eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WEJHEROWO › Dostawa warzyw zim 2021

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-01

Ogłoszenie nr 510437472-N-2021 z dnia 2021-12-01 r.
ARESZT ŚLEDCZY W WEJHEROWIE:

Dostawa warzyw zim 2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: ocds-148610-88730bc7-528d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
ARESZT ŚLEDCZY W WEJHEROWIE, krajowy numer identyfikacyjny 10932000000000, SOBIESKIEGO 302, 84-200 WEJHEROWO, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58/778-79-03
faks: 58/778-79-04
e-mail: as_wejherowo@sw.gov.pl
www: www.zp.sw.gov.pl

adres profilu nabywcy: www.zp.sw.gov.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Jednostka Budżetowa Służby Więziennej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw zim 2021

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): zp/4/2021/PN

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, transportem na koszt wykonawcy, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne, do siedziby - magazynu żywnościowego zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2021 r. niżej wymienionej ilości warzyw:
1. marchew – ilość 15000 kg, zgodna z PN-84/R-75358 – kod CPV 03221112-4
2. seler - ilość 4500 kg, zgodna z PN-R-75371 - kod CPV 03221110-0
3. cebula - ilość 8000 kg, zgodna z PN-89/R-75410 - kod CPV 03221113-1
4. pietruszka - korzeń - ilość 4500 kg, zgodna z PN-R-75370 - kod CPV 03221110-0
5. burak - ilość 9000 kg, zgodne z PN-72/R-75360 - kod CPV 03221111-7
6. kapusta biała - ilość 12000 kg, zgodna z PN-72/R-75362 - kod CPV 03221410-3
7. kapusta czerwona - ilość 5000 kg, zgodna z PN-72/R-75362 - kod CPV 03221410-3
8. por - ilość 2000 kg, zgodne z PN -75/R-75371 - kod CPV 03221110-0
9. ziemniaki jadalne – ilość 55000 kg, zgodne z PN – 75/R-744532, kod CPV 032112100-1

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 03.22.11.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: ZP/4/21/pn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 90515.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Marek Klein
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 22 Barłomino
Kod pocztowy: 84-242
Miejscowość: Luzino
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 95337.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 95337.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 162907.50
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.