eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Monitoring Miejski: Etap I - zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mysłowice na Górce Słupeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie nr 510429485-N-2021 z dnia 2021-04-26 r.
Miasto Mysłowice:

Monitoring Miejski: Etap I - zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mysłowice na Górce Słupeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773516-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540412259-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Mysłowice, krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, Ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 223 40 75
faks: 32 223 40 75; 222 25 65
e-mail: um_zamowienia@myslowice.pl
www: http://www.bip.myslowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Monitoring Miejski: Etap I - zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mysłowice na Górce Słupeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.1.29.2020.PŁ

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu, zakupie i budowie monitoringu i instalacji elementów monitoringu wizyjnego Miasta Mysłowice wraz z podłączeniem do Centrum Monitoringu Wizyjnego Miasta Mysłowice przy ul. Mikołowskiej 50M przy pomocy Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej, a w tym:
1. Zaprojektowanie i wybudowanie punktu odbioru przesyłu danych oraz zapewnienie transmisji danych do Centrum Monitoringu przez okres co najmniej 24 miesięcy,
2. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekt systemu monitoringu i analizy obrazu w zakresie co najmniej: wykrywania pozostawionych obiektów, wykrywania usuniętych obiektów, wykrywanie zagęszczenia tłumu, wykrywanie przekroczenia linii przez obiekt.
3. Zaprojektowanie, zakup i instalacja 10 nowych punktów kamerowych w miejscach wskazanych w Planie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik do Umowy.
4. Doprowadzenie łączy transmisji danych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zaprojektowanie i wybudowanie nowej sieci elektrycznej dla budowanych punktów kamerowych.
6. Zaprojektowanie, zakup i instalacja Stanowisk Zewnętrznych w Komendzie Miejskiej Policji
w Mysłowicach i Komendzie Straży Miejskiej w Mysłowicach
7. Zapewnienie infrastruktury sprzętowej, niezbędnej do uruchomienia przedmiotu umowy.
8. Wszystkie niezbędne prace przygotowawcze, montażowe, wdrożeniowe, integracyjne i analityczne.
9. Zaprojektowanie, zakup i instalacja Centrum Monitoringu Miejskiego w zakresie:
a)Wykonanie robót związanych z modernizacją Centrum Monitoringu:
b)Wykonanie ściany wizyjnej polegające na:
1. montażu 4 sztuk monitorów LCD, minimum 65”,
2. montażu niezbędnych elementów integrujących z infrastrukturą,
3. aranżacji stanowisk komputerowych w Centrum Monitoringu,
4. aranżacji stanowisk zewnętrznych (Policja, Straż Miejska),
10. Zakup i montaż pozostałych urządzeń sieciowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym elementów związanych z archiwizacją danych.
11. Utrzymanie 24 miesięcznego serwisu systemu monitoringu i analizy.
12. Sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych – dla zakresu objętego inwestycją uwzględniającej uzgodnienia branżowe z właścicielami istniejącej infrastruktury miejskiej,
13. Opracowanie dokumentacji na mapie do celów projektowych (koncepcja programowo-przestrzenna zagospodarowania terenu uwzględniająca założenia koncepcyjne Zamawiającego, projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, przedmiar robót budowlanych, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Plan BIOZ),
14. Opracowanie dokumentacji projektowej systemu obejmuje:
1.infrastrukturę systemu monitoringu wizyjnego:
a) sieć teletransmisyjną,
b) opis i konfigurację Centrum Monitoringu oraz stanowisk zewnętrznych,
c) opis i konfigurację oprogramowania,
d) procedury zabezpieczenia danych i odtwarzania systemu po awarii;
2. lokalizacje kamer:
a) opis miejsc lokalizacji kamer,
b) obszar objęty monitoringiem (wizualizacje),
c) zastosowane analityki.
15. Uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń - w imieniu inwestora, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
16. Przekazanie przez Wykonawcę Zamawiającemu na podstawie protokołu przekazania podczas odbioru przedmiotu zamówienia wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem fakturami zakupu sprzętu i elementów infrastruktury związanych z punktami kamerowymi i Centrum Monitoringu prawa własności do ww. na rzecz Miasta Mysłowice – do 1 miesiąca od daty uruchomienia monitoringu.
