To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Zakup zestawu sprzętu do gimnastyki sportowej do Hali Sportowej przy ul.Karpackiej 61 w Łodzi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 594314-N-2020
Numer ogłoszenia: 540201418-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 42 27 21 416; 27 21 417
faks: 42 6367980
e-mail: przetargi@mosir.lodz.pl, m.szablewska@mosir.lodz.pl
www: http://mosirl.bip.eur.pl/public/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup zestawu sprzętu do gimnastyki sportowej do Hali Sportowej przy ul.Karpackiej 61 w Łodzi.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 6/20/PN
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Zakup zestawu sprzętu do gimnastyki sportowej do Hali Sportowej przy ul. Karpackiej 61 w Łodzi”. Zamówienie podzielone zostało na następujące części, Część I – Zakup zestawu sprzętu do gimnastyki do Hali Sportowej przy ul. Karpackiej 61 w Łodzi ( wraz z prawem opcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem prawa opcji znajduje się w załączniki Nr 1.1 do SIWZ. Część II – Zakup gimnastycznego sprzętu specjalistycznego do Hali Sportowej przy ul. Karpackiej 61 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1.2 do SIWZ. 3.2 Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych ( na jedną wybraną części lub na wszystkie części).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 37.42.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakup zestawu sprzętu do gimnastyki do Hali Sportowej przy ul. Karpackiej 61 w Łodzi ( wraz z prawem opcji).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 199800 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KONRAD OGÓREK LIFE 4 GYM
Email wykonawcy: life4gymnastics@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Młyńska nr 5 lok. 4A
Kod pocztowy: 40-098
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 220739.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 220739.37
Waluta: PLN
NAZWA: Zakup gimnastycznego sprzętu specjalistycznego do Hali Sportowej przy ul. Karpackiej 61 w Łodzi.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne.
Dla Części II postępowania, w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien dostarczyć aktualne Certyfikaty Międzynarodowej Federacji Gimnastycznej FIG dla materacy do stołu gimnastycznego (materace asekuracyjne oraz mata Happy Landing). Międzynarodowa Federacja Gimnastyczna wystawia certyfikat tylko na materace asekuracyjne, nie obejmują one maty Happy Landing (wystawiany jest atest producenta). Ponieważ Zamawiający nie mógł zmienić zapisów dotyczących złożenia wymaganych dokumentów ( informacja wpłynęła po terminie składania ofert), Zamawiający unieważnił postępowanie dla części II, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.