eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przebudowa Domu Studenta nr 1 Akademii Pomorskiej w Słupsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie nr 510427826-N-2021 z dnia 2021-04-12 r.
Akademia Pomorska:

Przebudowa Domu Studenta nr 1 Akademii Pomorskiej w Słupsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775996-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540400203-N-2021, 540401530-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Pomorska, krajowy numer identyfikacyjny 14590000000000, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 59 840 53 27
faks: 59 840 53 80
e-mail: zampub@apsl.edu.pl
www: www.apsl.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa Domu Studenta nr 1 Akademii Pomorskiej w Słupsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/30/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie domu studenta nr 1 należącego do Akademii Pomorskiej w Słupsku przy ul. Arciszewskiego 22A. Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych adaptacyjnych i remontowych w budynku Domu Studenta Nr 1 Akademii Pomorskiej w Słupsku. Zakres prac: Wydzielenie łazienek w istniejących pokojach, poprzez murowanie ścian działowych. Tynkowanie ścian projektowanych, wykonanie gładzi gipsowych. W pomieszczeniach łazienek obudowa pionów wentylacyjnych płytami gips-karton wodoodporna. Posadzki w
łazience obłożone płytkami gres. Na ścianach łazienek tynk, okładziny z płytek na pełną wysokość. Od strony pokoju nowa ścianka murowana otynkowana, wykonana gładź gipsowa, malowanie. Istniejące sufity oraz ściany należy przygotować poprzez skrobanie powłok malarskich, następnie wykonać szpachlowanie ubytków tynków, gruntowanie, malowanie.
Posadzki pokojów istniejąca wykładzina PCV termozgrzewalna, uzupełniona w miarę potrzeb po wykonaniu ścian działowych. Powiększenie istniejącej kuchni poprzez wyburzenie istniejących ścianek pomiędzy istniejącą kuchnią a istniejącą łazienką. Skucie glazury i gresu wraz z powłokami wyrównawczymi, Tynkowanie ścian, wykonanie gładzi gipsowych.
Posadzki w kuchni obłożone płytkami gres. Na ścianach kuchni tynk, okładziny z płytek na pełną wysokość. Istniejące sufity oraz ściany należy przygotować poprzez skrobanie powłok malarskich, następnie wykonać szpachlowanie ubytków tynków, gruntowanie, malowanie. Na korytarzach należy wykonać szpachlowanie, uzupełnienie tynków, po wykonanych pracach budowlanych i instalacyjnych, malowanie ścian i sufitów. Przebudowywane pokoje – łącznie 64 w tym: parter 20 pokoi, I – piętro 22 pokoje, II – piętro 22 pokoje, (przebudowa 52 pokoi mieszkalnych istniejących oraz adaptacja 6 toalet oraz 6 pokoi pełniących inne funkcje na 12 pokoi mieszkalnych) Przebudowywane kuchnie : parter 2 kuchnie, I – piętro 2 kuchnie, II –piętro 2 kuchnie (przebudowa z istniejącej łazienki oraz kuchni). Ogólny zakres prac:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w zakresie: • remont 52 pokoi wraz z wydzieleniem w każdym z nich łazienki z miską ustępową, kabiną natryskową oraz umywalką • przebudowę istniejących suszarni oraz toalet a także pokoi wydawnictwa i ZNP na łącznie 12 pokoi z wydzielonymi łazienkami z miską ustępową, kabiną natryskową oraz
umywalką • przebudowę istniejących kuchni oraz łazienek na 6 pomieszczeń kuchennych przeznaczonych do podgrzewania gotowych potraw • wymianę instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku Domu Studenta nr 1 – projektuje się nowe grzejniki, piony oraz poziomy • wymianę rozdzielni głównej położonej na parterze przy wejściu głównym do
budynku • remont daszku nad głównym wejściem do budynku DS1 Opis planowanych prac Przebudowa 64 pokoi z podniesieniem standardu zamieszkania. Pokoje studenckie obecnie 3 osobowe na parterze, I i II piętrze. PARTER Remont 20 pokoi : 1 pokój jednoosobowy, 17 pokoi dwuosobowych, 2 pokoje trzyosobowe z uwzględnieniem wydzielenia sanitariatów
