eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lanckorona › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Lanckorona z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01

Ogłoszenie nr 510528957-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Urząd Gminy Lanckorona:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Lanckorona z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 603510-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Lanckorona, krajowy numer identyfikacyjny 54050600000000, ul. Krakowska 8, 34-143 Lanckorona, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 338 763 595
e-mail: sekretariat@lanckorona.pl
www: www.lanckorona.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Lanckorona z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Lanckorona z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 1) Wymogi dotyczące przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, do instalacji komunalnych; Usługa ma być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami: - ustawą z dnia 14.12.2012 r o odpadach (Dz.U.2020.797 ze zm .) - ustawą z dnia 13.09.1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2019.2010 ze zm). - ustawą z dnia 27.04.2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska ( Dz.U. z 2019 poz. 1396 t.j. z dnia 29.07.2019 r.) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. - ustawą z dnia 20.07.2017 r. Prawo Wodne (Dz.U. z 2020 r. poz. 310 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16.06.2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2009.104.868 z dnia 01.07.2019 r.), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013.122 z dnia 25.01.2013 r.), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 02.01.2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r. poz. 10), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.12.2016 r. w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 2167 z dnia 27.12.2016 r.), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15.12.2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz.U. z 2017 r. poz. 2412 z dnia 22.12.2017 r.), - regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Lanckorona przyjętego uchwałą Rady Gminy nr XVIII/134/2020 z dnia 29.09.2020 roku. (Dz. Urz.woj. Małopolskiego poz. 6039 z dnia 01.10.2020 roku). - zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego Uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXXIV/509/17 z dnia 27.03.2017 r. z póź.zm. - uchwałą nr XXXIV/510/17 Sejmiku Woj. Małopolskiego z dnia 27.03.2017 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego wraz z póź.zm. Wszelkie zmiany przepisów należy stosować na bieżąco. - Wykonawca odbierający odpady komunalne zobowiązany jest do transportu i przekazania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, wybranej zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy o odpadach. - Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji Komunalnej, położonej najbliżej miejsca ich powstania, stosując zasadę bliskości, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 14.12.2012 r o odpadach. - System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów innych niż odpady komunalne. - Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dotyczy to m.in. przeładunku, transportu, bazy magazynowo-sprzętowej oraz wszystkich spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych. - wykonawca odpowiedzialny jest za osiągnięcie poziomów recyklingu frakcji selektywnie zbieranych. 2) Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości; Od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy ma być odebrana każda ilość odpadów komunalnych (zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Lanckorona przyjętego uchwałą Rady Gminy nr XVIII/134/2020 z dnia 29.09.2020 r. a) Zmieszane odpady komunalne – kod 20 03 01. b) szkło i opakowania ze szkła - 20 01 02, 15 01 07, c) papier i tektura i opakowania z papieru i tektury - 20 01 01, 15 01 01, d) metale i opakowania z metali - 20 01 40, 15 01 04, e) tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych - 20 01 39, 15 01 02 f) opakowania wielomateriałowe - 15 01 05, g) zmieszane odpady opakowaniowe - 15 01 06. h) odpady zielone - 20 02 01. i) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny–popiół - 20 01 99, j) odpady wielkogabarytowe – 20 03 07, k) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 20 01 35, 20 01 36, l) zużyte opony – 16 01 03 f) odpady budowlane – nie są przedmiotem zamówienia, mogą się odbywać w oparciu o indywidualne umowy cywilno - prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów firmami. g) Skoszona trawa oraz liście również nie są przedmiotem odbioru, mogą być odebrane na wniosek właściciela na jego koszt. h) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Punkt będzie otwarty jeden raz w miesiącu. i) Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: Worki koloru niebieskiego. Worki koloru żółtego. Worki koloru zielonego. Worki koloru brązowego. Pozostałe odpady zmieszane - Worki koloru czarnego. Worki zapewnia właściciel nieruchomości. Worki mają być z folii polietylenowej LDPE o grubości co najmniej 60 mikronów. Częstotliwość odbierania odpadów: dwa razy w miesiącu. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych bezpośrednio z przed terenu nieruchomości zamieszkałej oraz z z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 3) Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska; - Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dotyczy to załadunku, przeładunku, transportu, uregulowanie spraw związanych z bazą magazynowo-sprzętową – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów (Dz.U. z 2013, poz. 122) komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów komunalnych uprawnionemu przedsiębiorcy, prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. - Wykonawca zapewni właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcja) pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia oraz sprzętu. - Wyposaży własnych pracowników w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami. - Wszelkie szkody które mogą wyniknąć przy odbiorze odpadów, na rzecz osób trzecich ponosi wykonawca. 4) Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem; Wykonawca ma obowiązek przekazywania: -miesięcznych raportów odebranych odpadów komunalnych, w terminie 15 dni od zakończenia danego miesiąca, - sprawozdania, o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia 12.09.1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdanie sporządzone w wersji elektronicznej, w sposób wymagany przez przepisy prawa. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie do dnia 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy. - Wykonawca, za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO), przedkłada wszelkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach. - miesięczne raporty są podstawą do wystawienia miesięcznych faktur. 4a) szczegółowy sposób postępowania w przypadku stwierdzenia nieselektywnego zbierania odpadów; - W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych podmiot odbierający odpady komunalne przejmuje je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i powiadamia o tym Wójta Gminy oraz właściciela nieruchomości. - Wójt na podstawie powiadomienia, wszczyna postępowanie w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Wójt określa w drodze decyzji wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za miesiąc lub miesiące, a w przypadku nieruchomości o której mowa w art. 6j ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie. stosując wysokość stawki opłaty, podwyższonej, o której mowa w art. 6k ust. 