eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/K/4620-31/2020: Zakup i dostawa wykładziny podłogowej PCV wraz z materiałami wykończeniowymi dla potrzeb wykonania kontenerów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie nr 510421830-N-2021 z dnia 2021-03-09 r.
AMW SINEVIA Sp. z o.o.:

SVA/K/4620-31/2020: Zakup i dostawa wykładziny podłogowej PCV wraz z materiałami wykończeniowymi dla potrzeb wykonania kontenerów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770065-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
AMW SINEVIA Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 101 21 00 do 03
faks: 22 101 21 04
e-mail: biuro@amwsinevia.pl
www: www.amwsinevia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/K/4620-31/2020: Zakup i dostawa wykładziny podłogowej PCV wraz z materiałami wykończeniowymi dla potrzeb wykonania kontenerów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SVA/K/4620-31/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wykładziny podłogowej PCV wraz z materiałami wykończeniowymi dla potrzeb wykonania kontenerów. Opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 15% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 15% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (atesty, deklaracje właściwości użytkowych, certyfikaty), które należy załączyć do faktury oraz przekazać Zamawiającemu przy dostawie. W cenie materiałów Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić również ich transport do Krotoszyna: KZB Zachód Krotoszyn: ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12, 63-700 Krotoszyn. Rozładunek materiałów jest po stronie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny przedmiotu zamówienia w formie formularza cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ), który należy złożyć wraz z ofertą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 44.11.22.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 58925.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PODKARPACKIE CENTRUM MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Baczyńskiego 9A
Kod pocztowy: 35-210
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 50378.49

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 43682.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 60862.86
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.