17. Szkolenia wstępne oraz w razie aktualizacji systemu z pełnego zakresu obsługi systemu dla 30 przedstawicieli Zamawiającego,
18. Szkolenie w zakresie administrowania systemem dla 4 administratorów w zakresie pełnej funkcjonalności systemu z uwzględnieniem tworzenia i modyfikacji analityk;
19. Utrzymanie, udostępnienie, konserwacja i serwis systemu monitoringu i analizy zapewniający poprawną i bezpieczną transmisję danych 24 miesiące od daty uruchomienia systemu w trybie całodobowym, gdzie czas usunięcia awarii lub usterki nie może przekroczyć 12 godzin, serwisu konserwacyjnego raz na kwartał oraz serwisów naprawczych w ilościach uzależnionych od wystąpień zdarzeń awaryjnych w ramach świadczonych usług na warunkach:
a) awarie i usterki będą zgłaszane telefonicznie oraz drogą elektroniczną (mail/portal/system service desk) wskazane przez Wykonawcę,
- Przez USTERKĘ rozumie się: błąd systemu polegający na jego niezgodności z ogólną funkcjonalnością, nie powodujący braku działalności całego systemu.
- Przez AWARIĘ rozumie się: brak funkcjonalności systemu uniemożliwiający czasową lub trwałą jego eksploatację.
b)aktualizacje oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia się poprawek producenta - instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym,
c) aktualizację oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia się nowych wersji oprogramowania producenta – instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym;
20. Jednokrotna migracja Centrum Monitoringu do innej lokalizacji;
21. Założenie możliwości rozbudowy systemu (m. in. zwiększenie ilości elementów monitorujących, współpraca z innymi systemami monitoringu, monitorowanie innych obszarów (m. in. transport, powietrze, energia, itd.)).
22. Zapewnienie bezpieczeństwa danych i systemów informatycznych, m.in. archiwizacja, kopia zapasowa;
23. Wypełnienie obowiązku informacyjnego względem osób, które znalazły się w rejonie monitorowania;
24. Coroczną inwentaryzację oraz przekazanie jej wyników do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wg. stanu na dzień 31 grudnia w ramach serwisu.
25. Konserwacja polega m in. na czyszczeniu obiektywów i kamer, sprawdzaniu stanu obudów kamer zewnętrznych, regulacji parametrów pracy kamer, czyszczeniu rejestratorów, sprawdzaniu zaprogramowanych parametrów, sprawdzaniu stanu połączeń kablowych, wymianie części i podzespołów systemu monitoringu.
26. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 6 miesięcy od daty podpisania umowy
natomiast przez okres 24 miesięcy od daty uruchomienia i przekazania w pełni wykonanego i
funkcjonującego systemu monitoringu będzie pełnił usługę serwisu i konserwacji.
2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. montażu kamer wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w § 7 projektu umowy (Załącznik Nr 9 do SIWZ).
Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy:
1) czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika budowy i kierownika robót, tj. osoby pełniącej samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz.1333);
2) czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi geodezyjnej.
3. Rozwiązania równoważne. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w programie funkcjonalno-użytkowy (Załącznik Nr 10 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ). Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ). W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w programie funkcjonalno-użytkowym(Załącznik Nr 10 do SIWZ).Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia opisano zgodnie z art. 29-31 uPzp, w tym art. 30 ust. 1 pkt 2 uPzp. W przedmiotowym postępowaniu znajdują zastosowanie wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 uPzp

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 35.12.53.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.), zwanej dalej uPzp, Zamawiający zawiadamia
wykonawców, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu
nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Monitoring Miejski: Etap I – zaprojektowanie, instalacja
i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mysłowice na Górce Słupeckiej, Promenadzie
i w Parku Zamkowym.” – nr sprawy jak wyżej, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4
uPzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie unieważnienia postępowania
W przedmiotowym postępowaniu w terminie do dnia 17.02.2020 r. do godziny 11:00
wpłynęły do Urzędu Miasta Mysłowice 2 oferty, jednakże cena złożonej oferty nie podlegającej
odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na
ww. zadanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.