eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa środków do walki z COVID-19 w związku z realizacją projektu "Kooperacja - efektywna i skuteczna" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie nr 510433031-N-2021 z dnia 2021-06-17 r.
Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa:

Dostawa środków do walki z COVID-19 w związku z realizacją projektu "Kooperacja - efektywna i skuteczna" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: "Kooperacja efektywna i skuteczna" POWER 2014-2020 dofinansowana ze środków EFS
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, krajowy numer identyfikacyjny 51075030900000, Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 89 5219840
faks: 89 5219849
e-mail: dzp@warmia.mazury.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków do walki z COVID-19 w związku z realizacją projektu "Kooperacja - efektywna i skuteczna" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I
Dostawa 500 000 szt. rękawiczek jednorazowych medycznych lub ochronnych – niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19 na potrzeby wybranych podmiotów z województwa warmińsko-mazurskiego, w związku z realizacją projektu „Kooperacja – efektywna i skuteczna” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Część II
Dostawa 262 000 szt. maseczek ochronnych jednorazowych – niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19 na potrzeby wybranych podmiotów z województwa warmińsko-mazurskiego, w związku z realizacją projektu „Kooperacja – efektywna i skuteczna” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Część III
Dostawa 37 000 szt. półmasek filtrujących klasy FFP2 – niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19 na potrzeby wybranych podmiotów z województwa warmińsko-mazurskiego, w związku z realizacją projektu „Kooperacja – efektywna i skuteczna” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony odpowiednio w Załączniku nr 1, Załączniku nr 2 i Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego.
Zamawiający wymagał, aby rękawiczki medyczne spełniały następujące wymagania: a)określenie przez producenta podwójnego przeznaczenia wyrobu – ochronne i medyczne – wówczas asortyment powinien spełniać wymagania wynikające z Dyrektywy medycznej 93/42/EWG lub Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 oraz zasadnicze wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/245 dot. środków ochrony indywidualnej;b) zgodność z normami: • PN-EN 455-1:2004 lub równoważną – Rękawice medyczne do jednorazowego użytku – Część 1: Wymagania i badania na nieobecność dziur; • PN-EN 455-2:2015 lub równoważną – Rękawice medyczne jednorazowego użytku – Część 2: Wymagania i badania dotyczące właściwości fizycznych; • PN-EN 455-3:2007 lub równoważną – Rękawice medyczne jednorazowego użytku – Część 3: Wymagania i badania w ocenie biologicznej; • PN-EN 455-4:2010 lub równoważną – Rękawice medyczne do jednorazowego użytku – Wymagania i badania dotyczące wyznaczania okresu trwałości;
c) rękawiczki jednorazowego użytku, bezpudrowe, nitrylowe, niejałowe;
d) asortyment powinien być fabrycznie nowy, tj. asortyment wcześniej nie używany, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta;
e) produkt powinien posiadać deklarację zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych lub deklarację zgodności z wymaganiami Dyrektywy 93/42/EWG lub Deklarację zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745;
f) opakowania oznakowane znakiem CE;
g) pakowane po 100 szt. lub 200 szt.
Zamawiający wymagał, aby rękawiczki ochronne spełniały następujące wymagania:
a)zgodność z normą EN ISO 374-5:2017-02 (UE) lub równoważną, w zakresie:
- odporności na przesiąkanie przy zastosowaniu metody badania nieszczelności
z zastosowaniem powietrza i wody;
- ochrony przed wirusami z zastosowaniem bakteriofaga Phi-X174,
b) lub EN ISO 374-1:2016 lub równoważną w zakresie:
- odporności na przenikanie co najmniej jednej substancji chemicznej,
- odporności na przesiąkanie przy zastosowaniu metody badania nieszczelności z zastosowaniem powietrza i wody.
c)III kategoria środków ochrony indywidualnej;
d)rękawiczki jednorazowego użytku, bezpudrowe, nitrylowe, niejałowe;
e)asortyment powinien być fabrycznie nowy, tj. asortyment wcześniej nie używany, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta;
f)produkt powinien posiadać deklarację zgodności na spełnienie wymagań zasadniczych rozporządzenia UE 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, do ochrony przed przenikaniem mikroorganizmów;
g)opakowania oznakowane znakiem CE;
h)pakowane po 100 szt. lub 200 szt.
Zamawiający wymagał, aby maseczki jednorazowe spełniły następujące wymagania:
a)produkt o cechach ochronnych, chroniących przed czynnikami biologicznymi;
b)zgodność z normą EN 14683 lub równoważną;
c)skuteczność filtracji bakteryjnej (BFE) jak dla masek typu II lub IIR;
d)oddychalność (ciśnienie różnicowe – Pa), jak dla masek typu II lub IIR;
e)biostatyczność (zachowanie czystości bakteryjnej) lub powinien być wykonany z materiału spełniającego powyższe wymagania;
f)wykonane z trójwarstwowej włókniny;
