eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI OKRESOWEJ, SERWISOWEJ I POGWARANCYJNEJ POJAZDÓW ZGODNIE Z WYMOGAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie nr 510429827-N-2021 z dnia 2021-04-29 r.
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie:

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI OKRESOWEJ, SERWISOWEJ I POGWARANCYJNEJ POJAZDÓW ZGODNIE Z WYMOGAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777285-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32098789500000, Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 261 45 48 38
faks: 261 45 23 98
e-mail: 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Wojskowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI OKRESOWEJ, SERWISOWEJ I POGWARANCYJNEJ POJAZDÓW ZGODNIE Z WYMOGAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 118-ZP-12-20-299

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsługi okresowej, serwisowej pogwarancyjnej pojazdów zgodnie z wymogami technicznymi producenta według załącznika nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, oraz załącznika od nr 3 do nr 3i formularze cenowe ( oddzielne dla każdej części) stanowiące jego integralną część

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pojazdy marki DAF,MAN

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu części 1 postępowania, na podstawie art. art. 93 ust. 1 pkt. 1 oraz art. 93 ust. 1 pkt. 4. ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019, poz. 1843), zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo zamówień publicznych, tj. Dz. U z 2019 poz. 2020 z późn. zm.

Zamawiający informuje, że z przedmiotowego postępowania została odrzucona oferta nr 15 (dla części 1 ) tj. Stacja obsługi LERMAX Artur Lemieszek, Przęsocin, ul. Młyńska 1 , 72-010 Police.
Zmawiający w opisie przedmiotu zamówienia , który stanowi integralną cześć SIWZ wskazywał w pkt. 11 , że Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było na terenie miasta Szczecina lub okolic w promieniu nie większym niż 40 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego. Dla części 1 jednostki wojskowe wskazane w formularzu cenowym w poz. od 1 do 5 znajdują się w odległości większej niż 40 km. Powyższa niezgodność powoduje, że treść oferty nie odpowiada treści SIWZ skutkiem czego Zamawiający odrzuca ofertę.
Oferta złożona przez kolejnego Wykonawcę przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pojazdy marki FORD

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.





Uzasadnienie faktyczne:
Oferty złożone przez Wykonawców przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pojazdy marki VW i SKODA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.





Uzasadnienie faktyczne:
Oferty złożone przez Wykonawców przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.




CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pojazdy marki IVECO,

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.





Uzasadnienie faktyczne:
Oferty złożone przez Wykonawców przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pojazdy marki JELCZ

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.





Uzasadnienie faktyczne:
Oferty złożone przez Wykonawców przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pojazdy marki MERCEDES,KIA,LAND ROVER, ISUZU,

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.





Uzasadnienie faktyczne:
Oferty złożone przez Wykonawców przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Motocykle

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu części 7 postępowania na podstawie art. art. 93 ust. 1 pkt. 1 oraz art. 93 ust. 1 pkt. 4. ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019, poz. 1843), zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo zamówień publicznych, tj. Dz. U z 2019 poz. 2020 z późn. zm.

Zamawiający informuje, że z przedmiotowego postępowania została odrzucona oferta nr 15 (dla części 7 ) tj. Stacja obsługi LERMAX Artur Lemieszek, Przęsocin, ul. Młyńska 1 , 72-010 Police.
Działając w trybie art. 90 ust.1a ustawy Prawo zamówień publicznych, (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo zamówień publicznych, tj. Dz. U z 2019 poz. 2020 z późn. zm.) Zamawiający pismem z dnia 22.01.2021 r., wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących elementów oferty dla części postępowania nr 7 mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny- rażąco niska cena.
W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj,. 27.01.2021 r. , Wykonawca niniejszych wyjaśnień nie złożył.
Wyjaśnienia Wykonawcy wpłyneły po terminie ich składania w dniu.01.02.2021 r., z adnotacją że hgtermin został przekrocozny z powodu spamu. Zamawiający zgodnie z zapisami pkt 8 SIWZ, może poruzmiewywyać się z Wykoanwcami za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
Na podstawie powyższego Zamawiający uznał, że cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest rażąco niska. Niniejsze skutkuje odrzuceniem oferty
Uzasadnienie prawne:.
Art. 90 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo zamówień publicznych, tj. Dz. U z 2019 poz. 2020 z późn. zm.
Oferta złożona przez kolejnego Wykonawcę przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Naczepy NS-600,

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.





Uzasadnienie faktyczne:
Oferty złożone przez Wykonawców przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Pojazdy marki OPEL,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12847.56 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AUTO-WOJAK Piotr Popiołek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Santocka 44
Kod pocztowy: 70-071
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7350.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7880.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Pojazdy marki SCAM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6743.90 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Stacja Obsługi Lermax Artur Lemieszek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 1 , Przęsocin
Kod pocztowy: 72-010
Miejscowość: Police
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8690.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8690.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8800.00
Waluta: Pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.