To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
"Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Zielonej Górze - dostawa wyposażenia" realizowanego w ramach Projektu Funduszu Spójności nr POIS.02.02.00-00-0009/18"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projektu Funduszu Spójności nr POIS.02.02.00-00-0009/18 Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Numer ogłoszenia: 526883-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 62 322 91 97
faks: 68 322-91-11
e-mail: dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl
www: http://zgk.net.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Zielonej Górze - dostawa wyposażenia" realizowanego w ramach Projektu Funduszu Spójności nr POIS.02.02.00-00-0009/18"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZ.260.41.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem do Działu Zagospodarowania Odpadów: 1) Kontener KP 36 - otwarty o pojemności 36 m3 - wg projektu, szt.5 2) Kontener KP 15 - kontener otwarty (niezadaszony) o pojemności 15 m3, wymiary wewnętrzne: 6,5 m x 2,3 m x 1,0 m (długość x szerokość x wysokość), szt.1 3) Kontener KP 7 - zamknięty z klapami o pojemności ok. 7 m3, wymiary wewnętrzne: 3,5 m x 1,7 m x 1,15 m (długość x szerokość x wysokość) - wg projekt, szt. 4 4) Pojemnik z tworzywa sztucznego, zamykany z klapą, o pojemności 1,1 m3 z pokrywą - wg projektu, szt. 4 5) Tabliczki informacyjne z tworzywa sztucznego PEHD, montowane do kontenerów , pojemników, przy wiatach szt. 50 6) Ręczny wózek magazynowy szt. 1 7) Pokazowy kompostownik szt. 1 8) Platformowa waga magazynowa szt. 1 9) Pojemnik na świetlówki szt. 1 10) Pojemnik na baterie szt. 2 11) Pojemnik na akumulatory szt. 1 12) Beczki na odpady płynne szt. 6 13) Pojemniki na odpady medyczne szt. 2 14) Pojemniki na odpady niebezpieczne szt. 10 15) Wanna na odcieki szt. 3 16) Kosze siatkowe szt. 6 17) Regal ocynkowany szt. 6 18) Zestaw sorbentów (5 kg) odpowiedni ze względu na rodzaje odpadów niebezpiecznych szt.1 19) Stół warsztatowy szt. 1 20) Zestaw narzędzi ręcznych kpl 1 21) Wyposażenie bhp kpl 3 22) Gaśnica proszkowa ABC o masie środka gaśniczego 6kg (GP-6) szt. 8 23) Apteczka, środki pomocy doraźnej do płukania oczu szt. 1 24) Miotła szt. 2 25) Łopata do śniegu szt. 2
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 34.92.84.80
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dnia 06.04.2020r. o godz. 10:15 komisja przetargowa przeprowadziła publiczną sesję otwarcia w powyższym
postępowaniu i dokonała otwarcia trzech ofert, które wpłynęły w terminie wskazanym w SIWZ.
W dniu następnym, tj. 07.04.2020r. do członka komisji przetargowej została przekazana jeszcze jedna oferta firmy
INTRA TECH Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. 11 Listopada 1, 56-300 Milicz. Przesyłkę w kopercie, która nie została
oznaczona, jako oferta przetargowa, doręczono w dniu 06.04.2020r. o godz. 08:12 pracownikowi Zamawiającego
pełniącemu dyżur na portierni Zakładu. Pracownik nie przekazał jej niezwłocznie odpowiedniej osobie, uczynił to w
następnym dniu kolejny pełniący dyżur pracownik.
Po przeanalizowaniu powyższej sytuacji Zamawiający stwierdza, że wada postępowania jest nieusuwalna oraz
mogłaby wywierać istotny wpływ na przyszłą umowę, w sprawie zamówienia publicznego, co skutkowałoby
bezwzględną jej nieważnością.
Zgodnie z ustawą Pzp, Zamawiający powinien otworzyć wszystkie oferty złożone w wymaganym terminie oraz w
świetle art. 86 ust. 4 Pzp., podać nazwy i adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu
wykonania zamówienia itp., co nie zostało uczynione i zgodnie z orzecznictwem KIO: „Zaniechanie otwarcia
wszystkich ofert złożonych prawidłowo stanowi naruszenie podstawowej zasady Pzp., nakazującej
Zamawiającemu dokonanie tej czynności od razu. Musi to prowadzić do wniosku, że doszło do takiej wady
postępowania, która nakazuje unieważnić postępowanie." – wyrok ZA z 9 czerwca 2005 r. (UZP/ZO/0-1260/05)”,
unieważnia się postępowanie, jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowych kontenerów do zbiórki odpadów
- Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
- Wywóz odpadów komunalnych
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
- "ZAKUP I DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ODPADY KOMUNALNE O POJEMNOŚCI 120 LITRÓW, 240 LITRÓW ORAZ 1100 LITRÓW
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.