g)wykonane z materiału minimum 1 klasy palności i hipoalergicznego;
h)wiązane z tyłu na troki lub powinny posiadać gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy;
i)w części środkowej zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody;
j)posiadają wkładkę modelującą na nos;
k)w jednej krawędzi wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania;
l)rozmiar wyrobu „na płasko” co najmniej 17,5 cm x 9 cm;
m)opakowania oznakowane znakiem CE, pakowane po minimum 50 szt.;
n)asortyment powinien być fabrycznie nowy, tj. asortyment wcześniej nie używany, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta.
o)asortyment powinien posiadać: deklarację zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych albo deklarację zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG albo deklarację zgodności z wymaganiami Rozporządzenia (UE) 2017/745 oraz raport z badań na zgodność z normą EN 14683 lub równoważną wydany przez niezależne laboratorium akredytowane.
Zamawiający wymagał, aby półmaski filtrujące klasy FFP2 spełniły następujące wymagania:
a)wyrób o cechach ochronnych, chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami;
b)zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym normę PN-EN 149+A1:2010 lub równoważną – Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – Wymagania, badanie, znakowanie, w zakresie:
•skuteczności filtracji wobec cząstek szkodliwych (aerozoli stałych i/lub ciekłych) nie mniej niż 94%;
•oporu wdechu – nie więcej niż 240 Pa a wydechu nie więcej niż 300 Pa;
•zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – jeżeli dotyczy – mniejsza niż 1% obj.
•środek ochrony indywidualnej kategorii III zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia UE 2016/425;
c)powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika;
d)podstawowe elementy półmaski filtrującej: zacisk nosowy, zawór wydechowy (opcjonalnie), taśmy nagłowia wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego, zapinki taśm nagłowia (opcjonalnie);
e)powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych EN 149:2001+A1:2009 lub równoważne (np. w EN numer normy, nazwa i typ półmaski, klasa ochrony, dane producenta);
f)oznakowanie opakowania znakiem CE, przy którym istnieje nr jednostki natyfikowanej sprawującej nadzór nad wydanym certyfikatem;
g)produkt powinien posiadać deklarację zgodności potwierdzającą zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej oraz certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 149+A1:2010 (EN 149:2001+A1:2009) lub równoważną, wydany przez niezależną jednostkę notyfikowaną w UE.
Zamawiający wymagał również, aby Wykonawca pokrył koszty transportu do 22 miejsc na terenie województwa warmińsko-mazurskiego oraz wniósł asortyment we własnym zakresie. Wykaz miejsc dostawy został określony odpowiednio w Załączniku 5a, Załączniku 5b i Załączniku 5c. Zamawiający zastrzegł, że wezwie Wykonawce, którego oferta została najwyżej oceniona w każdej z poszczególnych części Zapytania ofertowego (kryterium cena 100%) do przedłożenia dokumentów na potwierdzenie, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. i tak,
w części I:
• dla rękawiczek ochronnych: deklaracji zgodności potwierdzającej zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, do ochrony przed przenikaniem mikroorganizmów,
• dla rękawiczek medycznych: deklaracji zgodności z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych lub deklaracji zgodności z wymaganiami Dyrektywy medycznej 93/42/EWG lub deklaracji zgodności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745.
w części II:
• deklaracji zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych albo deklaracji zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG albo deklaracji zgodności z wymaganiami Rozporządzenia (UE) 2017/745;
• raportu z badań na zgodność z normą EN 14683 lub równoważną wydanego przez niezależne laboratorium akredytowane; oraz dostarczenia próbki maseczki ochronnej, spełniającej wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
w części III:
• deklaracji zgodności potwierdzająca zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej;
• certyfikatu potwierdzającego zgodność z normą PN-EN 149+A1:2010 lub równoważną, wydany przez niezależną jednostkę notyfikowaną.
Zamawiający wymagał, aby wszystkie dokumenty składane na wezwanie były aktualne na dzień ich złożenia oraz przetłumaczone na język polski.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.19.90.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Zamawiający zastrzegł sobie prawo odwołania postępowania i nie zawarcia umowy w przedmiotowym postępowaniu w sytuacji utraty mocy przepisu art. 6a ww. ustawy.
Zgodnie z art. 6a ustawy o COVID-19 Zamawiający może odstąpić od stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione następujące przesłanki: a. zamówienie dotyczy dostaw lub usług;
b. zamawiane dostawy lub usługi są niezbędne do przeciwdziałania COVID-19;
c. zamówienie jest udzielane w sytuacji, w której zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby, lub wymaga tego ochrona zdrowia publicznego.

