To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Kompleksowe dostarczenie materiału roślinnego oraz nawozów niezbędnych do realizacji projektu pod nazwą "Międzyzdroje w Kwiatach".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 600305-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 91 328 08 73
faks: 913 282 186
e-mail: kontakt@zosmiedzyzdroje.pl
www: htt://bip.zos.miedzyzdroje.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Kompleksowe dostarczenie materiału roślinnego oraz nawozów niezbędnych do realizacji projektu pod nazwą "Międzyzdroje w Kwiatach".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZOS.271.22.2020.ES
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe dostarczenie materiału roślinnego oraz nawozów niezbędnych do realizacji projektu pod nazwą „Międzyzdroje w Kwiatach”.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem oraz zapewnić rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Wykonawca zapewni właściwy sprzęt pozwalający na bezpieczny rozładunek dostarczonego towaru. Koszty transportu i ubezpieczenia towaru na czas transportu oraz koszty rozładunku pokrywa Wykonawca.
Dostarczane rośliny muszą być w dobrej kondycji zdrowotnej, pozbawione chorób i szkodników.
Wady niedopuszczalne roślin:
• uszkodzenia mechaniczne roślin,
• ślady żerowania szkodników,
• oznaki chorobowe - zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni,
• uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej,
• zwiędnięcia liści i kwiatów - uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni.
Materiał szkółkarski powinien być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej i odpowiadać określonym w zaleceniach wymaganiom. Rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane, z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje między pniem, koroną i bryłą korzeniową. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Rośliny w danym gatunku i odmianie muszą charakteryzować się wyrównanym wzrostem, rośliny w danej grupie barwnej muszą być jednorodne kolorystycznie. Rośliny powinny być dostarczone w doniczkach, zabezpieczone folią na wózkach pozostających w posiadaniu Zamawiającego do końca wysadzenia roślin, które posłużą do bezpiecznego transportu. Ziemia zostanie dostarczona w workach na paletach i zabezpieczona folią.
Zamawiający wymaga najwyższego standardu roślinności z certyfikatami i gwarancjami wytrzymałości na temperatury, w przypadku:
• roślin wieloletnich – krzewów, drzew gwarancje na wytrzymałość temperatury do –25 ºC (minus 25 ºC),
• kwiatów – wolne od chorób, z etykietami foto.
Uzasadnione reklamacje dotyczące złej jakości części lub całości dostarczonej partii materiału roślinnego winny być rozpatrzone w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia. Wymiana wadliwego materiału zostanie dokonana zgodnie z terminem podanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
4.2. Planowane terminy dostaw wraz z ich zakresem, zostały ustalone w załączniku nr 2 do projektu umowy i określone następująco:
I Dostawa – do 19.04.2021 r.
II Dostawa – do 17.05.2021 r.
III Dostawa – do 24.05.2021 r.
IV Dostawa – do 31.05.2021 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 03.12.11.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 140167.81 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DIANT-POL Polska Ogrodnictwo Produkcyjne
Email wykonawcy: biuro@diantpol.com
Adres pocztowy: Prandocin Wysiołek 3D
Kod pocztowy: 32-090
Miejscowość: Słomniki
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 0
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 0
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 2019 na podstawie 184 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.