eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 510417826-N-2021 z dnia 2021-02-22 r.
Gmina - Miasto Elbląg:

Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770180-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina - Miasto Elbląg, krajowy numer identyfikacyjny 17074771500000, Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 552353536
faks: 552393334
e-mail: dzp@umelblag.pl
www: www.umelblag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.271.87.2020.PL

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia:
Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu

Część 1, 2, 3 i 4 zamówienia
Przedmiot główny:
CPV: 79.43.00.00-7
Nazewnictwo wg CPV: Usługi zarządzania kryzysowego

Przedmiotem zamówienia jest realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 r. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. W każdym roku kalendarzowym zakłada się, że osoba zrealizuje w ciągu 12 miesięcy 2160 godzin. Łącznie w okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 r. zakłada się, że zrealizuje 6480 godzin.

Zamówienie składa się z czterech części. Każda z części polega na pełnieniu dyżuru w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 r. przez jedną osobę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty należy składać oddzielnie na Część 1 zamówienia, oddzielnie na Część 2 zamówienia, oddzielnie na Część 3 zamówienia i oddzielnie na Część 4 zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub oferty na kilka części lub oferty na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.

Główne miejsce świadczenia usługi: Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu, ul. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg.

Zapisy wspólne dla Części 1, 2, 3 i 4 zamówienia:
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Zakres zamówienia obejmuje pełnienie dyżuru przez jedną osobę w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu, w tym:
- Pełnienie dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu w systemie pracy określonym w grafiku dyżurów.
- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, radiotelefonicznych i drogą elektroniczną oraz przekazywanie ich do właściwych instytucji, służb i osób,
- Przekazywanie zgłoszeń i informacji dotyczących zakresu zadań Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego do pracowników merytorycznych.
- Wykonanie i aktualizacja procedur działania służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, stosowanie procedur w czasie pracy.
- Utrzymanie łączności radiowej, telefonicznej i elektronicznej ze służbami, instytucjami, centrami kryzysowymi gmin oraz województwa. Sprawdzanie łączności radiowej oraz prowadzenie wykazu sprawdzania łączności.
- Przygotowywanie oraz dystrybucja raportów w Centralnej Aplikacji Raportującej ze zdarzeń na terenie miasta Elbląg.
- Uruchamianie w niezbędnym zakresie procedur ratowniczych i zabezpieczających do czasu przyjęcia realizacji przez upoważnione osoby lub instytucje.
- Ochrona pomieszczeń Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego po godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Elblągu.
- Prowadzenie dokumentacji stanowiska służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Meldunku Prezydenta Miasta.
- Prowadzenie obserwacji (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta na stanowisku pomocniczym operatora, współpraca z operatorem w zakresie ujawnianych nieprawidłowości,
- Wykorzystanie oprogramowania prognozowania powodzi do monitoringu zagrożenia powodziowego mogącego wystąpić na terenie miasta Elbląg.
- Obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów aplikacji „Serwer SMS” i „Ostrzegator" oraz programu do prognozowania zagrożeń powodziowych „Mike”.

Czynności będą realizowane okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. W każdym roku kalendarzowym zakłada się, że osoba zrealizuje w ciągu 12 miesięcy 2160 godzin. Łącznie w okresie 01.03.2021 r. -29.02.2024 r. (36 miesięcy) zakłada się, że zrealizuje 6480 godzin.

Faktyczna liczba realizowanych godzin w okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 r. w każdym miesiącu będzie wynikała z miesięcznych harmonogramów dyżurów, opracowanych przez Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym na każdy rozpoczęty miesiąc. Liczba zrealizowanych godzin będzie zależna od:
- liczby dni kalendarzowych w danym miesiącu,
- sytuacji nadzwyczajnych, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego (niezdolność do wykonywania czynności spowodowana chorobą). W przypadku zwolnienia lekarskiego trwającego dłużej niż 30 dni, Wykonawca powinien wskazać osobę spełniającą nie gorsze warunki udziału, o których mowa w przedmiotowym postępowaniu – za zgodą Zamawiającego;
- możliwości przerwy trwającej w każdym roku kalendarzowym nie dłużej niż 14 dni w świadczeniu czynności na rzecz Zamawiającego.
Przyjmuje się, że średniomiesięcznie osoba zrealizuje 180 godzin w każdym miesiącu.

Pełnienie dyżuru odbywać się będzie na podstawie miesięcznych harmonogramów zatwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym.

3. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania tajemnicy państwowej i służbowej oraz ochrony danych osobowych.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
6. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.
7. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 79.43.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pełnienie dyżuru w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 r. przez jedną osobę.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 110160.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zenon Tadeusz Urbanowski
Email wykonawcy: zen1957@o2.pl
Adres pocztowy: Maurycego Beniowskiego 16 m 1
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 118584.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 118584.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 217499.23
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pełnienie dyżuru w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.03.2021 r. - 29.02.2024 r. przez jedną osobę.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 110160.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Jacek Wojciech Poziarski
Email wykonawcy: j_acek1961@wp.pl
Adres pocztowy: Legionów 32/2
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 118584.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 118584.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 217499.23
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.