To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy i kontenerów na śmieci na terenach administrowanych przez KOSiR
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 608700-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 717151200, 691733972
e-mail: dyrektor.kosir@sport-kobierzyce.pl, sport.kosir@sport-kobierzyce.pl
www: www.sport-kobierzyce.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy i kontenerów na śmieci na terenach administrowanych przez KOSiR
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 2720/KOSIR/4/ZPU/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na utrzymaniu w czystości oraz opróżnianiu, wraz z myciem i konserwacją koszy i kontenerów na
śmieci na terenach administrowanych przez KOSiR (przez opróżnianie koszy rozumie się zbieranie i pozbywanie się odpadów z przeznaczonych do
tego celu pojemników ustawionych na chodnikach, parkingach, terenach utwardzonych, terenach rekreacyjno – sportowych, boiskach sportowych,
placach zabaw oraz przy budynkach sportowych oraz przekazywanie odpadów do uprawnionego podmiotu zgodnie z powszechnie obowiązującymi
przepisami.). 2. W zakres usługi wchodzi: 1) odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów opakowaniowych z kontenerów o pojemności 1100L
z terenów zarządzanych przez KOSiR na terenie Gminy Kobierzyce. a) Kod odpadów: 200301 (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne) b)
Lokalizację obiektów, ilość kontenerów oraz okres stałego podstawienia kontenerów na terenach administrowanych przez KOSiR i częstotliwość
odbioru odpadów zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ c) Opróżnianie kontenerów ma nastąpić z częstotliwością 2 x w miesiącu; dni w których będzie
następowało opróżnianie kontenerów określa Wykonawca w Załączniku nr 1a do Formularza oferty d) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w
ramach wykonywania zamówienia wyposażył obiekty zawarte w Załączniku nr 9 do SWIZ w puste pojemniki na zmieszane odpady opakowaniowe
(kolor kontenera o poj. 1100L „żółty” lub inny do ustalenia z Zamawiającym), a po zakończeniu trwania umowy – odebrał je we własnym zakresie,
własną siła roboczą oraz własnym staraniem i na własny koszt. 2) opróżnianie koszy na śmieci (ustawionych na chodnikach, parkingach, terenach
utwardzonych, terenach rekreacyjno – sportowych, boiskach sportowych, placach zabaw) o pojemności 30 litrów w ilości 6 sztuk, o pojemności 35
litrów w ilości 209 sztuk, o pojemności 40 litrów w ilości 64 sztuk, o pojemności 50 litrów w ilości 102 sztuk oraz o pojemności 80 litrów w ilości 12
sztuk a) Kod odpadów: 200301 (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne) 200303 (odpady z czyszczenia ulic i placów). b) Lokalizację koszy
z wyszczególnieniem miejscowości zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ c) opróżnianie 354 koszy ma nastąpić z częstotliwością 1 x w tygodniu w piątek
w godz. 700-1500, za wyjątkiem: ● opróżniania 39 koszy (7 szt. o pojemności 35 litrów, 16 szt. o pojemności 40 litrów, 4 szt. o pojemności 50
litrów, 12 szt. o pojemności 80 litrów) zlokalizowanych w Bielanach Wrocławskich przy ul. Fiołkowej (teren Arkalandii) zgodnie z Załącznikiem nr
8 do SWIZ – opróżnianie koszy 2 x w tygodniu w poniedziałek i piątek w godz. 700-1500 3) umycie kontenerów oraz koszy na śmieci myjką
ciśnieniową na gorąco, wodą min. 80oC wraz z detergentami czyszczącymi 1 x na kwartał (lub 2 x na kwartał zgodnie z ofertą Wykonawcy) oraz
niedopuszczenie do przepełnienia koszy, przez co rozumie się opróżnienie pojemników, w razie stwierdzenie przepełnienia, częściej niż wykazano
wyżej, 4) uprzątnięcie nieczystości zlokalizowanych w zasięgu 10 metrów od kontenera oraz kosza podczas wykonywania czynności opróżniania
koszy, 5) bieżącą konserwację koszy, polegającą na prostowaniu elementów wygiętych, spawaniu elementów urwanych oraz ponownym
zamontowaniu koszy wyrwanych. W przypadku, gdy kontener zostanie uszkodzony co będzie powodowało wysypywanie się śmieci, Wykonawca
podstawi nowy kontener na własny koszt. 3. Wytwórcą odpadów komunalnych jest podmiot wykonujący usługę opróżniania koszy. 4. Wykonawca w
cenie miesięcznego ryczałtowego wynagrodzenia zobowiązany będzie do wykonania usług rodzajowo wyżej wymienionych także w przypadku
zwiększenia odpowiednio do 10 % ilości każdego asortymentu: koszy, kontenerów przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
zweryfikowania posiadanego przez Wykonawcę m.in. potencjału sprzętowego, osobowego przed rozstrzygnięciem postępowania przetargowego. 6.
Zamawiający zastrzega, że do realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest świadczenie usługi zgodnie ze wskazaną w SIWZ częstotliwością
przez min. dwie ekipy zgodnie z warunkiem potencjału osobowego oraz sprzętowego wskazanego w SIWZ Rozdz.V pkt. 1.3 lit. b) tiret 3 7. Zgodnie
z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez
Wykonawcę lub podwykonawcę: a) Zamawiający wymaga, aby czynności związane ze świadczeniem przedmiotowej usługi tj. pracownicy fizyczni
były wykonywane przez osoby tj. pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974
r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020.1320 ze zm.). b) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie
krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z
pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 sierpnia 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781) i rozporządzenia RODO
(Dz.U.EU.L.2016.119.1) (tj. bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj
umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez
Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. d) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania
pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary
umowne w wysokości 500 zł za każdorazowe nieprzedłożenie kopii umów na wezwanie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 368210.57 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogrodniczo-Porządkowe WW-SERWIS Waldemar Winiarski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cicha 1a
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 160920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 311344.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu w obrębie ulic Biskupickiej, Szkolnej, Kwiatowej i Świdnickiej w miejscowości Tyniec Mały.
- Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej oraz tłuczniowej i z kostki betonowej na terenie gminy Kobierzyce.
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa sprzątania
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.