eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › DZP/42/20 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, TESTÓW I DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ I MIKROBIOLOGICZNEJ Z BANKIEM KRWI ORAZ ZAKŁADU PATOMORFOLOGII Z PROSEKTORIUM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-31

Ogłoszenie nr 510426387-N-2021 z dnia 2021-03-31 r.
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.:

DZP/42/20 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, TESTÓW I DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ I MIKROBIOLOGICZNEJ Z BANKIEM KRWI ORAZ ZAKŁADU PATOMORFOLOGII Z PROSEKTORIUM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771222-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540400264-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19110303900000, ul. Piechowskiego 36, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 686 01 31
faks: 58 686 01 19
e-mail: zp@szpital.koscierzyna.pl
www: www.szpital-koscierzyna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - podmiot prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DZP/42/20 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, TESTÓW I DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ I MIKROBIOLOGICZNEJ Z BANKIEM KRWI ORAZ ZAKŁADU PATOMORFOLOGII Z PROSEKTORIUM

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP/42/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, testów i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej z Bankiem Krwi oraz Zakładu Patomorfologii z Prosektorium Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie Sp. z o.o., w podziale na 9 zadań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: TESTY IMUNOENZYMATYCZNE

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla pakietu nr 1 nie złożono żadnych ofert.
Uzasadnienie prawne:
art. 93.ust. 1 pkt. 1
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (…).

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: BARWNIKI, TESTY, ODCZYNNIKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20370.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Becton Dickinson Polska sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osmańska 14 02-823 Warszawa
Kod pocztowy: 02-823
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 21999.81

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21999.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21999.81
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: PŁYTKI ODCISKOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6868 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BioMaxima S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. VETTERÓW 5
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: LUBLIN
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7468.44

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7468.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7468.44
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Sporale, odczynniki do identyfikacji E.coli EPEC, odczynniki do identyfikacji Salmonella spp. Shigella

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6154 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INSTYTUT BIOTECHNOLOGII SUROWIC I SZCZEPIONEK BIOMED S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: AL. SOSONOWA 8
Kod pocztowy: 30-224
Miejscowość: KRAKÓW
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7030.32

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7030.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7030.32
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 59161.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MEDLAB PRODUCTS SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. GAŁCZYŃSKIEGO 8
Kod pocztowy: 05-090
Miejscowość: RASZYN
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 63945.57

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59686.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 63945.57
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Testy analityczne do odczytu przy użyciu sprzętu HACH-LANGE

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla PAKIETU NR 6 nie złożono żadnych ofert.
Uzasadnienie prawne:
art. 93.ust. 1 pkt. 1
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (…).

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Celiakia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21384 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EMMA MDT sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. NAŁĘCZOWSKA 14
Kod pocztowy: 20-701
Miejscowość: LUBLIN
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 22453.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22453.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22453.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Testy do odczytu przy użyciu czytnika Quantum Blue (Genloxa)

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla PAKIETU NR 8 nie złożono żadnych ofert.
Uzasadnienie prawne:
art. 93.ust. 1 pkt. 1
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (…).

CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Kasetki histopatologiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24300 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ELEKTRO MED GRZEGORZ PAŁKOWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. ZABIERZOWSKA 11
Kod pocztowy: 32-005
Miejscowość: NIEPOŁOMICE
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 26244

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26244
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41688
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla PAKIETU NR 10 nie złożono żadnych ofert.
Uzasadnienie prawne:
art. 93.ust. 1 pkt. 1
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (…).

CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 87750 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MAR-FOUR MARIAN SIEKIERSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.SREBRZYŃSKA 5/7
Kod pocztowy: 95-050
Miejscowość: KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 94770

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 94770
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 162000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Sporale, odczynniki do identyfikacji E.coli EPEC, odczynniki do identyfikacji Salmonella spp. Shigella

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla PAKIETU NR 12 nie złożono żadnych ofert.
Uzasadnienie prawne:
art. 93.ust. 1 pkt. 1
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (…).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie PN na podstawie 39 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.