To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej - w częściach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 509265-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 797 32 70
faks: 32 797 32 71
e-mail: zamowienia@aquadrom.pl
www: www.aquadrom.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej - w częściach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej – w częściach: Część I – różne produkty spożywcze. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3 do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części I. Kod CPV: 15800000-6 Różne produkty spożywcze Część II – nabiał. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3a do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części II. Kod CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie Część III – mięso, wędliny. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3b do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części III. Kody CPV: 15112000-6 Drób 15119000-5 Mięsa różne 15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie 15131130-5 Wędliny Część IV – owoce, warzywa. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3c do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części IV. Kody CPV: 03221000-6 Warzywa 03222300-6 Owoce inne niż tropikalne 03222200-5 Owoce cytrusowe Część V – słodycze. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3d do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części V. Kod CPV: 15842310-8 Słodycze gotowane Część VI – soki tłoczone. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3e do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części VI. Kod CPV: 15320000-7 Soki owocowe i warzywne 2.Dodatkowe wymagania. Produkty będące przedmiotem zamówienia będą wytwarzane zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), będą spełniać prawem określone wymogi bezpieczeństwa żywności i żywienia, posiadać ważny termin przydatności do spożycia (nie później niż w 3⁄4 okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego) oraz posiadać atesty, świadectwa, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające do ich spożycia przez ludzi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie. Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia będzie zapewniał bezpieczeństwo dostaw i winien być zgodny z obowiązującym systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym. 3.Cykl życia produktu. Zamawiający informuje, iż koszty związane z cyklem życia produktu tj. koszty magazynowania, przetworzenia produktów oraz ich utylizacji ponosi Zamawiający, natomiast koszty produkcji, pakowania oraz dostawy do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4.Rozwiązania równoważne. Tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załącznikach, umowie został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie produktów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem jakościowym i użytkowym. 5.Warunki płatności. Należność za dostarczone artykuły spożywcze będzie płatna przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zbiorczej wystawianej za miesiąc świadczonych dostaw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Soki tłoczone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14800.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Milko Hurtowe Centrum Nabiału mgr inż. Włodzimierz Natkaniec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dulęby 5
Kod pocztowy: 40-833
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15540.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa łącznika pomiędzy ul. Modrzewiową, ul. Ludwika Zamenhofa" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja wraz z przebudową lokali mieszkalnych przy ul. Janasa 26/1 i 2, ul. Janasa i 17/2 i ul. Wolności 8/2 i 4 w Rudzie Śląskiej
- Remont dachu budynku Domu Pomocy Społecznej "Senior" przy ul. Puszkina 7 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na cztery pakiety: PAKIET I Igły i strzykawki PAKIET II Materiały opatrunkowe PAKIET III Papiery rejestracyjne, żele do KTG, USG, EKG PAKIET IV Artykuły medyczne jednorazowe
- Remont elewacji oraz piwnic budynku przy ul. Szyb Bartosza 10 w Rudzie Śląskiej w ramach adaptacji "Szybu Franciszek" na Lokalne Centrum Tradycji
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZAZ w Czarnem
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.