eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kup › Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-24

Ogłoszenie nr 510424359-N-2021 z dnia 2021-03-24 r.
Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup:

Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 612012-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup, krajowy numer identyfikacyjny 53093851700000, ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 77 403 28 60
faks: 77 427 47 84
e-mail: przetargi@szpital-kup.eu
www: www.szpital-kup.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Sp. z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/14/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług odbioru i transportu odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania. 2. Miejsce wytwarzania odpadów: 1) Obiekt nr 1: Szpital Pulmonologiczno-Reumatologiczny w Kup ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup 2) Obiekt nr 2: Szpital Rehabilitacyjny w Pokoju, ul. Namysłowska 22, 46-034 Pokój 3) Obiekt nr 3: Ambulatorium, ul. Korfantego 1A, 4-080 Chróścice (POZ) 3. Szacunkowa ilość odpadów wynosi ok. 30 000 kg rocznie. 4. Określone ilości odpadów są orientacyjne i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie realizacji umowy. 5. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywiste ilości odebranych odpadów. 6. Kody i rodzaje odpadów wytwarzanych przez Zamawiającego wg grup ustalonych w Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 3 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r. poz. 10)- Przedmiotem zamówienia jest: Kod Rodzaje odpadów Orientacyjna ilość = 29 600 18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03*) 18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82* 18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03* 18 01 06* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 18 01 08* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08* 18 01 82* Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych 07 01 09 Zużyte sorbenty i osady pofiltracyjne zawierające związki chlorowców = 400 7. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pozycje. Łączna ilość zadań – 2. 1) Pozycja nr 1 = odpady o kodach: 18 01 02*; 18 01 03*; 18 01 04; 18 01 06*; 18 01 09; 18 01 82*, 2) Pozycja nr 2 = odpady o kodzie 07 01 09, 8. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie ilości odebranych odpadów mierzonych w kg bez względu na rodzaj odpadów. Ważenie odpadów będzie odbywać się każdorazowo w workach, na wadze umiejscowionej w magazynie składowania odpadów w obecności pracownika Zamawiającego. 9. Rozliczenie prowadzone będzie w cyklach miesięcznych. Transport odpadów ze Szpitala w Kup, ze Szpitala w Pokoju i z Ambulatorium w Chróścicach do miejsca ich utylizacji odbywać się będzie na koszt i środkami transportowymi Wykonawcy. Odbiór odpadów winien odbywać się: 1) dwa razy w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 14:00 z punktu odbioru odpadów w Szpitalu Pulmonologiczno-Reumatologicznym w Kup, 2) minimum jeden raz na dwa tygodnie w godzinach od 7:00 do 14:00 z punktu odbioru odpadów w Szpitalu Rehabilitacyjnym w Pokoju 3) minimum raz w miesiącu w godzinach od 8:00 do 16:00 z punktu odbioru odpadów w Ambulatorium w Chróścicach. 10. Wykonawca zobowiązany jest do załadunku odpadów. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia (formularz cenowy) harmonogramu odbioru odpadów dla wszystkich lokalizacji objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram winien zawierać informacje o dniach tygodnia, w których przewidziane będą odbiory odpadów – zgodnie z częstotliwością wskazaną w ust. 9. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzić szczegółową rejestrację przewożonych odpadów medycznych i potwierdzać przyjęcia odpadów w karcie przekazania odpadu wygenerowanej przez Zamawiającego w systemie BDO, z wyszczególnianiem daty odbioru, rodzaju odpadów oraz ilości (w kg). 13. Pojazdy Wykonawcy winny spełniać wymogi ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tj.: Dz. U. z 2020r. poz. 154, 875) oraz europejskiej umowy dotyczącej międzynarodowego przewozu towarów niebezpiecznych ADR, 14. Kierowcy Wykonawcy winni posiadać odpowiednie kwalifikacje i zaświadczenia uprawniające do transportu towarów niebezpiecznych. 15. Wykonawca zapewnia realizację umowy z zachowaniem wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2020r., poz. 797, 875) w tym art. 20 ust. 2 i 6, który zobowiązuje przyszłego posiadacza do unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z obiektów Zamawiającego na obszarze województwa opolskiego lub poza województwem, jednakże w możliwie jak najbliższej odległości od siedziby Zamawiającego oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1219, 1378, 1565) i ponosi odpowiedzialność za przyjęte odpady w zakresie określonym przepisami ww. ustaw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.52.40.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pozycja nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 210000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: REMONDIS Medison SP. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puszkina 41
Kod pocztowy: 42-530
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 222816.96

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 222816.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 222816.96
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pozycja nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Przyczyna: do dnia upływu terminu składania ofert nie
złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.