Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
Przetarg nieograniczony na zakup i dostarczanie elementów zużywalnych do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą tomografii komputerowej oraz rezonansu magnetycznego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 615583-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 514 533
faks: 322 514 533
e-mail: szpital@kco.katowice.pl
www: www.kco.katowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na zakup i dostarczanie elementów zużywalnych do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą tomografii komputerowej oraz rezonansu magnetycznego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): K.C.O./PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie elementów zużywalnych do wstrzykiwaczy kontrastu
do badań metodą tomografii komputerowej oraz rezonansu magnetycznego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące Pakiety:
Pakiet Nr 1 – zakup i dostarczanie elementów zużywalnych do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą tomografii komputerowej przeznaczonych do urządzenia CT EXPRES BRACCO
Pakiet Nr 2 - zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego przeznaczonych do urządzenia MEDRAD SPECTRIS SOLARIS EP MR
1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie elementów zużywalnych
do wstrzykiwaczy kontrastu, sukcesywne dostawy przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu.
2. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu.
3. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen brutto na oferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do Apteki.
5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności
od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
7. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie.
8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru posiadającego stosowne dopuszczenie do obrotu
na terenie kraju.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, na zasadach określonych w niniejszej SIWZ.
Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem:
Dot. Pakietu nr 1 - CT EXPRES BRACCO (urządzanie jest na gwarancji producentaważnoś)
Dot. Pakietu nr 2 - MEDRAD SPECTRIS SOLARIS EP MR (urządzanie jest na gwarancji producenta) o takich samych parametrach jak oryginał.
Zamawiający wymaga dostaw zestawów dopuszczonych przez producenta urządzania.
Na produkt równoważny Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie o kompatybilności oferowanego wyrobu z wstrzykiwaczami posiadanymi przez Zamawiającego i ponoszeniu wszelkiej odpowiedzialności za oferowany produkt.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy lub patent, należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych
i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.16.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet Nr 1 – zakup i dostarczanie elementów zużywalnych do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą tomografii komputerowej przeznaczonych do urządzenia CT EXPRES BRACCO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 412957.12 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: NEUCA SPÓŁKA AKCYJNA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Forteczna 35-37
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 435115.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 435115.80
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet Nr 2 - zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego przeznaczonych do urządzenia MEDRAD SPECTRIS SOLARIS EP MR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38376 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SALUS INTERNATIONAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 9
Kod pocztowy: 40-273
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 40435.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40435.20
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa aparatu RTG do radiografii klasycznej z systemem cyfrowym dwudetektorowym i systemem kontroli dawki oraz adaptacja pomieszczeń pracowni RTG
- Wykonanie prac budowlano instalacyjnych w klatce schodowej Budynku A - GIG PIB Katowice.
- Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki
- Wykonanie prac naprawczych w budynku X Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Karola Miarki 6 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie prac naprawczych w liceach ogólnokształcących"
- Remont mieszkań IV/2024
- Rozbudowa monitoringu miejskiego. Zamówienie udzielane w czterech częściach.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.