zawierających kabinę natryskową z brodzikiem wysokim i ściankami ze szkła hartowanego, muszlę klozetową bez kołnierzy z deską wolnoopadającą i umywalkę 50 z pótpostumentem.Przebudowa 2 pomieszczeń kuchennych wraz z wyposażeniem ich w blaty robocze ze stali nierdzewnej, kuchnię gazową ze stali nierdzewnej, czteropalnikową z piekarnikiem elektrycznym, 2 x płytę gazową dwupalnikową ze stali nierdzewnej wpuszczaną w blat w 1x umywalkę, 2x stół ze stali nierdzewnej z dwukomorowym zlewozmywakiem z maskownicą czołową. I PIĘTRO Remont 22 pokoi jako: 1 pokój jednoosobowy, 18 pokoi dwuosobowych, 3 pokoje trzyosobowe z uwzględnieniem wydzielenia sanitariatów zawierających kabinę natryskową z brodzikiem wysokim i ściankami ze szkła hartowanego, muszlę klozetową bez kołnierzy z deską wolnoopadającą i umywalkę 50 z pótpostumentem. Przebudowa 2 pomieszczeń kuchennych wraz z wyposażeniem ich w blaty robocze ze stali nierdzewnej, kuchnię gazową ze stali nierdzewnej, czteropalnikową z piekarnikiem elektrycznym, 2 x płytę gazową dwupalnikową ze stali nierdzewnej wpuszczaną w blat w 1x umywalkę, 2x stół ze stali nierdzewnej z dwukomorowym zlewozmywakiem z maskownicą czołową. II PIĘTRO Remont 22 pokoi jako : 1 pokój jednoosobowy, 18 pokoi dwuosobowych, 3 pokoje trzyosobowe z uwzględnieniem wydzielenia sanitariatów zawierających kabinę natryskową z brodzikiem wysokim i ściankami ze szkła hartowanego, muszlę klozetową bez kołnierzy z deską wolnoopadającą i umywalkę 50 z pótpostumentem. Przebudowa 2 pomieszczeń kuchennych wraz z wyposażeniem ich w blaty robocze ze stali nierdzewnej, kuchnię gazową ze stali nierdzewnej, czteropalnikową z piekarnikiem elektrycznym, 2 x płytę gazową dwupalnikową ze stali nierdzewnej wpuszczaną w blat w 1x umywalkę, 2x stół ze stali nierdzewnej z dwukomorowym zlewozmywakiem z maskownicą czołową. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowo – kosztorysowa stanowiąca zał. nr 8,9 oraz 10 do SIWZ na którą składają się następujące opracowania: 1. Projekt budowlano wykonawczy 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) 3. Przedmiary robót 4. Opis przedmiotu zamówienia Dla ułatwienia wyliczenia ceny oferty Zamawiający przekazuje przedmiary robót. W związku z przyjętym wynagrodzeniem ryczałtowym (cena ryczałtowa) za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedmiary robót stanowią tylko i wyłącznie materiał pomocniczy i nie są podstawą do ustalenia przez Wykonawcę wysokości wynagrodzenia przedstawionego w ofercie. Przedmiar robót stanowi załącznik nr10 do SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 3.5. dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. Określone w dokumentacji materiały, urządzenia lub technologie, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe oraz estetyczne, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia lub technologie równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych oraz estetycznych, co najmniej równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wskazanych w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów), rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych dokumentacji projektowej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Przed zastosowaniem i wbudowaniem materiałów w obiekt, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentu potwierdzającego zgodność tych materiałów z wymaganiami dokumentacji projektowej, oraz dokumentu dopuszczającego dany materiał do stosowania w budownictwie, tj. europejską deklarację właściwości użytkowych (znakowanie CE), lub krajową deklarację właściwości użytkowych (znakowanie B). Gwarancja jakości przedmiotu umowy oraz rękojmia: 1 Gwarancja jakości robót budowlanych: wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy. Gwarancja stanowi jedno z kryterium oceny oferty. 2. Warunki gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych określa załącznik nr 4 SIWZ - wzór umowy. 3. Wykonawca na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia udzieli 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: robót rozbiórkowych, robót ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych, montażowych budowlanych, instalacyjnych, jeżeli czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zwołania na wniosek Wykonawcy zebrania wykonawców w trybie art. 38 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym dokonania oględzin obiektu objętego przedmiotem zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1902350.34 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 11

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Wojciech Cyrzan
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Udorpie 89 E
Kod pocztowy: 77-100
Miejscowość: Udorpie
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2054538.37

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2054538.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2978661.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.