego – poliwęglanu; wyposażony w element odblaskowy barwy białej i barwy czerwonej; słupek prowadzący wyposażony w kotwę mocującą w gruncie wykonaną z blachy stalowej; słupek „czysty” bez znaków kilometrowych i hektometrowych. - słupek prowadzących U-1b – 40 szt. (B-20, K-20) słupek o przekroju trapezowym, mocowany do stalowych barier ochronnych U-14a - U-3a/b (wym. 600 x 600 mm) – 6 szt. (B-6) - U-3c/d (wym. 600 x 1 800 mm) – 4 szt. (B-2, K-2) - U-3c/d (wym. 600 x 3 000 mm) – 2 szt. (B-2) - U-3e (wym. 2 x 600 x 600 mm) – 4 szt. (B-4) - U-4b (wym. 600 x 1 200 mm) – 1 szt. (B-1) - U-5a – 20 szt. (B-6, K-14) Słupek przeszkodowy wykonany z tworzywa sztucznego/blachy stalowej o wysokości min. 100 cm; słupek koloru żółtego wyklejony jednostronnie (zewnętrznie) w podłużne pasy z folii odblaskowej – typ 2 - U-5b + C-9 (wym. ø 400 mm) – 6 szt. (B-6) Słupek przeszkodowy oraz zespolony z nim znak C-9, wykonany z tworzywa sztucznego o wysokości min. 100 cm; słupek koloru żółtego wyklejony jednostronnie (zewnętrznie) w podłużne pasy z folii odblaskowej – typ 2; znak C-9 (jednostronny) o wym. ø 400 mm z folii odblaskowej – typ 2 - U-5b + C-9 (wym. ø 600 mm) – 4 szt. (B-4) Słupek przeszkodowy oraz zespolony z nim znak C-9, wykonany z tworzywa sztucznego o wysokości min. 100 cm; słupek koloru żółtego wyklejony jednostronnie (zewnętrznie) w podłużne pasy z folii odblaskowej – typ 2; znak C-9 (jednostronny) o wym. ø 600 mm z folii odblaskowej – typ 2 - cyfra kilometrowa U-7 – 2 000 szt.; 1szt = 1 cyfra (B-1000, K-1000) wys. 42 mm; cyfry w formie naklejki przyklejanej do słupka U-1a (U-1b); cyfry z folii czarnej, nieodblaskowej – odpornej na oderwanie cyfry podczas mycia słupków w tym: 0 – 200 szt.; 1 – 200 szt.; 2 – 200 szt.; 3 – 200 szt.; 4 – 200 szt.; 5 – 200 szt.; 6 – 200 szt.; 7 – 200 szt.; 8 – 200 szt.; 9 – 200 szt. - cyfra hektometrowa U-8 – 2 000 szt. 1 szt. = 1 cyfra (B-1000, K-1000) wys. 102 mm; cyfry w formie naklejki przyklejanej do słupka U-1a (U-1b); cyfry z folii czarnej, nieodblaskowej – odpornej na oderwanie cyfry podczas mycia słupków w tym: 0 – 200 szt.; 1 – 200 szt.; 2 – 200 szt.; 3 – 200 szt.; 4 – 200 szt.; 5 – 200 szt.; 6 – 200 szt.; 7 – 200 szt.; 8 – 200 szt.; 9 – 200 szt. - U-18b (lustro drogowe wym. 1 000 x 800 mm) – 6 szt. (B-2, K-4) Lustro panoramiczne, o kształcie prostokątnym, z ramką wykonaną z tworzywa sztucznego. Ramka o kolorze biało – czerwonym. Lustro wykonane z nietłukącego materiału (polimer lub pleksiglas). Obudowa wykonana z białego poliestyrenu. Lustro wyposażone w uchwyty umożliwiające do montażu go na słupku ø 60 mm. - naklejka znaku B-18 o treści „8 t.” o wym. ø 400 mm – 6 szt. (B-6) (przeznaczona do naklejenia na znak typu F-6) - naklejka znaku B-18 o treści „10 t.” o wym. ø 400 mm – 6 szt. (B-6) (przeznaczona do naklejenia na znak typu F-6) - naklejka o treści „Przytyki” – 4 szt. (B-4), do naklejenia na znaki E1/E-2a: - 2 szt.: o wym. duża litera - 160 mm; mała litera - 110 mm; litery - kolor biały, tło - kolor zielony (na znak typu E-1) - 2 szt.: o wym. duża litera - 210 mm; mała litera - 140 mm; litery - kolor biały, tło - kolor zielony ( na znak typu E-2a) - zatyczki (zaślepki górne) na słupki ø 60,3 mm (mierzone zewnętrznie) – 100 szt. (B-40, K-60) 3. Znaki drogowe należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo o grubości min. 1,25 mm. 4. Rok produkcji dostarczanego oznakowania pionowego – 2020 r. 5. Na folii powinna znaleźć się cecha (znak wodny) określająca okres trwałości utrzymania odblaskowości folii. 6. Profile do mocowania uchwytów zlokalizowane w tylnej części tarczy znaków (dla znaków typu A,B, C, D i T). 7. Tyły znaków i tablic drogowych zabezpieczone farbą szarą, nieodblaskowe. 8. Wszystkie zamawiane znaki i tablice łącznie z uchwytami montażowymi (uchwyty wliczone w cenę znaków i tabliczek). 9. Krawędzie znaków i tablic drogowych muszą być podwójnie gięte. 10.Dostawca ma obowiązek przedstawić Aprobatę Techniczną na stosowane folie odblaskowe do znaków drogowych (min. 7-letni min. okres zachowania odblaskowości folii typu 1 oraz 10-letni okres zachowania parametrów odblaskowości folii typu 2) oraz tarczę znaku (min. 7 lat). 11.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Deklarację zgodności oraz Certyfikat na dostarczane oznakowania. 12.Barwa słupków prowadzących U-1a/U-1b powinna być czysta i gładka oraz powinna być pozbawiona rys, pęcherzy i wgłębień. 13. Gwarancja trwałości słupków prowadzących U-1a i U-1b wynosi 24 miesiące (nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych). 14.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Deklarację zgodności oraz Certyfikat CE na dostarczane słupki prowadzące. 15.Dostawa przedmiotowego oznakowania do siedziby RDW Lublin – tj. na adres: ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa. 16. Dostarczane oznakowanie pionowe objęte dostawą musi by zgodnie z Załącznikiem nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.). 17. Transport oznakowania z wyładunkiem zapewniany przez Wykonawcę (wliczony w cenę dostawy). 18.Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału na własny koszt i dostarczenia elementów oznakowania wolnych od wad w terminie 5 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 19. Rozładunek znaków zapewni Wykonawca. Wykonawca telefonicznie uzgodni z Zamawiającym datę odbioru dostawy celem zabezpieczenia możliwości rozładunku i odbioru dostarczonych znaków z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem. 20.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP). Za równoważną uznana będzie oferta na wykonanie dostaw przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że ich parametry nie będą gorsze, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 34.99.22.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 58266.75 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: GZD sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 49a
Kod pocztowy: 11-042
Miejscowość: Jonkowo k/Olsztyna
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 57174.09

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57174.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 73348.59
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.