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie. - Wykonawca jest zobowiązany do kontroli zawartości worków w celu określenia prawidłowości segregacji odpadów. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji sporządza dokumentację np.: fotograficzną, spisuje protokół i przekazuje Zamawiającemu, celem wszczęcia postępowania administracyjnego zmieniającego wysokość opłaty. - obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości oraz zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. Za złamanie tego zakazu grożą sankcje karne. 5) instalacje, w szczególności instalacje komunalne, do których podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, jest obowiązany przekazać odebrane odpady – w przypadku udzielania zamówienia publicznego na odbieranie odpadów od właścicieli nieruchomości lub zobowiązuje do wskazania takich instalacji w ofercie – w przypadku udzielania zamówienia publicznego na odbieranie i zagospodarowania tych odpadów; w przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zbieranych możliwe jest wskazanie podmiotu zbierającego odpady; - Wykonawca odbierający odpady komunalne zobowiązany jest do transportu i przekazania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, wybranej zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy o odpadach. - Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji Komunalnej, położonej najbliżej miejsca ich powstania, stosując zasadę bliskości, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 14.12.2012 r o odpadach. 6) szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych jest obowiązany do spełnienia następujących wymagań: - posiadania odpowiednich uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Lanckorona, - posiadania zezwolenia uprawniającego do transportu odpadów, - posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego; - utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; - spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; - zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej; - przestrzeganie przepisów ustawy o utrzymaniu w czystości i porządku w gminach oraz przepisów ustawy o odpadach i rozporządzeń wykonawczych, - przestrzeganie terminów dostarczenia raportów oraz sprawozdań z odbioru i zagospodarowania odpadów, - uzyskania poziomów recyklingu 7) Informacje o gminie Lanckorona: - W skład gminy Lanckorona wchodzi 5 sołectw: Lanckorona, Izdebnik, Jastrzębia, Podchybie i Skawinki. Zabudowa w przeważającej części mieszkalno – zagrodowa oraz mieszkalna. W miejscowości Lanckorona znajduje się jeden budynek wielorodzinny – 16 mieszkań. Powierzchnia gminy 42 km2 – 4061 ha. Rzędne terenu gminy najniższa – 240 m. npm, najwyższa 540 m. npm. - Przez teren miejscowości Izdebnik przebiega droga krajowa, przez tereny miejscowości Izdebnik, Lanckorona, Jastrzębia i Skawinki drogi powiatowe, przez wszystkie miejscowości drogi gminne i osiedlowe, drogi gminne są asfaltowe, zaś osiedlowe są żwirowe i asfaltowe. Liczba ankiet złożonych przez właścicieli nieruchomości od których należy odebrać odpady komunalne wynosi 2152, jest to ok. – 1590 budynków, Liczba osób – 5710. Zamawiający przewiduje szacunkową ilość odpadów komunalnych na terenie gminy Lanckorona przewidzianych do zbiórki i transportu w ilości 950 Mg. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje realizacji zamówienia co do maksymalnej ilości odpadów wskazanej w umowie. Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanej wielkości. Odpady ulegające biodegradacji oraz popiół będą odbierane w przypadku braku posiadania kompostownika. Kompostowane w/w frakcji przez właścicieli nieruchomości wynosi ok. 98 %. - Zamawiający umożliwi Wykonawcy w okresie trwania umowy dostęp do danych informatycznych, w celu realizacji umowy. W przypadku zgłoszenia nowej nieruchomości Wykonawca będzie odbierał odpady z tej nieruchomości po upływie 14 dni od dnia zgłoszenia. - Zamawiający wymaga, aby zapoznać się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia, posiadany sprzęt transportowy nie może uszkadzać wjazdów na posesje oraz dróg, - Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne a nie ujętych w spisie prowadzonym przez Zamawiającego, 3.2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt. 6 ustawy Pzp. 3.3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019 r poz. 1040) przez wykonawcę lub podwykonawcę minimum 3-ch osób wykonujących czynności w ramach realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy w szczególności: kierowca i pracownicy obsługi odbioru odpadów. 3.4. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogów. 3.5. Wykonawca, nie później niż w dniu zawarcia umowy przedłoży oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, określenie, że czynności wskazane przez Zamawiającego wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni, wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności: a). poświadczenie za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.5 SIWZ wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami stawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr Pesel pracowników). Imię i Nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, b). poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922). imię i Nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.7. W przypadku zmian personalnych wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego oświadczenia w terminie 7 dni od dokonania zmiany. 3.8. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości dotyczących zatrudnienia osób przez wykonawcę/podwykonawcę Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku o przeprowadzenie kontroli do Państwowej Inspekcji Pracy. 3.9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub dowodów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności i skutkować będzie naliczeniem kar umownych zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 3.10. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu umowy zamówienia przy udziale podwykonawców. 3.11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia (art. 36a ust. 2 Pzp). 3.12. Zamawiający żąda, aby wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (art. 36b ust. 1 Pzp). 3.13. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 36b ust.2 Pzp). Zamawiający zastrzega zastosowanie art. 36ba ust. 1 i 2 Pzp także wobec dalszych podwykonawców. 3.14. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ, zamawiający wskazał znaki towarowe lub określił ich pochodzenie, użyte w w/w dokumentach nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi Zamawiający wymaga aby wykonawcy uczestniczący w postępowaniu kierowali się tymi danymi jako wskaźnikami co do wymagań parametrów technicznych i jakościowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 872100.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.U.K. "EMPOL:
Email wykonawcy: przetargi@pukempol.pl
Adres pocztowy: os. Rzeka 133
Kod pocztowy: 34-451
Miejscowość: Tylmanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 941868.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 941868.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 941868.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.