Aktualna sytuacja epidemiologiczna w naszym regionie jest w dalszym ciągu niestabilna. Zgodnie z danymi Ministerstwa Zdrowia w województwie warmińsko-mazurskim w dniu 10 maja 2021 r. zachorowało 41 osób i nie zanotowano ofiar śmiertelnych, natomiast 2 880 osób przebywało na kwarantannie. Na terenie całego kraju obowiązuje nadal stan epidemii oraz obowiązują obostrzenia dla mieszkańców, takie jak m.in.:
a. 1,5 m - minimalna odległość między pieszymi;
b. zasłanianie ust i nosa w miejscach publicznych tylko za pomocą maseczek;
c. działalność placówek kultury: teatrów, oper i filharmonii jest zawieszona, natomiast muzea i galerie sztuki funkcjonują w ścisłym reżimie sanitarnym;
d. środkami transportu zbiorowego może podróżować ograniczona liczba osób;
e. w zgromadzeniach publicznych może uczestniczyć max. 5 osób;
f. uczniowie wszystkich klas szkół ponadpodstawowych, słuchacze placówek kształcenia ustawicznego oraz centrów kształcenia zawodowego, uczą się zdalnie;
g. obowiązuje zakaz działalności stacjonarnej restauracji.
Od 15 maja 2021 r. w kraju nastąpi stopniowe odmrażanie gospodarki
i łagodzenie obostrzeń w życiu społecznym, jednak nakaz noszenia maseczek
w pomieszczeniach i zachowanie dystansu oraz stała dezynfekcja będzie nadal obowiązkowa.
Dodatkowo, jak wskazuje Urząd Zamówień Publicznych, w świetle powszechnie znanych okoliczności związanych z walką z chorobą wywołaną wirusem SARS-CoV-2, uznać należy, że wyłączenie, o którym mowa w ustawie o COVID-19, będzie w szczególności możliwe w zakresie zamówień na zakup sprzętu medycznego, wyrobów medycznych, środków ochrony indywidualnej, czy preparatów do dezynfekcji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa 500 000 szt. rękawiczek jednorazowych medycznych lub ochronnych – niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19 na potrzeby wybranych podmiotów z województwa warmińsko-mazurskiego, w związku z realizacją projektu „Kooperacja – efektywna i skuteczna” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/06/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 169398 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 21

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AXKOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żabia 2 65-158 Zielona Góra
Kod pocztowy: 65-158
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 182950

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 182950
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 280800
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Umowa podpisana drogą korespondencyjną.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa 262 000 szt. maseczek ochronnych jednorazowych – niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19 na potrzeby wybranych podmiotów z województwa warmińsko-mazurskiego, w związku z realizacją projektu „Kooperacja – efektywna i skuteczna” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16981 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 21

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AXKOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żabia 2 65-158 Zielona Góra
Kod pocztowy: 65-158
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18340

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17816
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59421
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Umowa podpisana drogą korespondencyjną.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa 37 000 szt. półmasek filtrujących klasy FFP2 – niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19 na potrzeby wybranych podmiotów z województwa warmińsko-mazurskiego, w związku z realizacją projektu „Kooperacja – efektywna i skuteczna” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10534 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 20

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AFE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Domaniewska 17/19/133 02-672 Warszawa
Kod pocztowy: 02-672
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11377

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11377
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 139715
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Umowa podpisana drogą korespondencyjną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.